Я вам тільки тепер по секрету повідомляю, що вся наша інформаційна атака на державу має дві складові:

а) тест для держави, докази того, що купа державних інституцій просто симулюють псевдо-діяльність за державні кошти.

б) всі наведені приклади про бардак в освіті і в медицині не є якоюсь штучною провокацією, все це — жахлива правда про масове оглуплення і умисну ідіотизацію населення.

При чому, все це стосується як теперішньої, так і попередньої влади.

Для тих хто не читав попередні частини, коротко:

1. Цілою серією звернень до уряду і президента ми продемонстрували як держава просто ігнорує над-важливу інформацію від громадян. Такі звернення просто закриваються формальними однотипними відписками «ми взяли до уваги і використовуємо» навіть без прочитання цих звернень. Це доведено спеціально розробленим для цього типом звернень, де така відписка підтверджує, що сам лист ніхто не читав. Тобто у державі просто організована «фіктивна діяльність» для пожирання бюджетних коштів платників податків нікчемними неробами і симулякрами. Звернення не читають, ну і відповідно, — далі не ведеться ніяка діяльність для реагування на над-важливі для країни ситуації повідомлені з місць. Організована інформаційна блокада найвищих керівників держави.

2. Саме ця публікація є всього лише одним з наведених нами прикладів, коли нам від влади московії залишився у спадок жахливий бардак в науках, в освіті, у механізмах управління. Викладання засадничих понять у багатьох предметах у школах і університетах дається спеціально заплутано і каламутно для того, щоб в учнів не виникало сутнісне розуміння відповідних систем і наук. Потім, відповідно, псевдо-підготовані псевдо-фахівці виходять і творять бардак в економіці і на виробництві (підривають атомні електростанції, банкрутять банки і державні концерни).

У більшості випадків це — складні питання і проблеми для фахівців/вчених.

Але коли держава повністю глуха і безграмотна, залишається апелювати до співгромадян, до громадського суспільства. Ми спеціально підібрали декілька прикладів такого бардака в освіті і в науках на «найвищих рівнях» у найважливіших сферах. Є саме такі декілька прикладів, які можуть бути зрозумілі навіть не видатним фахівцям, інколи навіть простим людям та особисто президентам.

Один з таких прикладів ви можете прочитати тут, як московія десятиліттями розповсюджувала по Україні і республіках совка неправильні математичні довідники з викривленими головними засадничими поняттями для інженерів.

https://www.facebook.com/serhiy.grigorovich.SOS/po...

Тут я не втомлююся, я кожен раз підкреслюю, що мова в мене не йде про якісь помарки у другорядних екзотичних поняттях. Мова іде про базові засадничі поняття у найважливіших науках чи предметах. Правильне їх поняття робить ФАХІВЦЯ, а неправильне — якогось небезпечного дилетанта-полудурка з дипломом.

3. Стосовно автора, стосовно мене. Я не є якимось фальш-алармером. Я присвятив велику частину свого життя, щоб розібратися, як українська освіта стала осередком якихось перекручених псевдо-знань. Мова не йде про пусті обзивалки, що «всі кругом дебіли», бо й таких людішок зараз дуже багато, особливо з про-кремлівських таборів. Так, я теж багато чого кажу, про «кругом безліч глупоти». Але не для того, щоб просто наводити бардак чи далі заплутувати суспільство у нісенітницях. Кожен раз, коли я кажу про масовий ідіотизм, я кажу про конкретні речі, навожу конкретні приклади. Більше того, якщо я кажу про якісь ідіотизми на вищих щаблях освіти і держави, я маю беззаперечні докази та рішення цих конкретних проблем. І тут ситуація дуже складна. Коли держава масова штампує лже-псевдо-фахівців, коли умисна ідіотизація населення започаткована з самого малого віку, мені дуже важко знаходити підтримку та однодумців, як серед офіціозу, так і серед співгромадян.

Ми відправляємо Зеленському скаргу на дебільних псевдо-професорів,... Але він в цьому питанні не розбирається, до нього це навіть не потрапляє. Сидить клерк який теж цьому не розбирається, і що він робить? Він точно знає, що Зеленський в такому не розбирається! А «розбираються» хто? Так саме ті псевдо-професори на яких йде скарга. Ну ви ж здогадуватися, що професори не пишуть, що вони — дебіли вже десятиліттями оглуплюють псевдо-фахівців... Вони пишуть що у них в цьому «все відповідає всьому» і що вони — члени яких-небудь європейських асоціацій, де зрозуміло, — ніхто не цікавиться, що там вони викладають своїм нещасним студентам.

Ще один інтро-відступ: коли я пишу про якусь «каламутну, дуркувато викладену науку», це не означає, що це просто я не зміг її зрозуміти. Так дійсно, якщо це накручена не компетентними людьми дурь,... зрозуміло, що я теж колись студентом не зміг нормально її зрозуміти.

Але,

- по-перше, я в більшості випадків читав по декілька версій підручників, і часто було так, що в одному одне нормально чи каламутно викладене, в іншому — інше,

- по-друге, у більшості питань, про які я пишу, я у свій час став фахівцем досить таки високого рівня, зрозумів як ПРАВИЛЬНО,... як і чому викладали раніше в університеті, у підручниках НЕПРАВИЛЬНО ЧИ ЗАПЛУТАНО ...

- по-третє, є конкретні два варіанти: є КАЛАМУТНО, НЕДОЗРОЗУМІЛО ВИКЛАДЕНО,... а є принципово НЕПРАВИЛЬНІ ЦІЛІ підручники, чи параграфи, чи закони, чи накази... Загалом-то, поки що, мені — не до «каламутного», я не можу добитися правди з реально ФАТАЛЬНО МАСШТАБНО НЕПРАВИЛЬНИМ. Навіть, стосовно реальних абсурдів, поки що державна хатинка на курячих ніжках стоїть «до лісу передом, а до народу задом». Олігархічним ЗМІ не до того, їх хазяїнам подобається концептуальний бордель у державі, де вони можуть собі щось красти і віджимати, ловити рибку в мутній воді. З громадянським суспільством в ідіотизованій країні теж великі проблеми, стосовно підтримки реальних реформ і реальних швидких новацій.

НАРЕШТІ, — ОСНОВНА ЧАСТИНА!

У когось ще з патріотів вистачає мужності читати негатив про українську державу? Бо я, наприклад, писати ці тони негативу вже втомився. Втомився, але потрібно. Думав переписати для вас коротко, але немає духовних сил після такого довгого вступу з негативами. Тому читайте двома частинами чи трьома на скільки в кого вистачить наполегливості. Єдине що пораджу, читайте поверхово, не напружуючись, як детективчик. Якщо знадобиться, потім перечитайте окремі моменти детально. Так от дійсно підійшла черга до фатального і масштабного, до драматичного і жахливого.

Я вже багато років б'юся до президентів викорінити у нас одну з найголовніших засад «царства дебілізму».

Річ у тім, що у нас облік господарських операцій, усюди робиться на дурочкувато-дебільних засадах.

На московії ще, навіть до совка, місцеві оглуплені одичалі не змогли розібратися з заведеною у всьому світі наукою економічного обліку.

Там щось не зрозуміли, там щось неправильно переклали і створили з науки про облік господарських операцій якусь «маячню звіхнутого». Ну зрозуміло, що я пишу президентам з цього приводу, що треба це виправити і я знайшов шлях, як зробити це компактно дешево, дуже швидко і масштабно. Я добре розумію, що з заявами такого штибу я в черговий раз виглядаю якимось «шизофреніком». Розуміючи це, я в тексті детально аргументую, наводжу приклади підтверджувальні думки відомих «фахівців», місцевих авторитетних «чаклунів на дурнею». Я розписую масштаби наслідків цієї дурні яка прямо веде ледве не до знищення державності ... Потім я таки — да, таки реально ПОГРОЖУЮ І ПРЕЗИДЕНТУ І ДЕРЖАВІ ...

Або ви, шановні високопосадовці і проХвесори, от зараз після стількох років моїх намагань достукатися до вас, беретеся мені допомогти врятувати країну від цього пост-московського маразму, або все це просто буде опубліковано без вас і проти вас! І ви будете на стороні темряви у цьому питанні! Будете на стороні темряви і дебіоїдів. І це саме таким чином, бажаєте ви того чи ні, УВІЙДЕ В ІСТОРІЮ УКРАЇНИ. А питання реально дуже і дуже масштабне. І воно стосується не тільки тисяч-тисяч студентів яким десятки років просто засірають мізки совковою помилково-неправильною дурнею. Воно стосується життя кожної людини в Україні! Бо це оглуплення всієї країни прямо веде до бардака, крадіжок і корупції в усій економіці. В усіх підприємствах країни, державних і не державних! ...

Ну зрозуміло, що така інформаційна водичка абсолютно не потрапляє у теплі ванни президента чи прем'єр-міністра... Ну зрозуміло що моє звернення переправляють у міністерства фінансів і освіти... І зрозуміло що якісь мілки клерки прислали мені свої брауні позатойрічні доповіді, про те, як у них все добре, і як у них «все всьому відповідає», і які вони — члени європейських асоціацій... Тому від моїх загроз йде плавний перехід до реалізації. Ну зрозуміло, що я вітаю і запрошую медійну підтримку від всіх: вчених, блогерів, ЗМІ, видавництв, громадських і політичних організацій. Я вже далеко не перший раз на безоплатній основі виконую роботу цілих міністерств і юридичних управлінь держави, які займаються фігньою. Ну і зрозуміло, що я погрожую та натякаю, що це буде результативно, як у випадках, описаних в першій частині цієї серії статей. Тобто я підкреслюю, що я вже другому президенту України пропонував стати великим реформатором, революціонером, стосовно припинення масової ідіотизації України. Але там «все всьому відповідає», а якщо чесно, — просто у нас олігархи і інші зацікавлені особи побудували країну зі сліпо-глухими, інформаційно заблокованими, відокремленими від народу президентами.

До речі, згідно Конституції України, це що я тут пишу є прямим обов'язком Президента України. Стаття 106, п. 15: «Президент України:... зупиняє дію актів Кабінету Міністрів України з мотивів невідповідності цій Конституції з одночасним зверненням до Конституційного Суду України щодо їх конституційності;... »

З причин цієї інформаційної заблокованості президент не виконує свої прямі посадові обов'язки. Бо я пишу прямо про ідіотичні постанови міністерств. Писав я президенту і про ПРЯМО ЗЛОЧИННІ накази міністерств і така інформація просто ігнорується:

https://site.ua/serhiy.grigorovich/35719-ziznannya...

Далі я просто наводжу текст мого офіційного звернення,... так це задовго, але для тих, кого цікавить це питання або питання виживання держави, це — не пусте і досить-таки цікаве чтиво.

Не бійтеся якихось фахових речей, ви багато чого зрозумієте, бо було написано на рівні «для президента» (не економіста, не бухгалтера). Можна прочитати і «поспіхом», — як мінімум дізнаєтеся якісь цікаві актуальні метафори.

-----------------------початок звернення------------------------

Прем'єр-міністру України,

Копії відправлені Президенту України, у МВСУ, в СБУ, в РНБОУ.

Вітаю вас, панове. Звертаюся до вас з неочікуваною інформацією і пропозицією.

В нашій країні створені такі умови, що господарські операції, їх облік і аналіз стали якимось каламутним відьмацтвом. Нові керівники підприємств і їх заступники з цієї причини стають заручниками чогось мутного і незрозумілого. Керівник майже з перших місяців роботи вимушений підписувати те, що він не розуміє ясно.

Так він стає заручником якихось авторитетів, консультантів, не завжди компетентних, іноді не порядних.

Він попадає у залежність від невідомих сил, хоча саме він особисто має керувати цією господарською діяльністю, ясно розуміючи стан справ, відповідати за неї.

Це так організовано в Україні на державному рівні.

Системно по Україні з цієї причини стаються величезні збитки, втрати, зловживання, махінації, як з державними майном та підприємствами, так і з приватними.

Неможливо взагалі говорити про якусь боротьбу з корупцією, коли як мінімум третина керівників підприємств слабо розуміють економічний стан і операції підприємства. Такий стан справ є запорукою глобальної корупції зловживань, крадіжок і махінацій з чужим майном. Здавалося б, — війна, рецесія, епідемія. Важко в такі часи робити якісь реформи ... А я вам скажу, що саме зараз, — на часі, значно все спростити полегшити, зробити чітким і ясним, коли у держави немає грошей на великі зарплати для якісного контрольного апарату... По-перше, я розробив метод/методику/стратегію, як це зробити дешево, швидко і без наслідків, по-друге, мова йде про те, щоб все СПРОСТИТИ, по-третє, щоб зробити як у цивілізованих країнах, а не як в московських клептоманів, четверте — те, що саме у важких умовах необхідно негайно припинити нинішній бардак.

ПРОШУ РОЗГЛЯНУТИ ДЕТАЛЬНО І РЕАЛІЗУВАТИ ЦЕЙ МЕХАНІЗМ ДЛЯ ВИТЯГУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ НОРМАТИВНО-ЗАКОНОДАВЧОЇ БАЗИ І ОСВІТИ З ЯМИ НЕВІГЛАСТВА.

******* З відступом між зірочками — не обов'язкові для прочитання мотивувальні вставки ********

Загалом-то, я сам пройшов по цьому шляху від дуркуватого юного виконавця господарських операцій до некомпетентного в цьому сенсі директора підприємства, ... потім до вже тямущого куратора бухгалтерії декількох підприємств, і аж до людини, яка особисто власноруч написала і запровадила комп'ютерну програму бухгалтерії підприємства з автоматичним підрахунком балансу і фінансових результатів... І це було вже 15 років тому... Якийсь час ти живеш усвідомлюючи, який ти розумний, який ти складний предмет засвоїв, відчуваєш гордість... Бачиш одиниці обраних, які теж пізнали це «таїнство» ... і більшість «глупих» та безпорадних у цих питаннях людей. ... А потім, з якогось моменту, я просто усвідомив, що нашу країну тримають у темряві й невігластві. Дуркувато-заплутане псевдо-розуміння поглинуло і систему освіти, і державні органи, які продукують глупуваті та заплутані «стандарти» господарського обліку. Багато людей роблять це тому, що самі не змогли зрозуміти предмет, але стали вже якимись доцентами чи навіть професорами при «кафедрах заплутаного обліку», а дехто вже просто куражиться і насолоджується тим, що він — володар «вищого розуміння» і знання,... коли маса тупцює десь у невігластві. Шахраї радо користуються цією заплутаністю, для того, щоб робити свої кримінальні оборудки.

**************

Така ситуація робить українців масово нездатними аналізувати і розуміти економічні реальності, ефективно і компетентно брати участь у інвестиційній і господарській діяльності, як всередині держави, так і за кордоном.

А правда, вона проста: предмет господарського обліку створений для того, щоб ЧІТКО І ЯСНО розуміти економічні процеси та операції, а не для того, щоб заплутане, заплутати ще більше. І у всьому цивілізованому світі, це саме так. Лише ми й інші країни пост-московії залишаються з цим «подаруночком» запорозумілого невігластва, яке масово стопорить економічний розвиток, розум і ефективну діяльність людей.

**********************

Мені здається іноді, що це явище, саме, — московське, явище глобально-сировинної мародерської цивілізації, «колоніальної імперії». Де саме насоси викачування ресурсів з країни створювали негативні соціальні ліфти та виводили у керівництво країни суміш людей некомпетентних і людей-професіоналів зловживань і крадіжок. І це не є якісь мої вигадки чи перебільшення. Люди старшого покоління добре пам'ятають, як у 1980-х прийшло усвідомлення саме МАСОВИХ ГЛОБАЛЬНИХ «приписок» і облікових махінацій в економіці пізнього СРСР. І це реально, значною мірою є наслідком нашої «особливої бухгалтерії», яка тягнеться ще з царських часів якоюсь каламутною псевдонаукою для розкрадань ресурсів на вищому рівні. Підкреслюю, це не я особисто, — якийсь шизофренічний глобальний викривач теорії заколоту. У ВСЬОМУ ЦИВІЛІЗОВАНОМУ СВІТІ — ЗОВСІМ ІНША бухгалтерія. А ми її взяли з заходу, але у нас вона чомусь якась НЕ ТАКА, чудернацька. А оця наша дурість, яка залишилася від розкрадально-сировинної московії, просто вигідна ділкам крадіям як місцевим, так і приїжджим. А іншим нормальним людям іноземцям просто до цього немає діла. «Ну що ж, — дикуни так якось живуть, і це їхній конкурентний мінус, а наш плюс.» Немає потреби і вигоди переконувати дикунів. А може навіть дотепер ніхто з іноземців і не розібрався, яка у нас глупота накручена у «концепціях» запорозумілості. Вони просто зобов'язують наші спільні підприємства вести нормальний західний облік. Отак бухгалтерський облік господарських операцій в нашій країні доведений до абсурду, коли його розуміють тільки деякі бухгалтери, які самі НЕ приймають господарських рішень. І існує цей облік у нас, в більшості, не для того, щоб КЕРІВНИКАМ чітко і просто розуміти стан і рух економічної діяльності та приймати ефективні рішення, а для того, щоб якось відкараскатись від податкової служби. Така собі «річ у собі» між бухгалтерами і податківцями, «кінь у сферичному вакуумі», як жарт від старшини: «це не для користі, а щоб ви втомилися». З цим життям, коли «більшість не розуміє», ви уявляєте що твориться у державних інспекторів і перевіряючих, які працюють за невелику зарплату у бідній країні? Це не вигадка, а реальні факти: часто, коли посилають молодого ПЕРЕВІРЯЮЧОГО на підприємство дзвонять і кажуть: «Ви його там хоч чомусь навчить, будь ласка. Бо він тільки з університета». Наче — з дурки! Часто у контрольних органах лише в якомусь управлінні не першого порядку є людина, яка серйозно розбирається у господарському обліку, і в неї всі консультуються.

***********************

1. ЩО Ж Я САМЕ ПРОПОНУЮ СТОСОВНО ЦЬОГО?

Зрозуміло, у якому стані зараз держава і країна з численними проблемами. Тому рішення має бути простим швидким і дешевим.

Отож, я за ці роки розробив освітній інформаційний продукт. Його можна назвати по-різному:

— «Як керівника підприємства за півтори години зробити компетентним у бухгалтерії.»

— «Як перевіряючого інспектора чи слідчого за півтори години зробити компетентним у бухгалтерії.»

— «Що необхідно знати про господарський облік для того, щоб стати заступником чи директором підприємства»

— «Що має знати кожен студент перед вивченням предмету „Бухгалтерський облік“.

— „Як директору не заплутатися в бухгалтерії та не сісти через це у тюрму“.

— „Що відрізняє головного бухгалтера-знавця від початківця. За півтори години.“

„ПІВТОРА-ГОДИННА ЛЕКЦІЯ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ І МІНІСТРА:

«Як негайно і безболісно виправити засадничий безграмотний абсурд в нормативній базі стосовно господарського обліку.»

Технічні інформаційні можливості зараз такі, що це — дуже просте швидке і дешеве рішення, щоб масово донести до людей, що ера ідіотизму і невігластва у цій сфері закінчується. Донести дистанційно, у зручний для них час. Просто зобов'язати керівників підприємств і їх заступників, і контролюючих осіб подивитися нескладну відео лекцію на одну-дві години.

Цієї однієї лекції буде достатньо, щоб люди «почали жити вміняємо», щоб вони вже почали все нормально спокійно і ясно розуміти, попри не компетентну заплутану офіційну псевдо-теорію совкового «обліку» господарських операцій, могли спокійно і правильно діяти, аж до її виправлення урядом і парламентом.

2. ЯК ВАМ ПРОСТО ПРИЙНЯТИ МОЮ ПРОПОЗИЦІЮ?

Зрозуміло що ви — високопоставлені відповідальні особи, і вам не хочеться стикнутися чи бути причетними до чергової «теорієї заколоту», чи витівки «пенсіонера шизофреніка», який «пізнав сверх-істину».

Стосовно цього я Вам пропоную:

— на Ваше прохання я наведу вам свій свіжий позитивний досвід по ініціації та зміні законодавства в економічній сфері на величезні, мільярдні суми (інтернет зараз всі ходи записує, а починалося все з того, що всі мені казали: «такого не може бути» чи просто ігнорували)

— я можу провести дистанційно попередню-лекцію-пояснення на 15-60 хвилин для декількох відповідальних осіб і експертів.

Я абсолютно переконаний, що система найближчим часом буде змінена, а стара пост-московська висміяна і скомпрометована. ТУТ ВАМ ОСОБИСТО ВИРІШУВАТИ, — ЧИ БУТИ НА СТОРОНІ СВІТЛА, чи завтра мати присмак, що Ви, трималися за таку дурню і нісенітницю, що соромно, а інші люди з нею боролися. Найближчим часом, якщо державні органи не захочуть співпрацювати в цих реформах, матеріал все одно буде опублікований у соціальних мережах. А хочеться, щоб це було як:

«держава викорінює застарілі дурнуваті помилки пост-совка і пост-московії»,

а не так, що: «люди боряться з дуркуватою пост-совковою державою».

*******************************

З одного боку Ви знаєте, що є стара совкова СИСТЕМА визнана десятками «професорів і фахівців». З іншого боку ви знаєте що цивілізований світ який породив цю СИСТЕМУ ОБЛІКУ, має зовсім іншу систему. З третього боку ви знаєте про величезну кількість зловживань і шахрайств у цій сфері у нас при пост-совковій псевдо-системі «обліку», на якій чомусь мало хто розуміється.

ПОПЕРЕДНЬО СКАЖУ, ЩО ЦЕЙ БЕЗЛАД УТВОРЕНИЙ З ПРИЧИНИ ПЛУТАНИНИ У ТИПІЗАЦІЇ ПОНЯТЬ, А ТАКОЖ НЕ ПРАВИЛЬНОГО ПЕРЕКЛАДУ ПОНЯТЬ НА НАШУ МОВУ, що є типовим для країни в якій 100 років заборонено викладання логіки в школах.

В мою заяву багатьом людям важко повірити ще з наступних причин:

По-перше, існує система з тисячами людей, які працюють і рахують, не щось там, а ГРОШІ, і ця система функціонує, і баланси зводяться.

По-друге, у більшості великих підприємців чи начальників, таки є якісь знайомі дуже фахові дуже досвідчені бухгалтери, і через повагу до них, важко повірити, що їх предмет, — сама пост-совкова бухгалтерія, є дурницею.

На це я поясню наступне:

— Часто-густо підприємець вважає бухгалтера досвідченим лише до перших серйозних випробувань на ревізіях та аудитах.

— Деколи «досвідченість» бухгалтерів тримається на НЕДОСВІДЧЕНОСТІ ПЕРЕВІРЯЮЧИХ ОСІБ, або на тих чи інших впливах на них, особливо стосовно великих багатих і впливових фірм.

— Бухгалтерський облік господарських операцій, таки є нескладною арифметичною наукою, і попри те що «професори» накрутили і заплуталися у типізації понять, деякі дуже розумні й працьовиті люди таки продираються до інтуїтивно правильного розуміння системи. Вони через величезний труд і, зазвичай, завдяки чиїмось консультаціям, навчаються бачити за неправильними назвами правильні сутності. Такі люди стають авторитетами і знавцями того, що зрозуміти неможливо, бо воно є не правильне. В більшості правильне, а 30-40 відсотків, — зовсім не правильне. А воно має і повинно бути все, на 100% простим правильним і всім зрозумілим.

*******************************

Я розумію, що може, це комусь не сподобається, або здадуться зухвалими моїй манери принесені з вільного блогерства, але, панове, я вас запевняю, що все це абсолютно серйозно, на пристойному академічному рівні, дуже нагально і вкрай необхідне нашій країні. Насправді навпаки, зухвалим є, у 21 сторіччі продовжувати тримати народ і суспільство у скотському ідіотичному стані невігластва та заплутанності, що саме і робить держава .

Розумні люди-то, всі і давно відчувають, що щось тут — не те.

*******************************

Наостанок я наведу вам цитати відомих бухгалтерів-авторів-корифеїв з передмов до підручників і таке інше про відношення пост-московської «бухгалтерії» до основних понять господарського обліку:

«Назви сторін рахунка умовні і відносяться до бухгалтерських термінів. Ліва – Дебет (від латин. Debet) – він винен, а права – Кредит (від латин. Credit) – він вірить. В теперішній час ці терміни „дебет“ і „кредит“ втратили своє буквальне значення.» (БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК Підручник за редакцією Максімової В. Ф.) ------------ тобто, сформулюємо адекватно,- слова терміни вживаються без прив'язки до їх значення! А на своїй мові навіть не можуть придумати які слова поставити! Чудово!

«Проте самостійне вивчення бухгалтерського обліку за існуючими посібниками і підручниками досить проблематичне, оскільки в них передусім, ускладнено виклад матеріалу; ...» (Г. П. Журавель, П. Я. Хомин, САМОВЧИТЕЛЬ З БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ЗА СТАНДАРТАМИ)

«В результате из важнейших бухгалтерских категорий выпадает сущность, учет превращается в методологический прием, лишенный всякого конкретного содержания» (Соколов Я.В. Бухгалтерский учет: от истоков до наших дней: учеб. пособие. с. 271, 1996г.)

«Следует подчеркнуть, что переход к „фельдфебельской“ трактовке дебета и кредита был вынужденным и произошел ПОСЛЕ БЕЗУСПЕШНЫХ ПОПЫТОК интерпретировать двойную запись, которые предпринимались неоднократно. » ...... .......................

«Сегодня практически в каждом учебнике можно прочесть, что 'debet' в буквальном переводе с латыни означает „должен“, a 'credit' — „верит“. Эти сведения приводятся просто как исторический факт, не связанный с современной процедурой бухгалтерского учета, поскольку термины „дебет“ и „кредит“, как констатировал профессор A.M. Галаган, „уже ДАВНО ПОТЕРЯЛИ ВСЯКИЙ ЛОГИЧЕСКИЙ СМЫСЛ И ЗНАЧЕНИЕ и продолжают свое существование только по традиции, являясь известным архаизмом.“ (А.В. Кузнецов „ЯЗЫК БИЗНЕСА: СЕКРЕТЫ ТЕРМИНОВ «ДЕБЕТ» И «КРЕДИТ» В БУХГАЛТЕРСКОМ УЧЕТЕ“)

Думаю цього достатньо, щоб ви зрозуміли, що маєте справу не зі „сверх-ідеєю“ якогось „шизофреника“.

І тільки не думайте, що я черговий місцевий „геній“ з ідеєю замінити два слова на інші (є такі нещасненькі, логічні від безвиході намагання деяких чесних бухгалтерів і вони іноді дуже частково вирішують легше розуміння у якомусь/чийомусь маленькому контексті). Справа реально, — у системних множинних помилках державних органів стосовно неправильного розуміння/викладання предмету і викладення його у законодавчо-нормативній базі(звучить жахливо, але не більш жахливо, ніж „вся країна вже біля 100 років не вивчає логіку в школах“). Я не маю ні часу, ні можливості, ні бажання з'ясовувати, на скільки історично ця ситуація організована спеціально диверсійно, наскільки від чийогось дилетантизму, наскільки від відсутності сутнісного розуміння... Але цю ситуацію вже можливо і необхідно просто і негайно вирішити закрити й забути. Запрошую Вас, — допомогайте.

*******************************

З повагою і надією на порозуміння та найскоріше вирішення цього питання. ПОВІРТЕ, ЩО КОЛИ ВИ ДІЗНАЄТЕСЯ У ЧОМУ ТАМ ПЛУТАНИНА, ВИ ЗРОЗУМІЄТЕ У ЯКОМУ „РОЗУМОВО“-ПРИНИЗЛИВОМУ, ГЛУПУВАТОМУ СТАТУСІ ЗНАХОДИТЬСЯ ЗАРАЗ СТОСОВНО ГОСПОДАРСЬКОГО ОБЛІКУ УСЯ УКРАЇНА, І ЯКІЙ ВЕЛИКІЙ КІЛЬКОСТІ ЛЮДЕЙ ЗА ТАКЕ МАЄ БУТИ СОРОМНО, при чому вже років 150.

--------------------------------кінець звернення---------------------------------



P.S. Вже питають, чого стосується ілюстрація. Ні, нікого особисто. Це просто ілюстрація до нашого методу „обліку“ господарських операцій.