Кожного разу, як я намагалась написати свої аргументи чому не можна голосувати за Зеленського, я натикалась на те, що це важко. Мені здавалось, що я починала з чогось одного, а потім нескінченну кількість разів перескакувала на зовсім інші аргументи. А потім мені трапився пост про фільм "BREXIT" , де знову виникло питання впливу соціальних медіа на свідомість виборців. І я дещо зрозуміла!
Кожному виборцю команда Зе пропонує ті аргументи, які йому треба. Це ідеальна сегментація та персоніфікація. А разом такий підхід призводить до того, що в єдиному пориві за Зе збираються голосувати як і ті, кому важливо швидко робити реформи в рамках існуючого курсу в ЄС та НАТО (а Порошенко на їхню думку це робить повільно або неправильно!) , як і ті, кому важливо відкатити всі зміни до стану «20 листопада 2013року» (а Порошенко відповідно це представник ненависного Майдану!) . Ці виборці хочуть різного, взагалі діаметрально протилежного! Ніякий єдиний текст з аргументами «проти Зе» не здатний вмістити в себе таку варіативність думок.
Одні виборці Зе хочуть швидкого наступу, звільнення Донбасу та ненавидять Порошенко навіть за елементарне рукостискання з Путіним в присутності Меркель на перемовинах. А інші його ж виборці хочуть перемовин з Путіним та миру будь-якою ціною.
Це неможливо втілити в одній особі одного кандидата, але команді Зе вдається ховати свого кандидата від журналістів, від дебатів, і не давати ніяких однозначних відповідей не поставлені питання. А інформаційні технології дозволяють тергетувати інформаційні повідомлення/групи/сторінки таким чином, що кожен бачить у кандидаті те, що треба саме йому. В результаті на одних ресурсах користувачі з нетерпінням чекають коли в результаті перемоги Зеленьского нарешті постане правова держава і відбудеться судова реформа , а інші на інших ресурсах обговорюють, що в результаті його ж перемоги буде «можливість здати порохобота, та отримати його квартиру» (це цитата з однієї групи, раптом шо, і такі жарти репостять і обговорюють).
Спочатку тест «яка ви квіточка», а потім одні користувачі підписуються на рекламовану для них умовну сторінку «Геть корупцію!», а інші на рекламовану для них сторінку " За ковбасу по 2,2! ". І у вирішальний момент ці сторінки починають рекламувати вам вашого ідеального кандидата. Того, який буде боротися з корупцією, того який поверне СССР , того який "будьщо, що вам треба"!
Та всі ці обіцянки-цяцянки від імені кандидата дає хтось інший, інколи стороння особа, інколи представник штабу, інколи взагалі невідомо хто. Сам Зеленский при цьому завжди може сказати "я вам нічого не винен". Бо він і справді нічого не обіцяв і не збирається цього робити!
Просто подумайте про це.
Адже єдине, що може зруйнувати цей грандіозний обман та неперевершений популізм — це вихід самого кандидата на прес-конференцію та дебати, озвучування особисто своєї позиції. Втім, цього самовикриття може і не статися, бо єдине що треба штабу Зе — продовжувати обманювати вас до виборів. А потім карета перетвориться на гарбуз. Або і на "тикву".