Лілі Чжан

Фінансовий директор Huobi Group

Нещодавня корекція криптовалютного ринку продовжує бути в центрі уваги громадськості, дехто навіть проводить паралелі з глобальною фінансовою кризою. Подібність полягає не лише в різкому зниженні ринкової оцінки, а й у пригнічених настроях інвесторів у всьому світі. 

Попри те, що глобальна фінансова криза сталася понад десять років тому, залишаються яскравими спогади про те, як різко впала довіра суспільства до фінансових ринків після того, як інвестори, які купували традиційні та складні фінансові продукти, зазнали величезних збитків.

У своїй публікації «Зміцнення довіри до бізнесу» за 2019 рік ОЕСР назвала довіру громадськості до фінансових ринків життєво важливою для того, як вони функціонують для забезпечення економічного зростання та довгострокової прибутковості. ОЕСР також зазначила, що те, як інституції та учасники поводяться на ринках, є ключовим для підтримки довіри суспільства, яка формує основу довіри інвесторів: «Довіра громадськості до ринків є ширшою, ніж оптимізм інвесторів у забезпеченні адекватної прибутковості з поправкою на ризик, оскільки вона поширюється на очікування громадськості, що ринки сприятимуть сталому економічному зростанню та сприятимуть добробуту суспільства (економічному, етичному та іншим) у різних формах».

Якщо, за визначенням ОЕСР, довіра інвесторів підкріплена довірою суспільства, як криптоіндустрія може краще відповідати очікуванням громадськості?

Для Huobi Global наша дев'ять років роботи як однієї з найстаріших світових криптобірж показали, що довіра наших клієнтів — це не право, а те, що можна заробити, вкладаючи свої гроші в рот. Це вимагає чіткого узгодження наших основних цінностей з інтересами клієнтів і надання їм рушійної сили політики, рішень і дій компанії.

Ми віримо, що цифрові активи відіграють центральну роль у майбутньому фінансів, і місія Huobi Global полягає в тому, щоб створити криптовалютний обмін, який ставить користувачів на перше місце, надаючи їм фінансову свободу, роблячи криптовалюту більш доступною. Щоб підтримати нашу місію, ми робимо безпеку та захист користувачів нашим найвищим пріоритетом, надаємо пропозиції з найвищими стандартами якості та надійності, а також надаємо користувачам потужну глобальну підтримку клієнтів, що підтримується місцевими експертами. 

Наприклад, ми вклали значні кошти в систему безпеки світового класу, яка забезпечила нуль відомих інцидентів безпеки з моменту заснування – неперевершена репутація в галузі. Порівняно з іншими біржами, ми вживаємо додаткових заходів для ретельної перевірки списків цифрових активів, щоб переконатися, що вони дійсні та прийнятні для користувачів. Це включає перевірку повноти та точності всієї документації, відповідність професійним вимогам і вимогам відповідності без політичних ризиків, а також вибір проектів із сильною командою чи спільнотою.

Наші основні цінності — безпека, ставлення клієнтів на перше місце та прагнення до їхньої довгострокової вигоди — допомогли нам продовжувати курс і робити те, що є правильним для наших користувачів. Це означало, що під час ринкових криз, таких як крах Terra-Luna, ми могли ефективно захищати інтереси наших користувачів, що захищало їх від нестабільності цін на Luna, яка спостерігалася на інших платформах, і давало їм достатньо часу для коригування своїх торгових стратегій. Коли інші криптокомпанії призупинили або обмежили зняття коштів на тлі нещодавньої волатильності ринку, користувачі Huobi Global не стикалися з такими обмеженнями, оскільки наша надійна система управління ризиками гарантувала, що ми маємо достатньо ліквідності для виконання всіх зобов'язань користувачів.

Наш досвід показує, що наявність правильних основних цінностей, орієнтованих на клієнта, і застосування їх у нашому бізнесі були ключовими для досягнення позитивних результатів для клієнтів. Враховуючи швидкі темпи розвитку нашої галузі, це радше постійна подорож, а не одноразова вправа.

У той час, коли криптоіндустрія переживає найважчу зиму, гравці галузі можуть активізувати свою гру, постійно оцінюючи, наскільки добре їхні основні цінності служать клієнтам, і зміцнюючи свій корпоративний дух, щоб краще керувати своєю діяльністю. Нам слід взяти до серця те, що довіру громадськості, як і репутацію, важко завоювати, але її можна легко втратити відразу.