Таки змусили ви мене, усім вашим фейсбуком, подивитися одну серію «Сватів». По-перше, щоб самій розібратися потрібно такий продукт кіноіндустрії забороняти, чи ні. По-друге, хворію — можу собі дозволити.
Отже. Створено продукт — кінофільм. В якому показані не розумні, інтелігентні українці, які вже пройшли самоідентифікацію, згадали свою історію, дізнались високу ціну Незалежності, наполегливо працюють, щоб стати частиною Европейськоі сім'і ( чи, хоча б намагаються). Згадали свою мову, культуру, цінності. Запалюють свічки в пам'ять про геноцид українців. Співають гімн прикладаючи руку до сердця, та стримуючи сльози на очах. Українці, які за 3 роки відновили свою армію, якою пишаються. Пам'ятають всіх, хто віддав своє життя за рідну землю, приймають участь у акціях на підтримку дітей загиблих.
Ні, у продукті, під назвою «Свати» показані, такі зрозумілі та рідні для росіян «хохлы». Дивакуваті селюки, простуваті, не дуже розумні. Сваха пече пиріжки, сват варить самогін. Усе що відбувається звично і зрозуміло. Але є одне «але». Зрозуміло для росіян, але не для українців, які 4 роки боронять свою землю, не для українців, які розповідають своїм дітям про війну та голодомори, не для українців, які добровільно здавали кров, гроші, ліки для поранених. Не для українців, які забезпечували свою армію починаючи зі шкарпеток, закінчуючи ремонтом танків.
«Свати» на сьогодняшній день типічний продукт для росіян. І мені дуже дивно, що Зеленський і всі хто за ним стоять, вже один раз отримавши непереливки за свій виступ, виставивши Україну у край гидкому світлі перед усім світом, так і не зрозуміли, що запит українців і на гумор, у тому числі, змінився. І розумніше було б, не робити відеозвернення по типу " хулиганы зрения лишают", а переорієнтуватися на новий запит укранців. І, якщо вже так сильно хочеться, а може це й було б корисно, продавати в росію фільми не про "хохлов", а про сильних, розумних, сміливих, дотепних українців.
Так що, Володимир, або ти змінюєшься під запит ринку, або знайдеться той, хто цей запит замість тебе задовольнить.
Або, продовжуй створювати продукт для росіян, але тоді не дивуйся, коли почнуть ставати пустими ряди на твоїх концертах.
Nothing Personal
Only business