Я звичайно, в розгубленості щодо Hyperloop в Україні...і не через недобудований міст в Києві і відсутність метра на Троєщину. Не думаю що метро на Трою під силу навіть Маску.
З усього хайпу від Міністра інфрастуктури я не почув ні слова про домовленості з Маском. Система Маска без нього самого? Яка ще навіть не запрацювала в США?
І тепер головне. Сам факт, що про це заявляє державний чиновник, а не приватний інвестор — це квінтесенція абсурду. ДЕРЖАВА НЕ ПОВИННА ЦИМ ЗАЙМАТИСЯ.
Держава це зіпсує, не доробить, зробить криво, тому що в процесі будуть керуватися бюрократичними процедурами, а не ринковими. Тому що вистроїться черга пиляти бабло, тому що це довго і невідомо скільки Урядів зміниться за цей час.
Якщо це вигідно і прибутково, це має будувати приватний інвестор. Якщо це невигідно, це не повинен будувати ніхто.
Наразі держава у вигляді різних інфрастуктурних державних підприємств не в стані побудувати нормальні пандуси для людей з інвалідністю чи з дитячими візками. Не доросли ми до серйозних речей.
Державно-приватне партнерство? Можливо.
Але є речі, не такі сексуальні, які справді потребують концесії і видирання з рук державного управління в приватне ринкове управління.
Збиткове Київське метро. Укрзалізниця. Жахлива система автобусного транспорту, що міська, що міжміська, що регіональна, що міжрегіональна.
Та побудуйте зрештою, нормальний автобан з бетону, за технологією 30-х років
Але ні. Нам треба Хайп, шоу, показуха, гучні назви, посилання на Ілона Маска.