Зараз в Україні немає гіршого інтернет-провадера, аніж Фрегат.

Колись ця компанія, ще з початку своєї діяльності, подавала ознаки притомності, виконуючи основні обов'язки і функції, за які отримувала гроші користувачів.
Зараз, після того, як набула статусу монополіста, нехтує своїми обов'язками, чим завдає чималу шкоду не лише звичайним користувачам – фізичним особам – а й організаціям, зокрема державним.
Причому, відсутність інтернету, яка дуже часто триває не лише декілька годин, а і декілька днів, компанія, звісно ж, нікому не компенсує.

Здавалося б звичайна річ – заміна провайдера на більш відповідального – у нашій державі (принаймні в Дніпрі) неможлива по дуже банальній причині, а саме — домовленості (зговорі) із владними (зокрема фіскальними та силовими) структурами стосовно діяльності лише однієї цієї компанії в сенсі охоплення нею максимальної кількості користувачів та територій.
Якось була непогана фірма «Воля», але її власникам довелось(!) продати свої активи Фрегату, після чого її користувачі одразу відчули суттєве погіршення в обслуговуванні, в першу чергу пов'язані із великими перебоями в роботі інтернету.

Зараз всі альтернативні Фрегату компанії у більшості випадків чомусь(!) не мають «технічної можливості» заключити договір саме з тими абонентами, які користуються послугами Фрегату. Тобто, цим компаніям заборонена ця «технічна можливість». В якості причини «відмови» виступають також і набагато завищена відносно Фрегату абонентська плата, іноді навіть в декілька разів.

Тобто, абонент, якщо хоче замінити Фрегат на іншого провайдера, отримує відмову, у формулюванні якої прописано — «проживає в такій місцевості, де немає технічної можливості» для підключення. Звісно, є і альтернативна «причина» для відмови в підключенні до іншого провайдера — це коли називають цифру абонплати у три рази вище, ніж абонплата Фрегату.
Тобто, тут уже абоненту просто доводеться залишатися на обслуговуванні Фрегату, бо не кожен може дозволити собі збільшення в рази стандартних інтернет-тарифів.

Скоріш за все така суттєва різниця між стандартними тарифами та суттєво завищенними потім сплачується альтернативними Фрегату компаніями «дозвільним» структурам, які тримають цей бізнес у власній кишені (звісно, у разі, коли абонент все ж таки наважиться на ці необгрунтовані ціни).
Зрозуміло, про що йдеться..?!
А щодо «технічної можливості», про яку розповідають в доволі таки великому місті, то вже замислюєшся – тут йдеться про все ж таки великий обласний центр, чи про покинутий хутір – десь за 300 кілометрів від цивілізації ?
Хоча відносно рівню цивілізації, зараз це може вже одне і теж…

Дуже хотілося б, аби місцева влада звернула на це свою увагу, тим більш, що зараз є шанс її позитивного рішення на користь користувачам – адже на носі місцеві вибори) Тож електорат має бути задоволеним..