Війна додає творчості експресивного змісту при психологічній навантаженості не уникливих зустрічей з будь-яким випромінюванням неподібного відвоювання права на вільний почерк у середовищі векторних тлумачень цінностей боротьби, навіть у тиловій дистанції мінімалістичної оазово-квіткової оранжерейності. Складний художній задум диверсифікаційних композицій садового комфорту у винищенні війни залишає звичні межі плекання, адже травмована полишеність відкладає квітковий світ до умовного обнадійливого стану хоч би колірної рівноваги. Брутальність розосереджує квітковий перегук, немов одностороннім змістом непевних зойків загородженої нагромадженим анти колірним за сумішшю брудом красу, як першоджерела людяності. Такий контекст призводить до опозиційно-контрастного сферичного перебігу на полотні. Таким чином, колір, як протест, віднаходить свою вітчизняну вимову нестримності енергійним випроміненням незадіяної у мирний час потужності мовчазного донесення, іноді флюоресцентним запаленням – кислотними відтінками рослинної прототипності, художньо стверджуючи, що двоколірна вірність має силу консолідації нетипового ґатунку відсічі ворожому загарбництву нагадуванням про циклічну призначеність оранжерейних квітів у тому числі, тому що час на закономірно-природний розквіт війна не відмінить ніколи. Техніка замальовування «парадигмальної бруталізм-ідеї» неочікуваного квіткового злету, але в камерно-оранжерейному сховищі завдяки багатошаровому друку на полотні посприяла змонтуванню відкритого погляду мистецької текстологічності накладанням функціональності культивування зрощування «колірно-контекстної» земельної магнітності ортодоксальною типовістю зазначення людської участі садівничості втіленням оранжерейної мрії, яка під час війни видається доволі кольорово обмеженою, але сміливою та привабливою.

Краса парного єднання двох кольорів у державотворній символіці, але у контексті тендітної рослинності виокремлено позначає парну незнищенність нерозривності сонячності та небесності, яка запалюється одночасним ритмічним сенсом посеред незрозумілого колірного хаосу-гомону – у війни немає кольорів, а боротьба триває саме за цей схоплений основний рубіж двоколірного – жовто-блакитного епіцентру спільної снаги. Таким чином, А. Блудов зобразив, на мою думку, «гіперболізований контраст» спектрального тяжіння до справжньої гармонії крізь заздрісні нетрі втручання темряви з наміром загрозливого поглинання не тільки кольору, а й сприятливих можливостей для квіткового розквіту, що уособлює собою символічність історичної безперервності руху до загальної кордоцентричності «саду пісень» у сучасних реаліях колірно-інформаційного багатоманіття. Водночас сміливий малюнок центральних елементів константного звучання кольорів прапору визначає, що калокагатія очевидного сенсу сприймається живим серцем митця з конкретикою масивної прокламації невипадково сформованої на частинах диптихів «Нічний вітер» та «Сутінковий ліс» впритул зіставлених у ідеї виживання попри відчутну лінію оборони землі-полотна. Отже, дві площини на два патріотичні кольори виявляють чорноземний загадковий космос К. Малевича, який неспроможний відтінити колірну спраглість сангвінічного темпераменту надійно енергійного жовтого кольору, що може зігріти блакитний всесвіт повітряно-прозорої тональності. Погодьтеся цьому колірному союзу в умовах неусувного відчуття зображеної темряви потрібне власне безпечне місце-сховище. Можливо про цей лейтмотив оспівано у легендарній пісні "You and I" визнаним гуртом Scorpions: «Як зростаюча квітка, просто життя хоче, щоби ти знала усі секрети життя, у нас із тобою є мрія знайти нашій любові місце, де би ми змогли сховатися...» В рамках мови кольорів це сховище прописано у самій послідовності появи наших кольорів прапору на спектральних сходинках гармонійного колірного ладу – між жовтим і блакитним є природа зеленого – звертаю на це увагу згідно із контекстом мого власного розуміння захисного зеленого хакі за кольорознавчою логікою трьохколірної взаємодії. Відтак військова підтримка жовто-блакитної ідеї кольору стає завдяки оливковій зв'язці у спільний тріадний тандем руху до найповнішої свободи та незалежності.