Архаїчні Боги .

 

     Боги , або  Еннеада живих енергій, діючих еманацій верховної особистості , утворюючих  процес буття.  Для   відтворення точки сингулярності розуміння цілісної дійсності нам необхідно  зробити принциповий  короткий  екскурс в  світоглядницьку конструкцію древніх часів.

 

    Отже перший Єгипет  з  девятьма  первісними втіленями Птаха, з яких збереглося чотири: «Птах на своєму троні», «Птах-Нун, що створим Атума», «Птах-Нуна, що породила Атума», «Птах — серце та язик Енеади». Помітно, що Птах Наун і Птах-Науна були подружжям, що ототожнювалася з примордіальними водами, вони були батьками Атума. Другий Птах — Птах Великий ототожнювався із серцем та язиком «дев'ятки» — Хора та Тота, котрі разом знову ототожнювалися з Атумом. Серце задумувало, а язик повторював задумане. При цьому вчення прямо посилалось на приклад людської діяльності. «Дев'ятка»  слугувала зубами та губами в світових устах, котрі називали імена всього сущого. Таким чином, Птах уявлявся як «первинна примордіальна матерія» — першоосновою  води та родючого ґрунту, і разом з тим — світовим «розумом»  та «волевиявленням».

 

   «Очі бачать, вуха чують, ніс нюхає повітря; вони доводять  серцю; воно дає вихід всякій думці ; язик повторює задумане серцем. Так вершиться всяка робота, всяка майстерність, творчість рук, ходіння ніг, рух всякого члену, згідно з цим наказом, який замислило серце і висловлене язиком... І було дане життя миролюбивому, і була дана смерть злочинцю, і були створені всякі роботи і всякі мистецтва, результати праці рук, ходіння ніг, рух всіх членів згідно з цим покаранням, задуманим серцем і вираженим язиком, що творить призначення всіх речей... І він народив богів, він створив міста, він заснував номи, він поставив богів в їх святилища, він заснував їх жертви, він заклав їх храми, він створив їх тіла по бажанню їх сердець. І увійшли боги в свої тіла із всякого дерева, із всякого каменю, із всякої глини, із всяких речей, які на ньому росли і в яких вони прийняли свої образи. І зібралися навколо нього всі боги і їх Ка

 

     Отже   Єгипетські боги  являються  завуальованими енергіями. А в ведичної науці, боги і напівбоги виступають персоніфікованими енергіями. Тут всі разом вони вважаються творчою  енергією бога , який  творить текучу дійсність.  Ведичне знання говорить, що всі енергії матеріального світу походять від первинної енергії Вічного бога. Тобто всі боги  являються породженням Єдиного, також потрібно уявити собі, що енергії можуть персоніфікувати себе в образах, як егрегори , які  в свою чергу представляються богами.

 

         Єгипетська Геліопольська Девятка “ Еннеада».

 

 Пантеон єгипетських богів співставлений з основними видами енергій.

 

    Нун (  «вода», «водний», водень Н) — в давньоєгипетській міфології — існував на початку часів первозданний океан, з якого вийшов Ра і почав творіння світу Атум ( атом).

 

                                       

 

 

  1. Шу — (подібне слабкій взаємодії) Точка відліку процесу.
  2. Тешнут — (електричне поле) Умовно неіснуюча точка.
  3. Атум — (атом, або носій магнітного поля) Протиставлення невизначеності найменшої частинки речовини. .
  4. Геб — (фотон -текуча взаємодія) Падіння блиску.
  5. Нут — (просторово-часове поле) Умовна відсутність існування. Тобто Світ не проявлений (темна матерія, енергія).
  6. Ізіда — (фонон -текуча взаємодія) Давати природу Йому — Богу. Тобто формувати матеріальні частинки з вироджених фотонів.
  7. Озіріс — (сильна взаємодія) Швидкість імпульсів природи високого ступеня. Енергія, трансформована в матерію.
  8. Ніштіда — (вібраційне взаємодія) Дає точку космічної енергії. Тобто це для формування матерії крім енергії потрібна компонента у вигляді звуку, яка приходить з гравітації.
  9. Сетх — (гравітація) умовне згасання імпульсу життя, гравітаційний колапс..

 

                                               

 

                                                   Древньоіндійська    Кенопанішада.

 

 

Тримурти :

Брахма — творить всесвіт на початку часу.

Вішну — опікується всесвіт протягом її існування; верховне божество в вайшнавізмі.

Шива — знищує всесвіт в кінці часів; верховне божество в шиваїзм.

 

Локапали :

Індра — бог-воїн, Громовержец, божество дощу; хранитель сходу.

Сурья — божество сонця; хранитель південного сходу.

Яма — божество смерті і справедливості, божество Закону; хранитель півдня.

Агні — божество вогню; хранитель південного заходу.

Варуна — божество вод; хранитель заходу.

Ваю — божество повітря, вітру; хранитель північного заходу.

Кубера — божество багатства; хранитель півночі.

Сома — божество Місяця-Місяця; хранитель північного сходу.

 

   Всесвіт складений з «золотого яйця» брахми. Розприділений на 14 планетарних систем. Сім божественних сім демонічних. Сварга лока божественні планетарні системи. Земля знаходиться на сьомій планетарній системі Сваргилоки на кордоні з демонічними системами.

                     

             

 

    Кена значить ким, тобто  ким був створений цей світ. А створений він був Брахмою. Але Брахма створивши світ  передав управління ним Вішну, пішов спочивати. І оскільки він спочиває, то звертатися до нього з проханнями і молитвами марно. Все одно не чує. Тому храмів Брахмі в Індії менше ніж пальців на одній руці, на відміну від кількості храмів Вішну і Шиві. Просто про нього пам'ятають і як то шанують, але не турбують всякими проханнями, тому що все одно він спить і нічого не чує. І ось інші боги в суєті життєвой зовсім про нього забули і вирішили, що створення світу, це їхня заслуга та сильно цим загордилися. Тоді Брахма з якоїсь причини прокинувся  та поставив богам завдання. Це завдання і описана в третій і четвертій частинах упанішади Кена:

 

                                                    

  1. «Заради богів зробив перемогу Вічний, і тієї перемогою Вічного возвеличилися боги. Ось що сказали вони: „Це — наша перемога, це — наша велич“.
  2. Чи знав їхні помисли Вічний і з'явився перед ними. І не відали вони, що це за дух могутній.
  3. Агні сказали вони: „О ти, що знає все народжене. З'ясуй ким може бути цей Дух могутній “. І відповів він: „Хай буде так“.
  4. Кинувся він до Вічного, і сказав йому Той: „Хто ти?“ „Я Агні, — сказав він, — я той хто знає все народжене“.
  5. „Якщо такий ти, що за сила в тобі?“ „Воістину, все це я можу спалити, все, що є на землі“
  6. Суху билинку поклав перед ним Господь: „Спали її“, І той кинувся до неї з усією швидкістю, але не в силах був спалити її. Залишивши це, він повернувся назад: „Не зміг я пізнати Це, осягнути, що це за Дух могутній“.
  7. Сказали тоді вони Ваю: „Про Ваю, з'ясуй, хто цей Дух могутній“. Сказав він: „Хай буде так“.
  8. До Тому він кинувся, і сказав йому Той: „Хто ти?“ „Я Ваю, — сказав він, — я той, хто шириться в Матері всього“.
  9. „Якщо такий ти, що за сила в тобі?“ „Воістину, все це я можу занести, все, що є на землі“.
  10. Суху билинку поклав переднім Той: „Віднеси її“. І той кинувся до неї з усією швидкістю, але не в силах був понести її. Залишивши це, він повернувся назад: „Не зміг я розпізнати Те, осягнути, що це за Дух могутній“.
  11. Сказали тоді вони Індрі: „Владика достатку, дізнайся ж, що це за Дух могутній“. Сказав він: „Хай буде так“. І кинувся він до Того. Але зник Той перед ним.
  12. У тому ж ефірі зустрів він Жінку, Ту, що сяє в багатьох формах, Уму, дочка снігових вершин. І сказав їй: „Що це був за Дух могутній?“

 

                                                            Частина четверта.

 

  1. І сказала вона йому: „Це Вічний. Вічним звершено перемога якої ви звеличувати “. Тоді лише дізнався він, що це — Брахман.
  2. Тому ці боги як би вище інших богів — Вони, Агні, Ваю і Індра, Бо найближче вони стикнулися з Тим ...
  3. Тому Індра немов би понад інших богів, Бо він ближче всіх стикнувся з Тим, Бо він першим дізнався, що це — Брахман.
  4. Ось ознака того: Це як спалах блискавки, як помах вій — Так в тому, що відноситься до богів.
  5. У тому ж, що відноситься до „Я“ — Це Те, чого немов би досягає розум у своєму русі, І завдяки йому воля і думки постійно пам'ятає про Це.

 

       Потім ми себе запитаємо, а де перебуває великий архітектор.

 

    Резюме головне місце перебування творця всесвітів людина брахман.

             

 

„Лінійне розташування богів-енергій“, між Вами (Пурушою) і Богом (Бхагаваном) тільки Вища Душа (Параматма) як аспект Бога і більше нікого немає. Пам'ятайте! Ви Другий після Бога!

    Змістом буття   живої  планети являється синхронний рух згідно вселенської „музики сфер“ та дозрівання   в  Ноосферу – сферу розуму ( гіпотеза; можливо  слідуюяий  етап  розумної  планети  трансформація  в  зірку  , тобто  слідуюче сонце в нашій сонячній  системі  планета  земля, коли  життєвий  цикл нашого завершиться, на  сонці  також  активно бурлить життя , тільки  населяють його розумні сутності  вишого вогненного порядку , особи  з  вогненними тілами, ангели  чи  архангели).

 

     Зміст буття людини стати цілісною розумною особистістю, максимально відповідати еталону першотворця, напрацювати його  образ та жити  у  відповідності  та цілісності з собою та всесвітом. А при виконанні  вищих нормативів буття , особистих та спільних завдань, отримати  вогненне  тіло вишого порядку та ще на крок наблизитись до розумного першоджерела.

 

    Так само зміст буття держави  створення  умов для колективного та індивідуального розвитку  цілісних розумних особистостей, піддержання та захист життя прав та свобод  її елементарних живих частинок -громадян. Вона має колективний егрегор – душу на   тонкому плані  буття.

 

    Особистий  чи  колективний  егрегор  являється  душою  тієї  чи  іншої  сутності, кожен живий  суб'єкт має свою душу , як індивідуальну так і колективну; рослинка, дерево, тваринка, людина… Людина просто володіє егрегором вищого організаційного порядку ніж в усіх інших представників планети та являється її розумом і свідомістю. Свідомість планети звязана з першоматірю всесвіту.

 

     Першомати – матриця,  душа всесвіту в ноо філософії  — Вища Душевна Сутність, Цілісна Душа всесвіту. Парамати, це першооснова всіх речей і феноменів матеріального світу. Вона всепроникаюча і всеприсутня, все існуюче є її прояв.  Душа чи егрегор по суті являється жіночим  материнським  началом та володіє памятю, матеріальним тонким електромагнітним явищем.  Душа являєтся силовим  компонентом нашої  сутності, виражається  в ментальному  плані, як „ум“.  Душа, як силове поле має  сім первинних різнопланових структурованих субстанцій та їх силових властивостей  взаємодії, що має своєрідну послідовність матеріалізації чи матеріального проявлення, конвертацію чи алгоритмом переходу одного в інший (Конвертація позитронної в електронну  енергію позитрона конвертована часом в електронну енергію ; нейтралізація електронно позитронної взаємодії  з  виділенням тепла):

 

     Хрональне поле чи речовина – структуроване поле часу , виражає час.              

 

     Метричне  поле чи речовина  — виражає простір

 

     Ротаційне поле чи речовина – виражає  крутячий момент

 

     Вібраційне поле чи речовина -    виражає вібраційний спектр та коливання,

 

     Термічне поле чи речовина  – виражає  тепловий  ефект

 

     Електричне поле чи речовина – виражає електричне явище

 

     Магнітне поле чи речовина  -  виражає магнітне явище

 

    „Речовина це душа тобто форма , а силове поле її поведінка