5d7e7171b445d.jpg

Державна компанія «Укрзалізниця» є найбільшим монополістом в країні й по суті являється одним перевізником, як пасажирів так і вантажних, тому маючи весь ринок, контролює й диктує свої умови. Чи вдасться новій владі перервати гегемонію й зробити ринок перевезень в країні конкурентним?!

Якщо враховувати, що за останні п'ять років тарифи на вантажні перевезення збільшилися втроє, логічне питання яке виникає, чи при цьому збільшилася кількість перевезень? Відповідь достатньо проста, ні вони лише скорочуються, бо для компанії це не рентабельно й вони вимушені шукати нові шляхи для своєї логістики. Чи змінився рівень послуг монополіста? Знову ж таки ні, все як і було раніше. Кожного року через не виконання умов, український бюджет втрачає мільйони доларів, бо вони не справляються, бо чогось не вистачає й щось просто виходить з ладу...

При цьому керівництво компанії постійно розповідає про втрати й збитковість, як це може бути тарифи ж ростуть, при чому пасажирські перевезення теж дорожчають, то де ж й куди йдуть гроші? Просто й лаконічно на зарплати топ-менеджерів компанії та її керівництво, вибачте платити й наймати людину без конкурсу на посаду СММ спеціаліста для сторінки ФБ за 200 тисяч гривень на місяць вони можуть, а тепер згадайте скільки отримують машиністи та люди, які працюють на коліях та в ремонтних бригадах, стає гидко й сумно...

Тому, новий законопроєкт конче необхідний, тільки в умовах конкуренції за ринок, «приватна-державна» компанія змінить свій підхід й поліпшить умови, зробить все, щоб не згадували її лише в жартах, та сумних спогадах...