Партії, громадські організації, кооперативи, масонські ложі, таємні товариства, ордени, церковні общини, комерційні підприємства, банки, роди, племена, місцеві громади, держави — це все форми організації людства(ФОЛ), види спільнот минулих століть.
Держави завжди відстоювали інтереси кількох сотень(тисяч) людей панівного класу.
Люди розумнішають, цінують власні інтереси, а не правителів. Явка на виборах показує відсоток.
На їх виникнення і розвиток впливали старі технології комунікації:
1) голосова комунікація, мова, збори; (базові)
1а) листи, книги, глиняні таблички, папірус, папір (перші фізичні носії інформації).
Культові споруди, святі місця, школи, університети, бібліотеки пов'язані з релігіями.
2) телефон, телеграф, газети, радіо, телебачення. (перша хвиля електронних технологій (ПХ))
Додавання до базових інструментів та засобів комунікації(ІЗК) електронних засобів ПХ спричинила зміну динаміки маштабування, розвиток ФОЛ.
Заводи, фабрики, театри, метро, вокзали, аеропорти, транспортні хаби наклали свій відбиток.
Бібліотеки, галереї сучасного мистецтва, публічні простори міст
Людство проходить процес трансформації. Відбуваються відкриття в царині психології, поведінкової економіки.
Нові технології: електронна пошта, інтернет, мобільний зв'язок, соцмережі, месенджери, CRM, BigData, засоби роботи в групах це друга хвиля ел. технологій (ДХ). Суспільство перебуває у процесі трансформації ФОЛ, який викликаний ДХ.
Старі форми, структури трансформуватимуться, зникатимуть, втрачатимуть вплив. Виникатимуть нові, розвиватимуться переосмислені старі.
Як приклад динамічні мережі, цифрові племена. Люди ймовірно винайдуть щось нове: якусь форму племені(закладено генетично) з інтенсивним обміном емоціями, інформацією.
Соцмережі, месенджери фактично є формою телепатії, але з обмеженням, затримкою самою людиною тієї інформації, емоцій, що стають загальновідомими учасникам мережі, племені, групи. Гра зі зняттям обмежень, зменшенням затримок може сприяти появі нових знань про людину, людство.
Хто для Вас «свої»?
Сім'я, друзі. Ті, з ким Ви щодня, щотижня спілкуєтесь. Звісно є друзі, з якими спілкуєтесь(вживу) щомісяця, щороку через відстані та інші обставини.
Зауважте, що колеги, партнери по бізнесу, сусіди рідко стають «своїми». Бо люди часто мають конфлікти, різний світогляд, релігію, національність, мову.
Декому щастить і побратими, колеги стають друзями.
Рідко в кого з «близьке коло» (власне плем'я) більше за 20-100 людей.
Нова реальність вже виникла і увійшла в конфлікт зі старою.