Коли ми говоримо про ЛГБТ, більшість дискусій відразу впирається у цінності, мораль, добро і зло, «богоугодність» чи «гріховність». Але насправді це не питання моралі. Це питання свідомості й уміння мислити критично.
 
Адже є лише одне ключове запитання, яке варто поставити собі для формування адекватної позиції:
Чи впливає «пропаганда» на формування сексуальної орієнтації в людини?
 
Що говорить наука
 
Наукові дослідження десятиліттями показують: сексуальна орієнтація не формується під впливом виховання, середовища чи пропаганди. Вона має складний біопсихологічний характер і значною мірою зумовлена вродженими факторами.
Американська психологічна асоціація прямо стверджує: орієнтацію не можна «нав'язати» чи «вилікувати».
Дослідження близнюків показують генетичний внесок у цей аспект і підтверджують, що орієнтація не залежить від того, які книжки ти читаєш чи які фільми дивишся.
 
Це було завжди і всюди
 
ЛГБТ — не «модний тренд XXI століття». В історії й культурі ми бачимо це явище постійно:
У Давній Греції та Римі гомосексуальні стосунки були частиною суспільної норми.
У Японії серед самураїв практикувалися чоловічі союзи.
У багатьох племенах Північної Америки існувала традиція «двох душ» — людей, які поєднували чоловіче й жіноче начало.
 
Природа говорить сама за себе
 
Гомосексуальна поведінка спостерігається у понад 150 видів тварин — від дельфінів до лебедів. Це ще одне свідчення того, що це природне явище, а не «вигадка сучасності».
 
Релігії та їхній аргумент
 
Часто чуємо: «Релігія засуджує, отже це погано». Але історія показує, що релігії не раз помилялись у своїх оцінках:
Інквізиція спалювала людей за «єресь» і катувала за інакше мислення.
Жінок тисячами вбивали як «відьом».
Церква довго боролася з науковими відкриттями — від Коперника й Галілея до медицини та вакцинації.
Отже, апеляція до релігійних догм не може бути остаточним аргументом.
 
Висновок:
 
Ставлення до ЛГБТ — це не тест на «моральність», а тест на рівень критичного мислення.
Якщо людина вірить, що «пропаганда робить геями», вона просто ігнорує науку, історію й природу.
Якщо ж спиратися на факти, очевидно: це явище завжди існувало, воно природне й не є результатом навіювання.
 
Тому справжнє питання звучить так:
Чи здатен ти мислити самостійно й критично — чи лише повторюєш нав'язані кліше?
Відповідно: вищий навчальний заклад, який, як і будь-який інший навчальний заклад, має навчати мислити критично. Те, що цей заклад «католицький» і «університет» — це якраз те середовище, яке має створювати підґрунтя для розвитку релігії, а не її консервації.