#InfoMaidan

По Києву масштабна програма з прибирання гумових шин з квітників та дитячих майданчиків.

Насправді ідея гарна. Ці шини, то є щось таке радянське і застаріле.

Та ось дивився на ті купи шин і це наштовхнуло мене на деякі думки.

А цих шин дуже і дуже багато. По всьому місту їх буде десятки тисяч, якщо не сотні тисяч. Куди вони подінуться?

Хіба наша влада робить хоч щось просто так? Та ніколи. Якщо щось відбувається, то це має бути комусь вигідно.

Кому потрібні ті шини? В Білій Церкві найбільший завод з виробництва шин в Україні — «Росава». Цей завод належить олігарху Костянтину Жеваго. Цілком можливо, що всі ці шини поїдуть фурами за рахунок КМДА, тобто киян, нібито на утилізацію. А насправді це буде величезний куш у вигляді безкоштовної сировини для заводу «Росава».

606b47f437131.jpg

Про те, що Костянтин Жеваго тісно пов'язаний з КМДА та Віталієм Кличком окремо говорити не треба і це всім відомо.

На даний час компанія Жеваго є виконавцем робіт з вдосконалення систем фільтрації викидів сміттєпереробного заводу «Енергія», який вже багато десятиліть травить киян. Після тисяч скарг та протестів систему очистки вирішили змінити, щоб викидів було менше.

Але і тут не без чорнухи.

4 березня 2021 року на сесії КМДА затвердили здорожчання на 3% проекту очисних систем заводу «Енергія» і при цьому ефективність очистки повітря зменшиться на 25%.

Перезатверджений проект подорожчав в цілому на 3% (з 856,02 млн гривень до 883,47 млн гривень). Однак, вартість будівельних робіт зросла майже на 90% — з 141 млн до 265 млн гривень, а вартість нового обладнання зменшилася на 20% — з 547 млн до 437 млн гривен. Це означає, що масу вловленої золи та інших продуктів згоряння вирішили зменшити на 25% — з 4,07 тис. до 3 тис. тон на рік.

Тобто, за трохи більші гроші побудують на 25% гіршу очисну систему.

Отакі цікаві справи в Києві. Інколи дивишся на дії влади і думаєш — що ж вони саме на цьому проекті хочуть вимутити і які розміри їхніх інтересів, бо просто так для людей вони нічого не роблять.