Прес-секретарка президета Зеленського почала вести власне шоу «Взгляд с Банковой» на державному телеканалі ДОМ. Кому і для чого необхідно подібне шоу? Як то кажуть, «далєє о главном».
Вочевидь, що запуск нового медійного проєкту має вирішити питання комунікації Банкової зїї потенційним електоратом. Допомогти втримати тих, хто залишився і трохи додати нових. Додаватимуть за рахунок аудиторій підсанкційних каналів групи Медведчука. Бо їх аудиторія зараз лишається у вільному плаванні і поступово перекочовує назад на «Інтер».
Тому керівництво держави вирішило запустити нову передачу, яку має вести людина, що добре орієнтується у трендах проросійської пропаганди, або хоча б може їх копіювати і відтворювати у своїй діяльності. Не знаю, чи був кастинг на ведучого чи шоу одразу робили під Мендель, щоб задовольнити її его і бажання перебувати перед камерою.
Та мусимо визнати, що із поставленою задачею керівництва вона змогла впоратись і як на мене то доволі непогано. Перший випуск нового шоу, містив у собі все, до чого прикути погляд Банкової, а конкретно згадки про Зеленського і згадки про Порошенко. Так би мовити, куди Банкова дивиться, про те у сценарії й пишеться.
Звичайно, що Порошенка посварили, Зеленського похвалили. Й ніхто не проти того, що у ток-шоу можуть сварити, або ж хвалити того чи іншого політика. Питання у тому, що це робиться посадовою особою за наші з вами кошти. Бо ж і Мендель і сам телеканал існують на гроші платників податків. На доволі не малі гроші.
І прикро те, що за ці гроші нам продають ток-шоу у дусі російського телебачення із картинкою й оформленням зразка 2000-го року. Де ведучий – рупор провладної політики, або ж політики партії, глядача, за замовчуванням, вважають дурним, бо хто ж ще буде сліпо вірити у це, а зміст програми пронизаний оспівуваннями влади і критикою будь-якої протилежної точки зору, як правило неконструктивної критики.
Саме шоу побудоване на повчальних інтонаціях і надмірному переграванні. Напевно людина вирішила, що здатна творити нову еру інформаційної епохи, а не просто озвучувати те, що їй сказали.
З усього цього можна зробити висновок лиш про те, що організатори цього шоу, насправді, дуже бояться програти боротьбу за електорат, який не визначився й можливо ніколи не визначиться. Бояться втратити електорат, готовий проголосувати коли треба й одразу після — забути і ніколи не згадувати. Бояться програти боротьбу за останній доступний для них електорат.
Та боротьба триває і, насправді, вони її програють. Які б погляди, звідки і куди не були спрямовані.