Два іміджеві «стовпи», на які опирається Анатолій Гриценко у процесі підготовки до виборів, є радше надуманими, ніж реальними.

Про це у коментарі виданню ІНФОРМАТОР сказав політичний експерт Мар'ян Ощановський.

«Гриценко, готуючись до виборів, спирається на два умовних „стовпи“, які є опорою, на якій він будує свій політичний імідж. Перше – що він сильний лідер. Друге – що він такий собі інтелектуал, у якого є рецепти вирішення актуальних проблем. Вважаю, і перше, і друге продуктом піартехнологій», – прокоментував він.

«Аби його сприймали як сильного лідера, Гриценко нещодавно заговорив, що за його президентства „будуть посадки“. Крім того, він пропонує не обмежувати президентські повноваження – на його думку обмеження не дадуть результату. Але не буває „сильної руки“, яка не зуміла збудувати сильну партію. Наприклад, Тимошенко чи Ляшко, у яких також імідж сильних лідерів, змогли вибудувати партійну мережу, а він – ні. При чому Гриценко де-факто визнає це, оскільки не приховує, що веде переговорити з Аграрною партією, „Самопоміччю“, „Народним контролем“ та іншими політсилами, у яких є місцеві осередки, про об'єднання зусиль для спільного походу на вибори. До того ж, результати виборів в окремих територіальних громадах, на яких „Громадянська позиція“ набрала менше 1%, також продемонстрували слабкість його партії», – зазначив експерт.

За словами експерта, Гриценко намагається як можна менше брати участь у дискусіях, яку нав'язують інші політики, і, відповідно, з його вуст відносно не часто звучить критика на адресу опонентів.

«Він справді намагається не критикувати. Мовляв, „я рідно критикую, зате часто пропоную“. Але із пропозиціями у Гриценка не все так добре, оскільки йому не вдається нав'язувати іншим актуальну повістку дня чи ідеї, які б ставали центральними темами для обговорення. А його розмови про неофіційний міжнародний формат переговорів, на яких начебто був напрацьований план врегулювання конфлікту на Сході, звучать не дуже правдоподібно. Та й, якщо розібратися, то цей план зводиться до розміщення миротворців на українсько-російському кордоні. Ідея зовсім не нова», – розкритикував він.

Крім того, переконаний експерт, на майбутніх виборах проти Гриценка «зіграє» його ж стара піартехнологія.

«У свідомості громадян глибоко засіла реклама політика „Перший непрохідний“. Вона добре запам'яталася, і зазвичай сприймається скептично або іронічно. Її часто згадують у контексті негативних новин про Гриценка. Тому до наступних виборів, думаю, він так і залишиться „першим непрохідним“. Стара реклама цього разу „зіграє“ проти нього», – сказав він.