Інтернет портал VGORODE.UA склав перелік «ТОП-10 ініціатив, що не прижилися в Києві, тому що ми — бидло», який важко читати без розчарування.

Дійсно, прикро усвідомлювати, що майже кожна громадська або муніципальна ініціатива, що розрахована на бодай елементарну взаємну відповідальність громадян терпить фіаско. Невже ми дійсно заслуговуємо того епітету, яким нас визначив автор статті?

Чого там приховувати — спочатку ми декларуємо прагнення до європейського стилю життя, вимагаємо від влади сучасних засобів самообслуговування, а потім відкриваємо об них пляшки з пивом.

Днями київське комунальне підприємство «Київпастранс» повідомило на своїй ФБ сторінці про початок тестової експлуатації автомату з продажу проїзних квитків для наземного транспорту на станції «Сім'ї Сосніних» Борщагівської лінії швидкісного трамваю.

З'ясувалося, що цей багатофункціональний пристрій вітчизняного виробництва здатен продати паперовий квиток за готівку та поповнити ресурс багаторазових безконтактних проїзних карток.

Призначений для встановлення на наземних транспортних зупинках, автомат має розширити пасажирам можливості оплати проїзду (цілодобово), звільнити водіїв на більшості маршрутів від необхідності продажу квитків, зменшити витрати «Київпастрансу» на утримання кондукторів та направити вивільнені кошти, наприклад, на матеріальне заохочення водіїв та іншого персоналу підприємства.

Чи потрапить ця ініціатива київської влади в той сумний перелік невдач, залежить виключно від нас — киян та гостей столиці. Власне, вона буде ще одним тестом нашого суспільства на європейськість.