5df37558449fc.jpg

Можна вже потроху підбивати підсумки цього року, якщо говорити в цілому про родину, то ми стали ще на рік дорослішими, спокійнішими, розумнішими та навчилися чути кожного члена сім'ї.

Однак не охоче, проте варто продовжити тему «УЗ», яка підвищує тарифи, тільки не якість наданих послуг, мільйони разів ми говорили, про пасажирські перевезення, скаржилися, обурювалися, проте це нічого не змінило.

Цього разу розберемо один реальний приклад, як компанія виконує свої обов'язки при тому, що в березні цього року вони підвищили тариф на вантажні перевезення на 14.2%. Як і кожній дорослій людині мені було зрозуміло, добре ви знову збільшуєте тариф, добре навіть не зважаючи на наявність конкретних причин для таких змін, нехай, може хочете нарешті виправити всі помилки й показати гідний рівень.

І знову не вийшло, знову вибачте сіли дупою в калюжу, просто подумайте над цифрами : «більш ніж 250 кинутих вагонів», ГЗК просто не виконують заплановані об'єми, вантажі приходять невчасно й банально не вистачає рухомого складу.

Що маємо в результаті? Можливість завершення календарного року в металургійній галузі з найгіршими показниками за всі роки незалежності. Звісно це зумовлено не тільки не доброякісною роботою «УЗ», перш за все погіршеннями на світовому ринку сталі де ціни знизилися суттєво.

От тільки це не виправдання для компанії монополіста котра має виконувати свою роботу як належить, а не абияк, тим паче після збільшення тарифів.