Чи існує об'єктивна журналістика?
Не існує об'єктивних людей, отже не існує і об'єктивних журналістів.
Але і суб'єктивність буває різною. Одне діло, коли журналіст дивиться на подію зі своєї точки зору, інше — коли цю точку зору диктує хтось.
Найогиднішими прикладами продажної журналістики є звичайно пропаганда Гебельса, газета «Правда» епохи Сталіна та сьогоднішнє російське державне ТБ.
Але, як показала передвиборча президентська кампанія, наша журналістика зараз досягла того дна, яке було при Януковичі.
Відмінність у тому, що тоді влада чинила тиск на ЗМІ, а зараз, якщо тиск і був — то незначний. Репортери центральних каналів, за невеликим виключенням, видавали однобоку і необ'єктивну інформацію в угоду власників каналів.
Вибори 2019 не перший випадок коли телебачення посадило на трон нового главу держави, але перший випадок коли це сталося в безцензурному інформаційному просторі.
Тому, «шановні журналісти», випийте сьогодні на корпоративі святкову чарку, а захмелівши — плюйте один одному в очі.