Харків вчора увечері перетворився на місто скорботи. Страшна трагедія в центрі міста сколихнула всю країну — мажорка на Лексусі врізалась в інший позашляховик, і влетіла в натовп людей, які стояли на тротуарі. В результаті — 6 людей загинули.
Дівчина за кермом Лексусу, за свідченнями очевидців ДТП, була нетверезою. Але у крові водійки не знайшли сліду алкоголю. Чому? Все дуже й дуже просто. Ось фото прав на кермування авто винуватиці ДТП.
Це — Олена Олегівна Зайцева. 20-річна кермувальниця, як виявилось, — донька харківського бізнесмена Василя Зайцева. Він є президентом ТОВ «Група — Тайфун», а також головою правління і генеральним директором ПРАТ «ВТП „Укренергочормет“. Олена Зайцева навчається в Харківському національному університеті імені Каразіна.
На відео з камер спостереження видно, як позашляховик Volkswagen Touareg рухався у другому ряду зліва. Водій зупинився на світлофорі, а після почав рух разом з потоком попутних машин, при цьому іномарка швидко набрала швидкість. На перехресті з провулком Мечникова Volkswagen зіткнувся з Lexus, який теж мчав на шаленій швидкості.
Радник Міністра Внутрішніх справ України Антон Геращенко, переглянувши ці кадри, вже заявив на своїй сторінці в Фейсбук: водійка Лексусу є винною в ДТП.
„После его просмотра у меня нет сомнений в вине девушки мажора, водителя «Лексус». Она поехала на красный свет на скорости не менее 100 км в час, когда другие машины начали движение на зеленый свет светофора. (Четвёртая секунда, правый нижний угол). За это теперь прийдется ответить своей свободой. Уголовный кодекс предусматривает для таких случаев до 10 лет лишения свободы“, — написав Геращенко.
https://www.facebook.com/anton.gerashchenko.7/post...
Хто винен у смерті 6 людей в Харкові, вирішувати буде слідство і слуги Феміди. Але за статистикою, лише 50-60% таких справ доходять до суду. І тут все залежить від того, хто є винуватцем ДТП — звичайною людиною чи людиною з купою родичів „при посадах“.
2013 рік. Дніпро. 7:40 ранку. Набережна Перемоги. Позашляховик Nissan X-Trail здійснював розворот перед світлофором і закрив проїзд по центральній смузі. Назустріч йому на зелене світло їхав чорний седан BMW 320, який не зміг об'їхати раптово з'явився Ніссан. Після екстреного гальмування і удару Ніссана, BMW на великій швидкості занесло на зупинку, на якій стояли люди.
Тоді загинули 4 людей, в тому числі 9-річний хлопчик. Школяр разом з мамою чекав на транспорт, аби дістатись школи. Мати працювала в тій же школі інженером. У 29-річної жінки, яка померла після операції, залишився 4-річний син. 25-річна дівчина померла дорогою до лікарні. Зупинку жителі Дніпра засипали квітами та дитячими іграшками.
Суди тривали 2 роки, в результаті винними в ДТП визнали обох водіїв. Вони отримали по 10 років позбавлення волі.
Покарання за вбивство трьох жінок уникнув Дмитро Рудь — син колишнього дніпропетровського прокурора. 25-річний мажор на дорогому позашляховику збив 3-х людей на пішохідному переході та зник з місця події. Авто кинув неподалік у дворі. Незабаром його знайшли і взяли під варту. У Запоріжжі Рудя засудили до семи років в'язниці, і відпустили до моменту вступу вироку в силу. За цей час родина встигла домовитися з потерпілими.
Таких випадків в Україні — безліч. І найсумніше, що люди гинуть під колесами мажорних авто не через свою необачність, а від безкарності „золотої молоді“. Вбивці знають, їх відмажуть, відпустять, відкуплять від в'язниці. І що змінилось від часів Майдану? Чи є хоч один реальний випадок, коли винного в ДТП мажора засудили та кинули за грати? Вони купують права, ганяють п'яними за кермом, встигають селфитись із пляшками шампанського при кермі.
Здати на права зараз — не проблема. Курси коштують до 2000 гривень. Медичну довідку можна „вирішити“ за 250-300 гривень все через ту ж автошколу, аби не проходити купу лікарів та наркологів. Ще приблизно 700-1000 гривень перед іспитом треба фомально віддати за якісь міфічні бланки та пластикове посвідчення, і все — права в тебе в кишені. Ось, як на мене, позиція відповідального водія. Але чи багато таких серед нас?