Україна – країна мрій та пригод. Адже тільки в нашій державі людина, яку ще вчора називали бандитом, зрадником і злочинним ригом, буквально на другий день після Майдану гідності заскакує на  одне з важливіших державних підприємств в морській галузі. Мова йде про одесита Шаламая, одного із засновників Одеської міської організації «Партії регіонів».

Шаламай звісно спочатку сховався, але ще до обрання нового демократичного, національно спрямованого, ригоненависницького Парламенту він повернувся до влади.

23 жовтня Максим Бурбак («Народний фронт") затвердив Кирила Шаламая директором ДП "Класифікаційне товариство регістр судноплавства України". І цей крєпкій господарник продовжував боротьбу за реформи до березня 2021 року. Тобто жодному з патріотичних міністрів інфраструктури він не заважав. Навіть Володимир Омелян, якій у військовій формі був готовий давати відсіч ворогу не помічав, що вороги працюють в його відомстві.

Але це ще не саме цікаво.

В 2016 році шляхом певних метаморфоз і перейменувань створюється ПрАТ "Морський регістр судноплавства в Україні" і під тіньовим благословінням починає працювати в українських портах. А знаєте, що цікаво? 100% цієї компанії належить ФЕДЕРАЛЬНІЙ АВТОНОМНІЙ УСТАНОВІ "РОСИЙСЬКИЙ МОРСЬКОЙ РЕГИСТР СУДНОПЛАВСТВА"

І ця ПрАТ починає надавати аналогічні послуги до того що надає і державна компанія. Як наслідок, у 2020 році ПрАТ "Морський регістр судноплавства в Україні" отримав в Україні дохід від основної діяльності 146 043 400грн. В той час, як ДП "Класифікаційне товариство "Регістр судноплавства України" за аналогічний період – 84.4млн грн. Тобто в половину менше! Українське держпідприємство фактично передало право конвенційного нагляду за судами російській компанії!!!

Тобто регіонал Кирило Шаламай, із своїм першим заступником Олксандром Ріффа (член партії "Опоблок") з 2016 року в інтересах москалів намахували нашу державу на мільйони доларів щорічно. Але і це ще не все. Росіяни отримали фактичний контроль над окремими українськими суднами. До речі навіть зараз українське судно "Marshall" знаходиться під регістровим наглядом росіян.

Навесні 2021 року ПрАТ "Морський регістр судноплавства в Україні" нарешті внесли в санкційний список і фактично заборонили працювати в Україні, але люди, які стояли за лобіюванням бізнес інтересів росіян не те, що не сидять, а продовжують очолювати ДП "Класифікаційне товариство регістр судноплавства України".

І в мене питання до керівництва Державного бюро розслідувань,  Міністерства інфраструктури України і Морської адміністрації України…Ви серйозно не помічаєте, що Держпідприємство очолює людина, сумарність дій якої тягне на держзраду?