Королівські перегони перебувають у літнійвідпустці, а це означає, що прийшов час підбити підсумки першої половини сезону. Тут не лише про швидкий "RedBull„, а й про безуспішну революцію "Ferrari". Про те, як "AstonMartin" пригальмував після успішного старту сезону і про "Mercedes„, який так і не знайшов потрібний баланс. І про доволі сильний, але нестабільний "McLaren".

"RedBull

        У цьому сезоні головна інтрига стосуватиметься будь-кого, але не "Red Bull" і не Макса Ферстаппена. «Бики» виграли абсолютно всі етапи сезону, а домінування нідерландця настільки відчутне, що він сам набрав більше очок, ніж друга команда чемпіонату. І далі лише питання часу, коли Ферстаппен достроково оформить свій третій чемпіонський титул і стане одинадцятим пілотом в історії Формули-1, який зуміє виграти більше, ніж два титули. До списку легендарних гонщиків входить Феттель, Шумахер, Хемільтон, Піке, Сенна, Фанхіо, Прост, Бребем, Стюарт та Лауда.

     Багато рекордів у цьому сезоні "Red Bull вже переписав. Австрійська стайня оновила досягненняКоролівських гонок і виграла тринадцять поспіль етапів. Тоді як сам Ферстаппен оформив найдовшу серію перемог з 2013 року та другу в історії Великих Призів. Нідерландському гонщику залишилося виграти домашній етап, щоб зрівнятися з абсолютним рекордом Себастьяна Феттеля, який перемагав на дев'яти гонках поспіль. Що стосується другого пілота "Red Bull"  Серхіо Переса, то в нього є дуже високі шанси посісти друге місце за підсумками сезону. Мексиканець на 40 очок випереджає іспанця Фернандо Алонсо, який іде третім.

"Mercedes

     У стайні "Mercedes„, скоріше за все, після літньої перерви оголосять про новий контракт з ЛьюїсомХемільтоном. Саме завдяки британцю команда там, де вона є. Адже з технічного боку німецькій стайні не вдається реалізувати все задумане. Проте команда і, в першу чергу, сам Хемільтон демонструє свій чемпіонський характер і бореться. Як результат Льюїс на четвертому місці у індивідуальному заліку і один з трьох пілотів сезону, який завершив всі етапи в очковій зоні.

   Попри те, що далеко не всі гонки складаються так, як планувалося, керівник "Mercedes" Тото Вольф висловив упевненість, що його конструктори обрали правильний напрямок роботи. І навіть такі етапи, як у Спа не змінять курс і команда вірить у те, що робить. "Mercedes" є другою силою у чемпіонаті. Льюїс Хемільтон претендує на місце віце-чемпіона. Тоді як його співвітчизник Джордж Расселл має потенціал не лише бути у ТОП-5, а й спробувати замахнутися на місце у трійці призерів.    

"Ferrari

      Вірять у краще і у "Ferrari". Керівник СкудеріїФредерік Вассер заявив, що вже в найближчому майбутньому болід італійської стайні стане швидшим. Покращення результатів команда очікує вже у вересні. Хоча, в цілому, проблема не лише у швидкості. Є питання у надійності, тактиці та ролі пілотів. Емоційні перепалки по радіозв'язку під час етапів у Скудерії вже звичне явище. Особливо це стосується Шарля Леклера. Однак попри все у монегаска вірять і ймовірно оголосять про підписання з ним довготривалої угоди наприкінці літа, перед Гра-Прі Італії. Що ж стосується Карлоса Сайнса, то іспанець не подовжуватиме контракт, а у 2025 році з великою вірогідністю опиниться за кермом боліда іншої команди.

    Проміжні підсумки сезону у "Ferrari" зовсім не збігаються з планами та задачами, які ставилися на старті. У Скудерії всього три подіуми за дванадцять Гран-прі. Всі вони на рахунку Шарля Леклера. І якщо минулого року команда була другою у турнірній таблиці, то зараз італійська стайня йде четвертою. Леклер у заліку пілотів йде на п'ятому місці. Тоді як Сайнс посідає сьомий рядок.

"AstonMartin

         Добре стартували, але важко їдуть. Це про "Aston Martin". На деяких гонках Фернандо Алонсовиглядав претендентом на чемпіонський титул, а команда трималася на другому місці у пелетоні. Іспанець регулярно піднімався на подіум, а на етапі в Монако був близьким навіть до перемоги. Проте з наближенням літньої перерви вся сила британської стайні кудись зникла і колектив почав втрачати здобуту перевагу.

    Ще перед етапом у Спа Алонсо багато говорив, що команді потрібна перерва, щоб перезавантажитися і повернутися з новими силами. І тут важко не погодитися. Адже Формулі-1 потрібна цікава інтрига за друге місце. Іспанець йде третім у чемпіонаті і має можливість зчепитися з мексиканцем СерхіоПересом з "Red Bull" за срібло. Та і сам "AstonMartin ще може позмагатися з "Mercedes" за друге місце у Кубку конструкторів. Тут дуже важливо як проявить себе другий пілот команди Ленс Стролл. Син власника "Aston Martin" посідає дев'ятий рядоку чемпіонаті. І кожні здобути очки канадця вагомо можуть вплинути на командний залік.

"McLaren'

    "McLaren" розпочав сезон погано. За результатами вони навіть поступалися скромному "Alpine". А після тестів у Бахрейні навіть хтось дозволив жартувати, що машина "McLaren" найповільніша в пелетоні. Проте протягом сезону команда пережиланеймовірну трансформацію. А на етапі в Сільверстоуні, британці ніби перевтілилися і стали такою силою, яка здатна боротися за ТОП-3. Звичайно, були невдачі, як це трапилося в Бельгії, де аварії та обставини не дозволили досягнути більшого. Проте в загальній картині  «помаранчеві» довели, що вони можуть досягати високих результатів.

     Ландо Норріс упевнено реалізує потенціал боліда, який у нього є. Британець протягом сезону вже виборов два подіуми: друге місце на етапах у Великобританії та Угорщині. Тоді як у австралійця Оскара Піастрі чомусь постійно не виходить налаштуватися на основну гонку Гран-Прі. Хоча на кваліфікаційних заїздах у нього виходить все доволі непогано. Можливо, "McLaren" запізно почав швидше їхати, але за позитивним збігом обставин британська команда ще здатна повернутися у боротьбу за призові місця у командному заліку. Адже на крутих віражах Формули-1 можливо все.