Зараз багато розпатякують про реформи в де попало. От чому не зміни чи нововведення? Не модні слова, чи просто реформа загадковіше та «крутіше» звучить? А за цією загадковістю можна сховати свою необізнаність в якійсь справі? Наприклад, просто слабке знання рідної мови. Або ж брак досвіду. На тих теренах де тобі потрібно відповідально!!! вирішувати якість питання.
Це все була передмова, а тепер до самої суті. Що нам в державі потрібно зробити, на мою думку, в освіті. Побажання просте: розділити наявні у людства знання на три частини. Під знаннями маю на увазі наукові знання.
1-а частина. Перевірені. Тобто перевіряти їх правдивість чи то пак правильність не потрібно.
2- а частина. Сумнівні. Тобто їх правдивість має бути підтверджена згідно глузду (логіки) та не суперечити глузду. Та відповідати науковому підходу до перевірки висунутої на розгляд тези.
3- я частина. Інша (не наукова) інформація. В цей розділ входять всі види літератури, крім наукової. На будь — яку тему.
Що це дає на виході? Звільняє купу часу кожної людини на перевірку вже перевірених знань. Тобто в освітніх закладах не ВИТРАЧАЮТЬ ЧАС і відповідно кошти громадян на недостовірні принаукові байки. От як викривлення «простору-часу в чорних дірах», «ефір» і тому подібні речі. А чесно розповідають школярам, що науковці знають достеменно, а що ще потребує перевірки і не є правдою, тож потребує уточнення дослідницьким шляхом. Держава отримує перевагу над іншими державами у вигляді обізнаних фахівців, що витрачають бюджетні кошти на науку (прикладну та теоретичну її частини), а не на середньовічну «алхімію» з розпилом бюджету на принауковешопопало.
Що з наведених знань в частинах 1, 2, 3 потрібно особисто ВАМ та вашим дітям? Обирайте самі. Тільки відповідально, будь-ласочка.
І на десерт. Ось посилання на урок кейс про «чорну діру» http://case.edufuture.biz/m-ua-keys-cehrnidiri.htm...
Модна нині штука. Та є одна заковика. Цитую: Тому жоден сигнал з такого тіла поширюватися не може, навіть фотони. Адже простір викривляється і «замикається» навколо чорної діри.
Подаю визначення простору. Простір – це самостійний нематеріальний об'єкт (об'ємна величина)тривимірної протяжності, що є не замкнений у всіх напрямах які задаються через прямі що перетинаються ортогонально (під прямим кутом через одну точку). Простіше кажучи це фізичний об'єм в якому знаходяться всі матеріальні об'єкти Всесвіту. Тобто те місце де знаходиться вся матерія. Сам простір хоч і є окремим об'єктом не є матеріальним. Це Велике Ніщо. Коли запитують: Де? — мають на увазі Простір, як місце розташування будь-якого об'єкту Всесвіту. Розмовною мовою — Велике Ніхєра.
А тепер увага, питання: як може нічого чи ніщо викривлятись? Там не має чому викривлятись. Не існує матеріального, яке може викривлятись. Чи «вчені» мають на увазі якийсь інший, видуманий «простір», що не має жодного відношення до Простору який існує в дійсності? Тоді навіщо на вивчення такого уявного «простіру» витрачати час та бюджетні кошти? Витрачайте свої особисті. Як кажуть, на здоровля.
І на додачу про «тканини простору-часу». З того ж таки кейсу. Об'єднувати два окремих об'єкти в один, це псевдонауковий підхід, що входить в протиріччя з глуздом (логікою). От наприклад: концепція двері-літр. Аналогівчно.
П.С. Кому цікаво ось лекція по фізиці про простір:
Не пожалкуйте 45 хв. часу.