Давайте підсумуємо, що ми знаємо про створення національної авіакомпанії України станом на зараз:

* називатиметься Ukrainian National Airlines (UNA), створена наказом МІУ в кінці листопада
* старт польотів — 2022 рік
* літатиме як за кордон, так і по Україні
* не буде на базі МАУ
*  хочуть почати з 3-5 літаків середньої дальності на 150-180 місць
*  хочуть почати з 2 внутрішніх маршрутів і 14 міжнародних
*  перший далекомагістральний рейс запланований на 2023 рік
*  також в 2023 році планують мати турбогвинтові літаки для внутрішніх рейсів на 70 місць та один далекомагістральний літак на 300-330 місць
* до 2026 року планують вийти на 8 внутрішніх рейсів та 42 міжнародних (37 середньої та 5 великої дальності). Інші джерела говорять, що 8 внутрішніх рейсів має бути вже в 2023 році (7 тисяч перельотів). 37 маршрутів середньої дальності мають мати 15 тис. перельотів на рік.
*  до 2026 року планують мати 10-12 середньомагістральних літаків, 2-3 далекомагістральних і 3-5 регіональнних турбогвинтових
*  з параметрів літаків видно, що орієнтуються на Ейрбас, з яким МІУ підписало меморандум, чим розсердило профспілку авіа- та машинобудівників. «Укроборонпром» впевнений, що куплять також Ан-148 та Ан-158. 14 грудня підписали меморандум про купівлю 5 літаків Ан-158.
*  початкові інвестиції на перший рік роботи складають 96 млн євро + 50-60 млн євро на другий рік
*  модель роботи — гібридна, лоукост+класичний авіаперевізник. Одна з цілей — розвиток транзиту через Україну (аеропорт Бориспіль як хаб)
*  в 2022 році в бюджеті заклали 2,5 млрд грн, в 2021 році було 0,5 млрд грн, де будуть брати решту грошей, невідомо
*  літаки будуть нові (куплять або візьмуть в лізинг)
*  МАУ сподівається, що ЄС не дозволить Україні надавати UNA привілеї і що будуть позитивні зміни для всіх авіакомпаній на ринку
 
Подивимось, як ці плани будуть втілюватись.