Кабмін ЗЕ загалом не дуже демонструє ефективність, проте міністр інфраструктури Крилій є на цьому полі чи не фронтменом. Давайте коротко пройдемось по останнім «досягненням» міністра.

  1. Відповідальність за останній скандал — евакуація українців з зараженого короновірусом Китаю — у тому числі лежить на Криклії. Тотальний сором почався ще з моменту посадки літака, який пів дня не міг сісти та кружляв то над одним містом, то над іншим. Тобто ми бачимо абсолютну відсутність підготовки такого важливого для міжнародної репутації процесу — як евакуація власних громадян. Крім міжнародної репутації, ця ситуація досить больно вдарить по рейтингу ЗЕ, за що він може подякувати Криклію.
  1. Відверта корупційність міністерства. Ці історії менше потрапляють у публічний простір, але від того не перестають існувати. Я говорю, зокрема, про рейдерське захоплення Держгідрографії, яке відбувається під проводом Криклія, куди він хоче поставити свою людину Дмитра Падакіна, який вже був в. о. та був помічений у нецільових витратах бюджетних коштів.
  1. Держсекретарем у міністра Криклія призначена людина — Андрій Галущак — що є фігурантом кримінальних справ, за якими (якщо б наша держава існувала згідно законів, що прописані в її законодавстві), він давно мав би сидіти у в'язниці, про що йдеться у розслідуванні СтопКору (https://stopcor.org/zhurnalisty-zyasuvaly-hto-zamyav-korupczijnu-spravu-eksmera-buchi/). Проте продовжує очолювати досі значну посаду. Супер.

Корупція у відомстві, що очолює Криклій, стала вже настільки «надбанням громадськості», що про це пише європейська преса, зокрема, EU Reporter, що відмітив ключові «невдачі» у роботі міністерства та величезну кількість генеруємих ним скандалів (https://www.eureporter.co/economy/eu-economy/2020/02/19/the-eu-provides-assistance-to-ukraine-for-reforms-but-corruption-is-not-reduced/). Щоправда, таке відчуття, що це куди більш хвилює європейців, аніж безпосереднє керівництво Владислава Криклія. Інакше чому він досі займає посаду? Питання до вас, Володимир Олександрович.

У цій всій «катавасії», що твориться в міністерстві, на мою думку як фахівця єдино нормально працює вищезгадана Держгідрографія, поки вона знаходилась під проводом Олександра Щипцова.

Зокрема хочу відзначити:

  1. Відновлюється та ремонтується флот, який до того по 15 років простояв занедбаний.
  2. Проводяться наукові компанії.
  3. Проводяться міжнародні конференції.
  4. Протистояння нашому ворогу на морі: нові безпілотники, катера оперативного реагування, вимоги від Щипцова встановити морський кордон з РФ.

Але навіть на цьому, здавалося б, успішному фронті, у Криклія повністю свідомий (тобто спровокований ним самим) провал. Спроби «захопити» Держгідрографію та поставити туди Падакіна всупереч встановленим процедурам — зведуть на нуль усі позитивні зміни, що впровадив Щипцов.

Все це, що я описав вище, не може не обурювати та викликати купу питань. Нещодавно писали, що у Зеленського депресія, викликана падінням рейтингу. Скажіть мені, як з такими міністрами як Криклій, його рейтинг мав би зростати? Шлях до вирішення проблем Зеленського на поверхні. Тільки чи піде він цим шляхом?