Нашій фірмі було б добре мати CRM-систему для керування проектами і операційною діяльністю. Проблем менше і ефективніше, але шефи чи, найімовірніше, найголовніший, не хоче. Не знаю з яких міркувань, але наразі ніяких CRM-систем.
Потрібно звільняти людей, які займаються паперовою роботою. Важливою, але в 2020 цю роботу можуть зробити пара рядків коду. Але не можна прямо втручатися в процеси, тобто зменшуються можливості ручного керування. Те, що так люблять наші шефи. Проте…
Рано чи пізно такі фірми, як наша все таки мають зробити цей «вольовий» крок, хоч я розумію, що він може зачепити мене чи моїх рідних і близьких. Але це може бути питанням виживання фірми, питання ефективності і конкурентності.
Працювати далі будуть ті, що можуть запропонувати цінність вищу, ніж програма, або можуть робити те, що вона не може (ще) робити.
Це може бути стимулом вчитися. І я справді, думаючи про це, більш охоче вчуся і працюю. Приходить розуміння, що без постійного навчання сьогодні, перспективи в майбутньому стають все більш примарними. Звісно, що не для всіх)
Переваги і потрібність CRM-систем, всіляких програмних комплексів я чудово розумію, але чи потрібно ними всюди заміняти людей? Я не знаю.
Мої шефи наразі проти, або тільки, той, з геть аналогової епохи. Проте молоде покоління, яке ставиться лояльніше до технологій, ймовірно, не вагатиметься і легко наважиться замінити частину працівників на шматки коду.
P.S. Ймовірно, для антуражу за квотою профспілки роботів лишать декілька людисьок для того, щоб був баланс і запезпечити інклюзивність чи ще що там буде актуальним в майбутньому. Для обслуговування роботів, наприклад.
То що ж, сьогодні ще люди, а не CRM.