Респонденти особливо відзначили, що зручно в форматі online отримувати інформацію з роз'ясненнями про блокування рахунків, заборгованість перед держорганами

Серед найбільш затребуваних цифрових сервісів, якими хочуть користуватися підприємці, названо онлайн-взаємодія з держорганами.

Опитування було проведено в форматі онлайн в період з 11 лютого по 12 березня з метою вивчення потреб підприємців в цифрових сервісах. У дослідженні взяли участь 13,5 тис. Респондентів з усіх областей Украинїни. Майже третина учасників дослідження зайнята в сфері торгівлі, 8% займаються будівельним бізнесом, далі йдуть представники логістичної галузі та IT-індустрії: 6% і 5% відповідно.

«Серед найбільш затребуваних цифрових сервісів, якими хочуть користуватися підприємці, названо онлайн-взаємодія з держорганами. За цим напрямком респонденти особливо відзначили, що зручно в форматі online отримувати інформацію з роз'ясненнями про блокування рахунків (9,07 бала за десятибальною шкалою), заборгованість перед держорганами з можливістю їх при необхідності погасити (9,01 бала за десятибальною шкалою). Підприємцям важливо отримувати зворотний зв'язок від контрольно-наглядових органів по проведеним перевіркам і наявним зауважень. Цей пункт отримав 9,01 бали з десяти можливих „, — йдеться в повідомленні Rulik Morgan .

Для тих, хто планує відкрити бізнес, найбільш корисними виявилися такі сервіси, як автоматичне повідомлення держорганів про початок діяльності (8,71 бала з 10), онлайн-реєстрація компанії (8,33 бала), дистанційне відкриття рахунків (8,32 бала) .

Далі по затребуваності у підприємців названий пункт, пов'язаний з оптимізацією бізнес-процесів: отримання інформації щодо змін законодавства (8,66 бала з 10), електронний документообіг (8,45 бала), формування онлайн-звітності (8,44 бала).

Доступ до онлайн фіскальних заходів підтримки зайняв 4 місце. На рівні 7,93 бала за десятибальною шкалою оцінений сервіс підбору та отримання пільгових кредитів для бізнесу. Сервіс підбору і отримання пільгових мікрокредитів набрав 7,03 бала. Можливість в онлайн-режимі підбирати і отримувати ринкові кредити бізнес оцінив на рівні 6,97 бала. Також в рівній мірі підприємці зацікавлені в побудові освітнього шляху і акселерації (в середньому 7 балів з 10).

«Прямий діалог з бізнесом лежить в основі всієї нашої роботи. Всі пропозиції, перш ніж стати рішеннями, повинні обговорюватися з підприємцями. І опитування — це тільки одна з форм комунікації. Ми спілкуємося з підприємцями на щоденній основі. Цей підхід я вважаю найефективнішим і завдяки йому в цифрову екосистему будуть включені тільки затребувані бізнесом сервіси.