Одне слово про майбутнє.
Мене запитали — вже не вперше — яким би одним слайдом я замінив всі свої вчорашні 360+, який би описував майбутнє.
І відповідь в мене вже давно є. 
Навіть і слайду непотрібно. 
Це слово — гра.
В новому — дивергентному — світі є багато навіть протилежних трендів. Є AI і людиноцентричність. Є глобалізація і регіоналізація. Є відповідальне споживання і конс"юмеризм.
Проте є те, що визначає і нову політику, і нові держави, і економіку, і бізнес-моделі. І суспільство. 
Це — гейміфікація нашої діяльності. 

Грою стали відносини і стає держава. На гру замінюються системи лояльності і мотивації персоналу.
Ринок цифрових ігор злітає по експоненті аж до 2 трлн дол. у 2030.
42% працюючих у світі готові відмовитися від роботи нв користь ігр, якщо їм забезпечать безумовні базові блага. 
2,2 млрд людей вже грають в онлайн ігри. 

Українські ІТшники і геймери за допомогою Дія.Drone трощитимуть ворога на перервах в роботі. 
Пенсіонери в open.budget даватимуть вказівки мерам щодо розподілу фонду оздоблення території. 
Сім"я — гра. Не дивуйтесь зростанню розлучень.
Скоро запустимо новий проєкт -- розвиток дітей стане справжньою захоплюючою грою для батьків і дітей. І народжуваність піде вгору.
А з Ігорем Соловйова вже зробили це для щасливих відносин тварин з їхніми хатніми господарями (ZooZy). 
Отже держава, економіка, бізнес, релігія, секс, сім"я, суспільство, ком"юніті — гейміфікуються усі сфери життя. 

Advanter Group і багато інших компаній допомагає з гейміфікацією бізнесу. 
З Юрієм Зозулею ми відпрацювали гейміфікацію спільнот у FreeGen ком'юніті.
Процес йде повним ходом в Україні і ще швидше у світі. 
Але Україна випередить. За даними Української асоціації розробників ігр, наші команди залучені більш ніж у 20% світових проєктів. 

І наостанок, головне. Гейміфікація — це не стільки про задоволення. Це перш за все про коопетишн (конкуренцію через змагання) і співдію.
Співдія — основа освіти, бізнесу, побудови суспільства.
Тому ми в Board кажемо: #разомшвидше

#майбутнє
#МайбутнєУкраїни