Київський міжнародний інститут соціології вже не вперше презентує результати опитування, у якому показники ОПЗЖ безсоромно високі.
Про це вже доводилося писати приблизно місяць тому. Більше того, тоді ще й було викинуто у інформаційний простір низку відповідей на ідеологічні питання, цілком у руслі Медведчука.
При цьому цифри в опитуванні, проведеному спільно КМІС і Демократичними ініціативами, результати якого були оприлюднені днем раніше, геть інші за свою суттю — різниця між партіями-лідерами в межах похибки.
Соціологічні компанії люблять приховувати замовників опитувань. Але є питання й до ЗМІ — чому будь-який матеріал від соціологів при цьому приймається на віру? Навіщо публікувати новини з досліджень, які є за змістом не вивченням громадської думки, а частиною інформаційної війни і пропаганди?
Це стосується не тільки КМІС, але й Рейтингу, який регулярно «вистрілює» з дивними результатами, або може опублікувати їх не одразу, а через два місяці, бо так вигідніше… замовникам? Ну яка ж це тоді соціологія.
Керівник КМІС Володимир Паніотто у себе на сторінці опублікував пост до 30-ччя інституту.
Знаєте, головне що було у КМІС колись — це репутація. Не дуже світлий ювілей, якщо про неї доводиться говорити у минулому часі.