От я собі думаю, що мав обрати адвокат, коли на його професійних вагах з одного боку захист обвинувачуваного у кримінальній справі (по особливо тяжкому злочину, де участь захисника є обов'язковою), а з іншого – проходження тестування у конкурсі на голову БЕБ? (До речі законом про БЕБ передбачено проведення лише співбесіди, і про жодне тестування там не йдеться.) Безумовно я обрав захист людини у суді та скористався можливістю, наданою конкурсною комісією усім кандидатам щодо перенесення тестування. У письмовому повідомленні про тестування конкурсна комісія зазначила, що за обґрунтованим зверненням кандидата щодо неможливості явки на тестування чи поважності причини його неявки і за умови їх документального підтвердження комісія може прийняти рішення про надання кандидату додаткової можливості для проходження тестування.
 
Отже, за вимогами комісії, на її адресу мною було заздалегідь (за два дні) направлено заяву, повістку та підтвердження з сайту «Судова влада» про розгляд справи. Об'єктивно обґрунтоване підтвердження, чи не так? Та от халепа – конкурсна комісія на своєму засіданні ухвалила рішення про відмову по моїй заяві (визнавши її необґрунтованою!), але саму заяву розглянути на засіданні … забула.
Ну не може ж бути, щоб це сталося з боку членів комісії умисно?) Наприклад, через те, що я як керівник Єдина служба правової допомоги неодноразово заявляв про протиправність дій конкурсної комісії.
 
Зокрема:
 
- про те, що двома членами конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора Бюро економічної безпеки України, визначеними Верховною Радою України за поданням фінансового комітету, в порушення вимог закону «Про запобігання корупції» не подано декларації в НАЗК (до речі адвокатом та аудитором);
 
- про те, що голова комісії не знає вимоги антикорупційного законодавства, приховує факт недекларування та не повідомив про це НАЗК http://surl.li/abcpo;
 
- про те, що Єдиною службою правової допомоги було рекомендовано членам конкурсної комісії пройти тестування на знання законодавства http://surl.li/acigw;
 
- про те, що конкурсна комісія не може розширювати власні повноваження та додавати проходження тестування та спеціальні завдання, коли законом чітко передбачено проведення лише співбесіди http://surl.li/acihi;
 
та і цифра "7" у допущенні кандидатів до співбесіди виглядає як скоріше згадка про закордонну математичну діяльність голови комісії – може просто цифра подобається? – законом ця сімка не передбачена.
 
Навіть страшно подумати, що конкурсна комісія на таку важливу державну посаду діє упереджено і навмисно порушує закон та свій власний регламент… Ні, напевно, забули. Та добре, що судовий реєстр нічого не забуває. Тож, шановні, прошу до суду! Продовжуємо писати (документувати) літопис сучасного беззаконня та непрофесійності.
 
Кому цікаво детальний опис подій, юридичною мовою в матеріалі на 3222.UA http://surl.li/acidi
 
П.С. Головне в таких обставинах не створити Бюро економічної НЕбезпеки...