Президент використав трибуну парламенту і послання до парламенту для звіту про свої здобутки за 4 роки, озвучив всім відомі тези кампанії, довго розповідав про загрози і завершив: що має бачення майбутнього. Але не сказав яке.

Проте, Команді президента вдалося нарешті створити «технологічний супровід» ключових месиджів Банкової, запустивши щоденні ток шоу на каналі «Прямий» прямо в колишній студії Савіка Шустера. Тому месиджі ПП про загрозу реваншу проросійських сил в образі Медведчука, про популізм та непослідовність головної конкурентки там доносили в багатогодинних дискусіях, нав'язуючи відповідний дискурс. Технологічно — це разом з популярними блогерами в ФБ створює необхідне смислове тло в кампанії Порошенка.

Ну і змісти вже визначені — обирайте кращого Головнокомандувача та Дипломата. Проте, в цьому ще треба переконати українців, які покладають на Президента Всю відповідальність за ситуацію в країні. Особливо за економіку, яка восени може стати ключовою загрозою для рейтингу Президента, зважаючи на провал останньої місії МВФ.

Юлія Тимошенко відповіла доволі голосно — багатогодинним поясненням «нового економічного курсу» на новому форматі форуму. Економіка — тема може і прем'єрства, але точно надзвичайно актуальна.

Не вдаючись в змісти сказаного, про які точаться дискусії економістів, чисто технологічно Тимошенко продовжує розширювати поле свого електорату. Знову таки — «новий монетарний курс» осилять далеко не всі експерти та журналісти. Проте, вона доносить до лідерів думок головне: вона — не «вчорашній день». Вона може бути інноваційною і провокативною. Провокативною навіть на рівні синього костюму, скопійованого з Клер Андервуд (синонім — жага влади)... І якщо провокації «нового економічного курсу» зачепили може з сотню експертів на країну (і то не факт:-), то про костюм поговорять сотні тисяч. І так вміє лише вона. Її кампанія станом на зараз залишається найбільш яскравою, масштабною і дорогою.

Виклик для Тимошенко — як на фоні розмов про IT та блокчейн не втратити ту частину електорату, яку більше цікавить ціна молока та каптопресу. І за цих виборців вже досить активно бореться Олег Ляшко, який цього тижня провів в парламенті початок змін до Конституції, що «основою аграрного устрою України є фермерські господарства».

Експерти в Києві дуже недооцінюють роль фермерів, які в селах вже давно стали «головними людьми». І найбільший страх фермерів — ринок землі і те, що землю скуплять іноземці та великі корпорації. Відтак, на відміну від ФБ, для них ця стрічка в Конституції вкрай актуальна. І якщо Ляшко в ході кампанії зможе донести, що саме він буде їх захисником на рівні Основного закону, а не мораторію, який можна відмінити в будь-який момент, то фермери можуть переорієнтувати значну частину сільського електрату під «свого кандидата», оскільки сьогодні саме вони є ключовим «адмінресурсом» на селі.

Анатолій Гриценко цього тижня вирішив спозиціонуватися як головний опозиційний кандидат, заявивши в пості в ФБ, що притягне діючого Президента Порошенка до суду за бездіяльність.

На полі східного електорату — після голосних тез про «об`єднання» спостерігається радше зворотній процес — поглиблення розколів. Вихід Мураєва з За життя, масована бордова кампанія Партіі Миру Новінського, говорять про те, що повторення 2010 (в сенсі повної мобілізації східного поля За одного свого") навряд чи варто очікувати.

А Володимир Зеленський тим часом просто рекламує Слугу народа-3, даючи у вигляді роликів найбільш цікаві фрагменти серіалу. І — дивує експертів своїм рейтингом...