Золотий Тризуб, як універсальний символ являється божественним символом влади. Тризуб – єдиний у світі рунічний знак, який залишився на рівні основного державного символу з офіційним державним статусом. Тому і шлях під цим рунічним знаком має бути відповідний і роль і місія на світовій політичній арені.

    Як і всі інші народи Український  нарід також має власну систему символів і знаків, парадигму дійсності і своєрідну світоглядну конструкцію. В свою чергу український етнос не можливо розглядати, як цілком  окрему  культурну  одиницю, тому що вона являлась і надалі являється частиною становлення  арійської  цивілізації, єдиної  культури  білої раси  розповсюдженої у свій час по всьому світі. Єдино можливою нашою особливістю являється  територіальний імператив – геній місця; адже території наших земель являлись  завжди  материнською колискою  білої  раси, наш нарід  являється  також  завжди  носієм геному великої  культури та сакрального універсального імперативу.                    

       Народ який губить свою архаїчну традицію стикається неминуче з кризою та небезпекою повної власної ентропії(смерті, зникнення). Концептуальне світоглядне трисуття «Яв-Прав-Нав» по своєму трактує значення герба Тризуба, як триєдність сутностей «Яв, Прав, Нав», які окреслюють основні контури «життєвого космосу».

      Триглава система світобачення заснована на єдності усього світу, це модель Всесвіту в людині, де для кожної істоти, предмета чи явища є своє місце. Світове дерево яке в найпростішому рунічному варіанті відображає також золотий тризуб являється однією з форм зображення слов'янської світобудови, де тризуб являється посередником між світами — своєрідною дорогою, містом, драбиною, якою можна перейти до світу богів або в потойбіччя. Про древо життя у світі створено безліч легенд, казок, цей символ знайшов відображення в орнаментах багатьох народів. наріжним кутом філософії давніх слов'ян ставилася не сліпа віра, а знання — розуміння законів буття (законів Прави) і неухильне слідування їм", Іншими словами, всезагальний закон, встановлений Родом. Згідно цього закону й існує світ. Це поняття подібне до "саттви" в індійській філософії; Гармонія, абсолютна Реальність, справедливість Законів Всесвіту. Тризуб символізує також три грані особистості; з ліва стоїть власна смерть, з права стоїть правда, а звязує їх посередині істина і життя…

 

 Геополітична доктрина "Золотого Тризуба" сконструйована на трьохполярній геополітичній картині світу, де в гру вступає третій полюс з центром в Україні. Посередині між англо-саксо-євреями та росіяно-китайцями. Германці, слов'яни, скандинави. Україна поступово ініціює "Третю Силу" практично двохполярного світу, для того щоб геополітика перейшла в стабільну фазу життєдіяльності. Тому незабаром ми побачимо "Золотий Тризуб" в оточенні зірочок об'єднаної Європи, як основний символ Балто-чорноморського союзу вільних держав з центром в Україні, як найкращу модель геополітичної стабільності.

 

   Р.S. "Україна в древніх текстах згадується ще як " Мідгард", срединна земля, центр та територіальний імператив білої раси. Згідно протоколів науково — містичної організації Ананербе столиця Третього Райху мала бути побудована в Україні, неподалік Кропивницького в так званій "Трипільській Чаші", а брахманські поселення мали бути розміщенні по місцях сили (Камяна Могила, Вовче Логово Вінниця, Коломия, Припять, Канів та ін). І тільки відступ зі східнього фронту армії рейху помішав їм втілити чітко запрограмований задум".

 

    Три́зу́б  являється українським національним символ у формі сучасного малого державного гербу України та у формі золотого тризубця особливої конструкції на синьому полі; у минулому золотий Тризуб був гербом князів Рюриковичів і Київської Русі

    Руна Тризуба також символьно виражає взаємодію трьох містичних світів наших предків; Прав, Яв, Нав, де Прав символізує поза атомарну сферу духа в якій програмується всесвіт, це сфера життя богів та місце концентрації логосу великого універсуму творящого світи, виміри, простори…; Яв символізує явний матеріальний світ, який нас оточує; Нав символізує сферу космосу, природи, предків та область вічного руху і переродження.                                           

     В древньо - арійській традиції, яка збереглась найбільше в індуїзмі, а також в деякій мірі і в буддизмі, які зберігають риси архаїчної традиції індоєвропейцівтризубець — це знак блискавки, а свастика — знак сонця. У Ведах "подвійний тризубець" (ваджра) — це блискавка бога Індри. Тризубець-блискавку тримають боги грому: хаттський Тару, хеттский Тархун, субарійський Тешуб, вавилонський Адад. Подвійний тризубець (ваджру) тримають грецький Зевс, скандинавський ОдінШива, вавилонський Мардук

 

                             Тризуб Тришула, як основний інструмент божественної влади.

                                                   

     Тришула або Трисула (санскр. त्रिशूल, Trishula, Trisula; від "tri" — "три", "sula" — "спис") — в індуїзмі різновид списа, увінчаного тризубцем, який тримає в одній руці бог руйнування Шива.

Кожне лезо символізує певну "силу" (шакті):

Інша назва тришули — пашупатастра, символізує три гуни, три наді, три боги Трімурті.

В буддизмі тришула ототожнюється з триратною — "трьома скарбами": буддою, вченням будди і буддистською спільнотою.

                                                    

 

Тризуб являється релігійним символом в буддизмі та індуїзмі. Поміщається на верхівках шиваїтських храмів. Тришула  – спис з тризубним наконечником, являється символом божественної влади та є одним із основних атрибутів Шиви, позначаючи його потрійну природу: творця, хранителя і руйнівника Всесвіту. У ранніх статуях і нумізматиці тришула, як символ влади перебуває у Вішну. Тришулу також тримає у одній із своїх рук богиня Дурга.

 

                                                       Тришула Шиви з дамару.

 

Існує декілька інтерпретацій значення кожного із трьох зубів тришули. Згідно з найпоширенішим тлумаченням, вони представляють витвір, підтримку та руйнування Всесвіту; минуле, сьогодення та майбутнє; три гуни матеріальної природи.

В одній з йогічних практик три зубці зв'язуються з трьома тонкими каналами: іда, пигала і сушумна, що проходять уздовж хребта від його основи до верхньої чакри на маківці голови.

     Риму́рті (санскр. त्रिमूर्ति, "три обличчя") — концепція тріади, яка об'єднує трьох головних богів індуїстського пантеону (Брахму-Творця, Вішну-Охоронця і Шиву-Руйнівника) у єдине ціле, у так звану індуїстську трійцю, або Велику трійцю]. Саме поняття Тримурті часто трактується як божество, найвідомішим зображенням якого є людина з трьома обличчями. Вважається також, що самі боги БрахмаВішну і Шива — усього лише аспекти, прояви Тримурті. Зображується Тримурті у вигляді трьох голів на одній шиї або ж трьох облич на одній голові.

     Створення Тримурті почалося з того, що єдиний Універсальний Дух побажав розділити себе, що було викликано Пристрастю. З ками, або бажання, вийшов у зовнішній світ первісний бог чоловічої статі Брахма, що створив три світи й усе суще. Але акт створення спричиняє також процеси збереження і розпаду, а отже, постає потреба в Богові-Захиснику Вішну і Богові-Руйнівнику Шиві. Три цих боги, наділені функціями створення, збереження й руйнування, становлять основну групу індуїстських божеств. Навколо них виросла велика система індуїстських богів і богинь.

     Представлений у трьох проявах: як творець світу Брахма, як його охоронець Вішну та руйнівник Шива (Бхава). Три космологічні функції відповідають трьом гунам філософії самкх'я — в тримурті Вішну є втіленням "просвітленого" начала саттви, Брахма — "енергетичного" раджасу, а Шива — "деструктивного" тамасу. Цим трьом гунам традиційно відповідають певні кольори: чорний — тамасу, червоний — раджасу та білий — саттві. Тримурті також пов'язують з основними елементами: земля — Брахма, вода — Вішну, вогонь — Шива.

     Так само як в світловому спектрі є основні кольори — червоний, зелений, синій — і поєднуючись між собою вони дають ту неймовірну палітру фарб, яку ми кожного дня спостерігаємо навколо. Точно так же існують три гуни матеріальної природи, змішуючись, дають різноманітну палітру стихій.

 

     Тамо гуна або гуна невігластва (характеризується, як інерція):

Тамас - позначає темряву, розвал. Діяльність, пов'язана з Тамасом, служить джерелом гніву, насильства, скорботи. Щастя в цій гуні розуміється, як те, що добре для мене і погане для інших. У цій гуні щастя немає, є тільки його ілюзія.

 

     Раджа гуна або гуна пристрасті (характеризується, як дія):

Раджас - позначає енергійну діяльність для досягнення результатів, змагання. Щастя в цій гуні є тільки тоді, коли мені і моєму оточенню добре, а все, що діється в світі — не має значення. Щастя тут тільки тимчасове явище, а далі потрібно вже щось нове.

 

      Саттва гуна або гуна Благості (характеризується, як знання, чистота, непорочність):

Саттва - значить чистота, прозріння, в цій гуні присутнє щастя. Якщо гуни пристрасті і невігластва супроводжують наше життя, то Саттву (гуну благості) потрібно свідомо культивувати у своєму житті.

 

     Руна Золотого Тризуба це також символ богочоловіка, який досягнув рівня гармонії сфер, це своєрідна ціль та завершена форма еволюції людини з подальшою трансформацією людини в надлюдину брахмана – богочоловіка.

 

 

     В XIX сторіччі скандинавський дослідник Кене висловив думку, що Тризуб означає скандинавського крука (ворона), якого досить часто вікінги зображували на своїх прапорах. Для вікінгів цей крук символізував "крука бога Одіна"

     Тризуб єдина руна, яка в містичному плані належить егрегору Одіна та являється Руною яка з'єднує в єдину систему Рід Небесний з Родом Земним. І тільки містичне повернення до правильного егрегору стане запорукою майбутнього розвитку та процвітання егрегору Білої Раси.

 

Бог Одін з тризубцем на короні та з подвійним тризубцем (ваджрою) в руці. З ісландського рукопису 18 століття.

 

                                         

 

   Тому маючи Золотий Тризуб, як основний герб держави і місія тут відповідна і полягає вона у здійсненні божественної влади представникам народу тризуба. Хай Сіяє!!!