Два випадки підпалів за одну добу і в одному місті – «Рошен» на Героїв Дніпра і на Хрещатику. Кому потрібні магазини діючого Президента?
Треба віддати належне — вони і раніше були об'єктами насильницького висловлювання негативного ставлення до Порошенка – і в 2016, і в 2017 роках, і навіть в цьому році на Осокорках — їх то підпалювали, то «мінували» телефоном. Але щоб два магазини за один день…
Власне, завжди можна звернути на фанатиків, які таким чином висловлюють негативне ставлення до Порошенка. І це не дивно, оскільки а) весна — період загострення психічних хвороб, і б) весна 2019 – період загострення електоральних хвороб. Другий випадок складніше. Кожні вибори вимагають визначатись з кандидатом. Частина з тих хто визначився вбачає, що правильний тільки їх вибір і щиро несприймають вибір інших. Відбувається дегуманізація і інших кандидатів і людей, згодних за них проголосувати. Як на війні, тому й методи схожі. А те що підпалів було два підряд — то ефект калькування резонансних злочинів завжди був, недовіра до Порошенка величезна, а «замахи на підпал» не потребують ґрунтовної підготовки.
Другий варіант – це, звичайно, самопідпал. В період боротьби за електорат ціль виправдовує засоби. Це як підлаштовані замахи на політика, але без загроз життю. Правда, такий варіант був би доречніше для самопіару опозиціонерів.
Третій варіант – «проіскі врагов». Цілеспрямована спроба ще одним методом підірвати психічну стійкість Порошенка. Проблема ж не лише в двох магазинах, а у тому, що потік покупців до них знизиться, — аж до кінця виборчої кампанії. Люди боятимуться прецедентів, а відповідно менше купуватимуть у «Рошені». А враховуючи нервозність самої кампанії, купу інших проблем, які виплили під час виборчої кампанії для діючого Президента, — для такі підпали запросто можуть спровокувати його на якусь фатальну помилку у висловах чи діях.
У будь-якому випадку, чим ближче до дати виборів, тим більше загострень чекатиме український електорат. І тим більше стійкість треба мати кандидатам.