У дитинстві вас вчили, що «хвалитися погано»? У сучасному світі це більше не працює. Якщо ви не говорите про себе, про вас ніхто не говорить.

У 2021 році виробництво персонального бренду — це не примха, а базова потреба будь-якого успішного підприємця або власника бізнесу. Зараз, коли навіть рекомендації друзів перевіряються в інтернеті, ваш зовнішній вигляд, ваш інформаційний посил, ваші цінності та позиціонування стають основою реклами.

Персональний бренд – це не просто сторінка в соціальних мережах з декількома тисячами підписників – це ваша місія, ваше позиціонування, УТП (унікальна торгова пропозиція), ваш колір, шрифт і логотип. Саме на цих елементах будується статус в очах вашої аудиторії, формується довіра.

То як же тоді повинен виглядати персональний бренд, здатний вести за собою людей?

Розповідають маркетологи Бюро Маркетингових Технологій на прикладі двох успішних психологів.

Платформа бренду, позиціонування, айдентика.

Персональний бренд завжди будується навколо особистості, її репутації та компетенцій. З них і почнемо. Визначте, у чому ви профі? У чому ваші основні переваги, які ваші сильні сторони? Для того, щоб ваш особистий бренд впізнавали серед тисячі інших – ви повинні відрізнятися.

Наприклад, Анна — не просто кар'єрна консультантка, вона – супутниця, тренерка і наставниця людини, що загубилася в джунглях професій зі своїми бажаннями та навичками. Її головні завдання — допомога у визначенні професії, екзистенційна підтримка і складання резюме, що не занизить компетенцій людини. Тому і бренд Анни повинен бути життєствердним, мінімалістичним. У ньому використовується яскравий колір і метафора простих форм.

А ось Геннадій – психотерапевт. Як і всі фахівці його сфери, він часто стикається з асоціацією «психологія – це тільки для тих, у кого проблеми». І своїм завданням вважає показати, що «психологія = щастя». Тому його клієнти – НЕ знедолені і загублені в тумані їжачки. Вони — успішні люди, які не хочуть стояти на місці, хочуть щодня покращувати якість життя, і для яких психологічний комфорт – цінність. Персональний бренд Геннадія – це промені світла в нетрях копирсання у собі.

Рідко у кого виходить самостійно визначити свої конкурентні переваги. Тож, найкращий спосіб — провести невелику бренд-сесію і маркетингове дослідження серед вашої нинішньої та потенційної аудиторії.

Логотип.

Перше, що запам'ятає людина після першого контакту з вашою рекламою — це логотип. Він повинен стати логічним втіленням вашого позиціонування.


Анна — фахівець, який «збирає вас по частинах» і створює повноцінного гравця на ринку праці.


Система ілюстрацій.

Вона знадобиться вам для різноманітності і, в той же час, єдності контенту. Гармонійно виглядає і добре запам'ятовуються пости в Instagram або рекламні оголошення, які виконані в одній системі ілюстрацій.

У цій же системі повинні створюватися і будь-які інші супутні матеріали — Мерч, візитки, сертифікати.