Упізнаваний дволикий Янус у виставі «Сірі бджоли» для себе майже вдало проходить мімікрію війною у ситуації сіруватого неспокою – на перший погляд сіренька й нейтральна людина легко обробляє інформацію про вживлення війни довкола. Складний образ пустельної дезінтеграції з моральної перевірки стійкості від заслуженого артиста України Сергія Бойка проявляє сутність історичного коливання та пригальмовування. Проте, товариські риси звертають Пашку до однокласника та сусіда Сергія Сергійовича, з яким не розмежовується життя, а драматичні зауваження про «гіркий мед» та пенсії спричиняють прояви різнопланових говірких підтекстів. Закорінена любов сусіда до спільної знайомої Світлани розгортає прямолінійність захопливого ставлення до віддалених стосунків, що не перериваються в уяві Сергія Сергійовича. Одна із центральних мізансцен вистави, пов'язана з мовчазною грою Богдана Бенюка, який трепетно тримає сукню палкого червоного кольору своєї дружини Віталіни. Відтворення колосальних внутрішніх почуттів самотньої туги з темпераментними докорами сумління і відданості – цей діалог реального і уявного у сірій безпросвітності проходить через всю виставу відчайдушно яскраво, адже уявна героїня з'являється на сцені та діалоги з нею прояснюють від чого залежний чуттєвий світ головного героя, бо навіть коли він знаходиться поруч із ворожим снайпером, а потім йде на мужній вчинок, який об'єднує всі сюжетні лінії, його безпечна зона – зона любові з реальними переживаннями до уявної жінки відіграє значну роль при розкритті ліричної ваги у всьому, що пробуджує його душевні сили. Вона в його уяві незмінно в принадно-червоному, що так пасує чарівній жіночності Анни Саліванчук, немов червона лебідка з лагідною граційністю вона сміливо нагадує Сергію Сергійовичу про те, що вона колись казала. Зрештою, у відверто червоному, за твердженнями П'єра Кардена, коли у жінки має бути червоними губи (не помада) та щось із легко-тонкого та непомітного, вона завжди уявно чи реально для Сергія Сергійовича буде переконливою. Іскристий тандем А. Саліванчук та Б. Бенюка заворожував тою влучністю, коли, як у житті поєднуються дивно і небесно за помислом магнітних любовних сил, скажімо рідкісні багатозарядні темпераменти, що взаємно притягуються найвищою імпровізаційною грою, на яку без сліз і не надивитися. Ось той внутрішній виклик, який відтворює сам собі головний герой виправдовується зіграною струменевою парною ніжністю, що розчиняє сіру брутальну похнюпленість, бо вони у двох при словесних обмінах таки наблизившись одне до одного порозумілися.
У виставі ще прекрасно проявила себе впізнавана і харизматична Анна Тамбова. Роль терплячої і готової на все жінки, яка здатна безвідмовно любити, демонструє трагічний урок драматургійно вбудованої інтриги, що визначає вічність перевіреної любові та фатальність пристрасті ще й у період «важкої воєнної багаточасовості».
Наостанок варто додати, що огляд цієї вистави оприлюднює театральне дійство останнього літнього дня 2023-го року. Того дня глядачі та актори довго знаходились у прекрасній атмосфері емоційного фінального ефекту від великої роботи, що обдарувала почуттями театральної святковості. Невеличка промова народного артиста України, директора та художнього керівника театру Богдана Бенюка запам'яталася турботливими словами: «Так багато людей полягло на війні, так багато пішло і всі вони нам освітлюють шлях, не забувайте про це». Слід триматися цієї мудрості, а також варто відвідати «Театр на Подолі». Андріївський узвіз завжди гостинний і своєрідно радісний має своє театральне життя, вистава «Сірі бджоли» просто створена для того, щоб глядач перевірив чи при отриманому з війною горезвісному досвідові ще є сили на повноцінні почуття?