Дожили. Усі документи, які Верховна Рада скріплює своєю печаткою, можуть бути недійсними. Тому що сама печатка може бути недійсною. У цьому я особисто ще раз переконався, хоч уперше з цим зіткнувся ще 8 років тому. Тоді я звернув на це увагу суду. І документ у мене зберігся. А за 8 років, коли я попросив суддю Новака показати документ, він категорично відмовився.

Відповідно до норм ДСТУ печатка будь-якої юридичної особи має бути оформлена належним чином. І нехай лише спробує якась юридична особа використати печатку, яка не відповідає відповідним вимогам, одразу виникає можливість оскаржити факт такого посвідчення будь-якого документа. А чому б комусь не оскаржити документи Верховної Ради?

Це ж всі прийняті постанови завіряються такою печаткою. А ще всі закони йдуть на підпис Президенту з такою печаткою. А документи бувають різні. У тому числі й щодо осіб небідних. Чи можуть вони оскаржити в суді документи Верховної Ради стосовно їх самих, так і їхнього майна? Пан Коломойський не спить! Можна оскаржити «за формальною ознакою».

То хто ж допускає таке становище, яке може зашкодити країні та Президенту? Хто породжує безвідповідальність такого рівня?

Може здатися, що це керівництво апарату Верховної Ради таке круте, що вважає нижче за свою гідність дотримуватися норм Закону. І глибоко їм начхати, хто і що про це думає.

Є ще варіант звичайної тупості. Адже весь апарат Верховної Ради захопили вихідці з УДО. Охоронці, що з них візьмеш! Молодість у кущах, середні роки в машині під будинком, де мешкає кохана дівчина шефа. Під кінець кар'єри нагорода — посада в апараті Верховної Ради.

Але є ще один небезпечний варіант. Адже саме в УДО наша контррозвідка спіймала нещодавно російських шпигунів, які здавали секретні дані за гроші. Може і використання незаконної печатки є елементом такої підривної діяльності?

Є звичайно ще один варіант. Використовувати де треба законну печатку, а в інших випадках незаконну. Але це пряме шахрайство. Хоча й таке можливе.

А як на все це дивиться Офіс Президента? Мало там функціонерів із контролю за органами влади? Чи стежать лише за грошима, щоб урвати своє? Але якщо близько десяти років нікому немає справи до цього питання, то, очевидно, грошове питання застилає очі на все інше.

Отака у нас Верховна Рада з керівниками-охоронцями. А Президент у курсі?