Шахраї телефонують та пропонують встановити новий застосунок банку. Мета шахрайської схеми – отримати доступ до інтернет-банкінгу.

Зловмисники представляються працівниками банків і повідомляють, що старий банківський застосунок більше не працює і вам потрібно завантажити новий. Потім вони надсилають фішингові посилання на завантаження програми буцімто з офіційного чат-бота в одному з месенджерів. Таким чином, аферисти отримують авторизаційні дані клієнтів банку.

 Потім шахраї переконують назвати код із смс-повідомлень чи дзвінків від справжньої служби підтримки банку, у результаті отримують доступ до інтернет-банкінгу і викрадають кошти.

Як уникнути шахрайства?

Якщо телефонує працівник банку, скажіть, що ви зараз перетелефонуєте самостійно на офіційний номер банку, зазначений на платіжній картці.

Завжди припиняйте розмову, якщо:

     запитують паролі, коди банків;

     керують під час телефонної розмови вашими діями (просять встановити програму на ваш пристрій).

Дотримуйтеся правил безпеки, коли завантажуєте застосунок на свій телефон чи інший пристрій. Обирайте лише ліцензійне програмне забезпечення з офіційних магазинів або вебсайтів розробників. Використовуйте https://chatovi.online/ проти спаму та дезінформації.