Якщо ще декілька місяців тому, компанія «Укрзалізниця» була стовідсотковим монополістом на ринку вантажних та пасажирських перевезень. В нашій країні парк вантажних вагонів складає 173 тис. одиниць. Парк вагонів «УЗ» становить 85 тис. одиниць у той же час, коли парк вагонів приватних власників становить 88 тис. одиниць. Тим часом в Україні навіть немає обмеження на використання вагонів, тобто немає кінцевого терміну експлуатації!? Для мене це взагалі дивина, враховуючи, що понад 90% вагонів в аварійному стані, що спричиняє великі проблеми та неприємності, а значить й втрати для бізнесу, економіки й кожного українця.
Після введення обмеження експлуатації вагонів віком понад 28 років у «північного сусіда» кілька десятків тисяч старих вагонів з суміжних держав були ввезені та зареєстровані в Україні. В основному це вантажні вагони віком від 27 до 30 років. Технічний стан таких вагонів треба ретельно перевіряти і це одне з важливих завдань реформи. Забираємо непотріб ще й за великі гроші, коли хлопці в «УЗ» отримують мільйоні зарплати, звісно ж мова про керівництво й наглядову раду, де відпочиває Лещенко Сергій — відомий грантоїд, якщо хто забув.
Стоїмо на місці, залізнична галузь не розвивається, й так наче тепер на окремих напрямах є й приватні компанії, проте це надзвичайно малий відсоток й стосується тільки вантажних перевезень. Тому якихось поліпшень для пасажирів, чекати не варто, нам знову будуть розповідати про збитковість, підвищувати тарифи, бізнес буде втрачати через проблеми з логістикою й не виконанням зобов'язань перевізником, а хтось буде як кіт у маслі, наживатися й казочки розповідати.