Морська галузь України – це баланс між погано і дуже погано. Корупційні скандали, періодично не працюючі реєстри, жопа на всіх фронтах та віддалена перспектива санкцій з боку IMO, російські компанії в українських портах, та російська агентура в управлінні Міністерства інфраструктури України (заступник Міністра — Васьков Юрій) та Морській адміністрації України (заступник Керівника – Анатолій Іванкевич, Керівник регістру – Олександр Ріффа). Але це ще не все.

Керівник Морської адміністрації України Віталій Кіндратів вирішив, що йому не потрібний громадський контроль в галузі і спробував розігнати громадську раду. Тобто фактично знищити останній важель громадського контролю, який був у суспільства.

Я розумію, що «професійні державники» полюбляють кишенькових активістів, які завжди лижуть дупу, та не полюбляють Громради, де зазвичай збирається компанія, яка навпаки тисне на владу, щоб ці космонавти, хоч іноді згадували про здоровий глузд.

На жаль, В.Кіндратів виявився саме такий. Він спокійно годинами вислуховує активістів-лобістів російської буксирної компанії «Трасшип», але не може півроку зустрітись із представниками Громради свого ж відомства.

Члени Громадської Ради заявляють про порушення законодавства України, а саме – Постанови №996 КМУ (від 3.10.2010 р.), що регламентує права та обов'язки між виконавчою владою та громадськістю. Вони вимагають припинити зловживання та перевищення повноваженнями чиновника на посаді Глави Морадміністрації.

На думку Громадської Ради, В. Кіндратів лобіює інтереси певної групи осіб з метою особистого збагачення. Члени Громадської Ради запустили процедуру проведення експертизи діяльності Морської адміністрації у зв'язку з сумнівами щодо ефективності та правомірної діяльності посадових осіб. У відповідь на це керівник галузі – В. Кіндратів зажадав розпустити Раду.

В Морській галузі зараз керують росіяни та «опоблоківська» шайка, які по суті ті ж вороги, але латентні. І саме ці люди стоять за знищенням останньої барикади громадського контролю в Морській адміністрації.  Якщо вже сьогодні цим питанням не займуться Міністр інфраструктури України, Кабінет Міністрів України, Служба безпеки України, Державне бюро розслідувань, то можна вважати, що планомірний посилення позицій росіян в морській галузі – це планомірна позиція керівництва країни, а не самодурство прикрого випадку на посаді Керівника Морської адміністрації України.