Провокації спрямовані на розпалення ворожнечі між Україною та Польщею вийшли на новий якісний рівень.
З плюндрування могил та памятників найняті спецслужбами РФ диверсанти перейшли до використання зброї — лише завдячуючи щасливому випадкові обстріл консультства Польщі у Луцьку обійшовся без жертв.
Наступна провокація призведе до появи трупів.
Влада України — точніш те що від неї лишилося — як завжди реагує на виклики лише постфактум. Деякі потуги вичавлює з себе МЗС, проте цього замало. Системність — ось у чому ми постійно програємо режиму РФ.
З огляду на теракт у Луцьку можемо уявити як багато сил, засобів та коштів кинула РФ на те аби посварити Польщу і Україну.
І на меті Кремля не просто посварити дві країни, позбавивши Україну підтримки одного з найважливіших партнерів, мета більш ширша — створити з Польщі нового ворога, відкрити практично другий фронт.
Аналіз дій України показує, що наші владні інститути не усвідомлюють кінцеву мету РФ на польському напрямкові, а якщо усвідомлюють то своїю злочинною недбалістю ведуть країну до прірви.
Як тільки Польща стане нашим ворогом хоча б ментально — з Україною буде покінчено протягом місяця. Це повністю розвяже руки РФ на східному фронті.
Час на польському напрямкові катастрофічно грає проти України.
Зрозуміло, що Україна не може суперничати з РФ у розмірах фінансування своїх інтересів за кордоном і не буде фінансувати терористичні акти та культурологічні диверсії.
З огляду на ці фактори для організації ефективної протидії підривній діяльності РФ питаннями стосунків з Польщею мають щоденно перейматися перші особи держави.
Так, вони особисто мають реагувати на підривну діяльність РФ, не перекладаючи цю роботу на плечі чиновників рангом нижче — міністрів, їх заступників чи простих клерків.
Але, на жаль, перші особи держави більше звикли витрачати свої зусилля на дрібномістечкові ігрища у заміну генерального прокурора чи призначення аудиторів НАБУ. Ці ігрища практично не залишають часу на діяльність державних маштабів.
Чому системність української влади — як нинішньої так і всіх попередніх — проявляється лише у розставленні «смотрящих», ручному контролі за правоохоронними органами, контролі за правильним направленням потоків грошових конштів?
Чому лише за цими напрямками ми бачимо блискучі втілення у життя хитроумних комбінацій, філігранне використання всіх сил і засобів, майстерну вербовку союзників і не менш майстерне знищення противників?
Тому, що це приносить багато бабла. Але якщо не буде країни то бабло швидко закінчиться — хіба це не зрозуміло? Хіба важко подивитися на крок вперед?
Якщо «смотрящі» це наше «всьо» то може настав час призначити такого для роботи на польському напрямкові?