Основна ідея в кожній з книжок цього огляду – знайти самого себе, визначити своє місце в житті, зрозуміти власний шлях і призначення. Здавалося, завдання не з простих, відтак автори, відповідно, філософського роману, любовної мелодрами і навіть психологічного трилеру – ставлять своїх героїв у такі ситуації, в яких можна вижити, лише визначившись, хто ти є насправді.

 

Еміліос Солому. Щоденник однієї зради. – Л.: Видавництво Анетти Антоненко, 2022

 

Придбати: https://anetta-publishers.com/books/182

 

…Де як не тут могла статися ця драматична історія? Будучи описана в сучасному романі, вона відсилає до більш прадавнього епосу, адже мова про один з грецьких островів у Егейському морі, куди, за сюжетом, приїздить вже у похилому віці археолог Дукареліс. Колись замолоду, коли він ще прагнув слави і визнання, молодий дослідник старовини бував тут разом з експедицією, до якої входили не менш юні учасники. Чи ж дивно, що любовна романтика вкупі з міфологічними віяннями породили і подружню зраду, і нові незвідані почуття? Тим паче, коли дівчину звали Антигона. «Мовчанка, що їх розділяла, тривала ніби цілу вічність. А потім його природна нерішучість, вагання відступили. Вона не противилася. Навпаки чекала цього. Вони доторкнулися одне до одного, його пальці пробігли по її тонкій шкірі, вона здригнулася, тіло напружилося, стало твердим, їхні вуста злилися, спершу — несміливо, а потім все більш пристрасно та нестримно». Люди на острові, завбачивши сьогоднішнього прибульця, дивуються, як він взагалі наважився з'явитися тут після того, що сталося. Але життя у нього від того часу стало схоже на лабіринт, в якому він блукає, намагаючись вибратися у своєму змаганні із самим Часом. Грецька міфологія, сучасна мораль, філософські розмисли і палке кохання разом зі зрадою героя – і насамперед самого себе – не відпускають увагу аж до самісінького фіналу цього незвичного роману.

Джулія Крауч. Коханка її чоловіка. – К.: Нора-друк

 

Придбати: https://books.nora-druk.com/product/kohanka/

 

Психологічний трилер про нетипову ситуацію, яка, тим не менш, сталася через фатальний збіг обставин. І виявилося, що така пригода в житті кожної жінки цілком можлива. Луїза втратила чоловіка і дітей, тож за всяку ціну, оговтавшись від травми, хоче почати все спочатку. Новий дім, нова робота, нове кохання. Але чи в новизні полягає суть проблеми? З іншого боку, коханець другої героїні роману, Софі, теж загинув в автокатастрофі, і тепер вона робить все можливе, щоб захистити їх спільну дитину. Зрозуміло, що обидві жінки не зупиняться ні перед чим, поки одна з них не знищить другу. У кожної з них — своя історія, яка все пояснює, але кому з героїнь можна вірити? Щоденний домашній терор, заздрість, страждання, неприйняття ближнього — це тільки верхівка айсберга в ситуації, яка раз у раз готова вийти з-під контролю. «- Тато возив нас сюди на Різдво. Вона подарувала мені браслет. Луїза дивиться крізь затуманене лобове скло на вікно. Софі й Сема вже там немає. Без сумніву, хвойда вже зв'язала його і щось випрошує. Луїзина лють струменить, немов електрика, на кінчиках її пальців. Вона могла б встромити їх у двері, розчахнути їх і кинутися сходами вгору до цього збоченого любовного гніздечка — В ЯКОМУ ВІН ПІДКУПОВУВАВ ВЛАСНИХ ДІТЕЙ — і вбити обох».

 

Деніел Кіз. Війни Міллігана. – Х.: Клуб Сімейного Дозвілля

 

Придбати: https://www.bookclub.ua/ukr/catalog/books/pop/product.html?id=48748

 

Цей роман — про долю одного з найвідоміших людей з діагнозом «множинної особистості», який вніс своєю історією неоціненний вклад в розвиток психіатрії. По суті, перед нами історія дванадцяти років наполегливої боротьби проти злочинної медичної та судової системи, політиків і цинічних ЗМІ, а також проти відчаю і бажання накласти на себе руки. Ця трагедія змушує по-справжньому замислитися про різницю між божевіллям і нормальністю, а якщо Якщо історія дванадцяти років життя Біллі Мілліган читається як пригодницький роман, то лише тому, що сам він прожив їх саме так. За сюжетом, це феноменальна історія про те, як звинувачений у зґвалтуванні хлопець несподівано розсипався в руках слідчих на півдесятка особистостей, чим шокував навіть бувалих у бувальцях психіатрів. «Він пояснив, що під час перебування в реальному світі особистість стоїть „на сцені“ — а значить, у цей момент саме вона контролює свідомість. Усі інші в цей час можуть стежити за нею або спати десь поруч чи в тіні.Стівенсон познайомилася з майстром-утікачем Томмі, трирічною Крістін (вона була першим альтер-его); з Денні — підлітком, якого катував і ґвалтував вітчим Чалмер; а також із Алленом, балакучим шахраєм».