Друзі, я присвятив багато років свого життя, щоб розшукати страшні розтиражовані помилки-кретинізми у викладанні самих фундаментів багатьох засадничих наук... Приклад цього з предметом «Логіка» викладено у парі попередніх статей, які я наведу просто нижче. У постсовковій, постмосковській в Україні... у «найсолідніших» підручниках, які видаються десятки років, схвалені багатьма урядАМИ (Міністерствами освіти)... Саме спеціально я шукав, — у фундаментальних речах,... саме засадничих наук! Приклади, де пост-московська освіта є оболванюючою анти-освітою. Від цього ніякі науки не стають болванськими, це лише, — болванська пост-совкова система освіти.
Я намагався зробити це саме так, для того щоб:
1. Показати, що московська система освіти — болванська і гнила глобально, починаючи з самих засадничих основ!
2. Щоб був шанс, щоб це зрозуміли прості люди, широкі маси! На дуже простих зрозумілих прикладах, які у навчальних закладах вивчали майже всі!
Але тут вийшло багато дуль-парадоксів:
1. Для більшості людей зі скаліченим совковою" освітою" розумінням логіки, як правильного наукового мислення... взагалі не зрозуміло що таке
- докази, доведення,...
- а що таке прості "бла-бла-бла", і чим перше від другого відрізняється.
Вони, в більшості, не відрізняють ВАГИ ЛОГІЧНИХ СУВОРИХ ДОКАЗІВ від просто якогось дурачкуватого списку негативних асоціацій з якимись художніми літературними творами чи висловами якихось фантазерів з минулих віків.
2. Більшість людей не розуміє, що коли йде мова про саме ЗАСАДНИЧІ ОСНОВИ НАУК, так би мовити, — про аксіоматичну базу, то це питання дуже досвідчених докторів наук, академіків і професорів. Їм здається що мова йде про питання з підручників третього чи сьомого класу,... і тому вони можуть вільно мені розповідати свої "справжні знання" із підручників третього класу(штибу, — "поясню, що ти там не зміг зрозуміти"). Простій людині невідомо, що є "ОСНОВИ МАТЕМАТИКИ" ДЛЯ П'ЯТОГО КЛАСУ, а є предмет "основання математики", який до рівня аспірантури взагалі мало кому дають читати. І отак всякі люди, окремі з яких не розуміють чим відрізняється "число" від "величини", не знають яку роль грає "метрика" у теорії функції і взагалі що це воно таке, ... починають мені роз'яснювати, розповідати "істини" про інтеграл з неправильного підручника математики для восьмого класу. Бо в них же в восьмому класу була п'ятірка(12) з математики, і Віра Федорівна їх завжди хвалила... Вони змогли запам'ятати з совкового підручника якусь неправильну інформацію і повторити її Вірі Федорівні,... тому вони впевнені що вони розуміються на цьому предметі... Ах так, вони тим самим, ще захищають від Григоровича своїх розумних однокласників хорошистів і відмінників, які теж все нормально "зрозуміли"...
3. Знаєте, якщо я пишу, що мою точку зору вам зможе підтвердити солідний професор математичного аналізу, то це означає, — саме це ("солідний професор математичного аналізу"). Мені здається, що ніхто так і не доніс мої статті до реально солідних професорів. Але якщо хтось і доніс, то і тут є дуля... Бо в нас солідні професори, це, по-перше, — вони вийшли з дуже корумпованої, регламентованої, заангажованої братії, зі значною кар'єрною залежністю по зарплатні та кар'єрі. А по-друге, вони будуть сприймати з моєї сторони очевидний наїзд на всю їх систему, де вони народилися, виросли, і набралися авторитету, та живуть з зарплатою. Тому професори принципово не хочуть розглядати питання, які я підіймаю. Їм значно простіше сказати "ноу комент", "немає часу"... Уявіть, як професорам розглянути питання, що у їх робочих практичних підручниках написаних їми ж самими, чи за якими вони викладають, ще на дитячому початковому базовому рівні, написана всяка кретинська дурня... А вони ж, начебто, хоча і не дуже розуміючи, самі переписували це з інших "солідних" підручників, "творчо" компілювали...
Навіть будь-якому професору іншого фаху, якого вчили і зараз поруч з ним у сусідній аудиторії вчать дітей про те, як біологічно неіснуюча "не_людина" Сократ, "може" вмерти, є "смертною"... а він цей професор, десятки років мовчить, що це викладають повну нісенітницю-дурню. Якщо він сам не зрозумів, що це — болванство, то зараз після статей Григоровича він виглядає дуже жалко і глупо. А якщо зрозумів і мовчить, то це взагалі виглядає як якийсь анти-державний заколот умисного оболванення студентів, завтрашніх відповідальних фахівців.
4. Ну, зрозуміло, що до захисту пам'яті всього московського, як начебто святого, приєднаються москальські ждуни, агенти, активісти та віряни сталінського "патріархату".
5. Як не дивно, ще проти ідіотизації України приєднуються діти-внуки "головних редакторів" усіх сільських газет (комуністів). Ще, їм все має бути зрозуміло і коротко у два абзаци, бо він — сама читающа сільську газету людина на селі. І якщо щось йому незрозуміло, то це, значить, — занадто багато букв, і у сільську газету б такого не пропустили б. І він навіть уявити собі не може, що я ніяк не рвусь друкуватися у його сільській газеті для бабусь.
(Повчальна стаття для всих тих, хто проживає в Україні щось нове.)
Про всяк випадок ще раз поясню, "парадокс" з назви — у тому, що моє прагнення показати саме фундаментальні базові на простому рівні фатальні помилки освіти, викликає спротив багатьох людей,... бо їм здається що таке вже просте з самих основ, з 5-го класу вони-то, мабуть "впевнено розуміють". А їм насправді система московитського оболванення просто глобально задурила голову.
Трошки веселого: Крига потроху починає рухатися. Ідеї Григоровича мало-помалу просуваються.
"30 октября 2019... В российском сегменте "Фейсбука" разгорается скандал. Профессор Высшей школы экономики, доктор филологических наук Гасан Гусейнов написал эмоциональный пост о русском языке, который буквально взорвал соцсеть...
"В Москве, с сотнями тысяч украинцев и татар, кыргызов и узбеков, китайцев и немцев, невозможно днём с огнём найти ничего на других языках, кроме того убогого клоачного русского, на котором сейчас говорит и пишет эта страна", — пишет Гусейнов."
В деканате гуманитарного факультета ВШЭ ознакомились с высказываниями профессора и назвали их "эмоциональными и избыточными".
Гусейнову пришлось уточнять, что на самом деле он считает русский язык прекрасным, но "на нем говорят болваны". "
Примітно, що "доктору філологічних наук" треба пояснювати, що він мав на увазі зовсім не те, що говорив... От таке складне питання і така заплутана мова.
.
.
.
-----------------------------------------------
ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ
ІНШІ ВАЖЛИВІ АКТУАЛЬНІ СТАТТІ ЦЬОГО АВТОРА.
( Ця тема у мене в блозі викладена багатьма статтями.)
Репост статті "Українська пост-совкова влада продовжує масово системно оболванювати український народ. Шорт."
Прошу вважати це моїм відкритим зверненням до влади і до п. В.О. Зеленського особисто. Прошу репост! Всім бажаючим пропоную вільне цитування з обов'язковим посиланням на автора.
На публічні і документарні протокольні звернення з цього приводу українська влада вже роками ніяк не реагує.
Тут мене підбурюють і закликають у двох абзацах викласти те, що сотні доцентів та професорів не змогли зрозуміти в цілих параграфах... Так, щоб навіть в Офісі Президента України все зрозуміли. Ну що ж, — давайте! Для тих, кому важко читати більше двох абзаців, — поїхали!
У десятках тисяч підручників логіки (наука про правильне мислення) зараз в Україні учням і студентам розповсюджується псевдо-приклад псевдо-правильного псевдо-мислення, під виглядом "суворого виводу" і "доведення":
"(Усі люди є смертними.) + (Сократ — людина.) -> (Сократ є смертним.)"
Цей приклад вже десятки років від московського совка наводиться у темі про "дедукцію", один з двох найголовніших фундаментальних інструментів правильного мислення людини.
Пояснюю жорстку логіку-спростування: немає такої людини Сократ, тобто Сократ це — не людина! (Він лише був колись давно людиною.) Сократ не є живою істотою, тому він не може вмерти, він не є смертним.
Пояснюю педагогічний кретинізм: В педагогіці приклад має бути наочним і очевидним, ну і етичним, щоб учні могли впевнитися у твердженнях. Навіщо таке пропонувати дітям і як їм впевнитися що всі люди смертні??? Намагатися вбити когось??? Як дітям впевнитися що Сократ не може вмерти??? Діти ніяк не можуть впевнитися що Сократ це — людина, його немає серед людей.
Цим кретинським прикладом закаламучується одна з найголовніших основ правильного мислення людини, повністю підривається авторитет навчальних закладів та системи освіти.
Тільки з того що я описав і оприлюднив в освіті у чотирьох надважливих науках поточений самий фундамент аналогічними дурницями, які лишилися від совка. Тільки там ще, — не на рівні тупеньких прикладів, а навіть на рівні неправильних визначеннь базових понять.
============
Скріншоти з теперішніх наявних підручників логіки:
Репост статті "Неминуча погибель України (розгорнуто і детально)."
Вийшло непогано. Коли я у минулій статті буквально одним реченням спростував загальноприйняту в підручниках "істину", ще декілька людей приєдналася до цього розуміння! Але є велика проблема! Воно більшості здається що от Григорович, — такий якийсь заскорузлий дивак... Тут війна йде, а він там про якусь помилочку у якомусь підручнику, по якомусь екзотичному для більшості предмету... А воно, — не так. Тут реально — ціла драма. Величезна драма! Якась розумова пастка-драма для цілих народів.
1. Логіка, це — не екзотичний предмет, це наука про правильне мислення, збірка конкретних методів правильного мислення. Московські безбожники відмінили на 100 років викладання цього предмету в школах. Зараз багато де його заміняють якимись просто задачками на кмітливість. В Україні абсолютно немає викладачів для компетентного викладання цього предмету.
2. Я вам у минулий статті розповів не про якийсь там випадок неправильного пояснення прикладу... В тому прикладі закладається саме фундамент логіки. Дедукція це — методи і засоби правильного виводу і доведення тверджень. Можна взагалі забути про це іноземне слово "дедукція", мова йде саме про "доведення" і "логічний вивід". І ми бачимо що якась частина професорів "викладачів" цього предмета у підручниках одобрених Міністерством освіти України неправильно дає визначення "дедукції". І ДУЖЕ БАГАТО ВИКЛАДАЧІВ під цим викладають абсолютно неправильний приклад "правильного мислення", де з неправильних посилок "виводиться" неправильний висновок. Тобто, вони абсолютно не розуміють основ предмету. У пост-совку це — реально ідіотична масова ситуація. Це стосується "логіків" і "філософів".
3. Саме страшне, що ця ситуація неправильного викладення і неправильного пояснення, "як з неправильного вивести неправильне" ТРИВАЄ ДЕСЯТКИ РОКІВ І НІХТО СОТЕНЬ ВИКЛАДАЧІВ З ТИСЯЧ СТУДЕНТІВ ВИПУСКНИКІВ, ФАХІВЦІВ ТАК І НЕ ЗРОЗУМІВ ЦЮ МАЯЧНЮ! Не викрив, не спростував. Це — реально дуже страшний діагноз для всього суспільства для всієї країни. Це реальний діагноз масової розумової неповноцінності стосовно розвиненого мислення.
4. І тут вже абсолютно марно апелювати до "інтелігенції" до "викладачів" тут вже потрібно апелювати до народу. Вас дурять!!! Інтелігенція буде до нескінченності белькотати про свою невинність, непричетність, про свою "правоту" у дурі, про свою компетентність у дебілізмі. І в нашому випадку, це — не якась звіхнута заколотна ідея фікс, це — багаторазово підтверджений життям факт. Совок і леніноїди створили країну де кожні 30 років викидали всі книжки з бібліотек, визнавали що всі гуманітарні професори — дурні, а от нові казали, що вони — самі реально розумні насправді... А через 30 років це все повторилося знову і знову.
Не може бути в країні ніяких розумних людей, якщо вони не розуміють основ логіки, основ правильного мислення, якщо вони на цьому саме прикладі не бачать, як викладачі намагаються втюхати студентам дебілізм замість фундаменту мислення людини. Так, у нас є і багато всяких кулібіних механіки, математики, зварки, ... але там, де потрібне абстрактно-логічне системне мислення, складна концептуальність, ... — нічого там не можливо без якісного викладання і розуміння основ сучасного мислення людей.
І САМЕ, НАЖАЛЬ, У ТАКИХ УМОВАХ НЕ МОЖЛИВА ПОБУДОВА ЦИВІЛІЗОВАНОГО СУСПІЛЬСТВА. Без зміни цієї ситуації, ослаблена війною Україна підійде нажаль неодмінно до ситуації: коли "ми не тягнемо",... "краще було бути приліпленими до сировинно-мародерського тупенько-жлобського великого вічно-мерзлотного відсталого "брато-ненависника", ... розумні емігрують. Без змін ніяка реальна інтеграція в західний світ неможлива абсолютно. Тільки мити туалети чи водити фури з вивченням іншої мови і забуттям своєї.
=============================
P.S. Підкреслюю, треба не просто замінити цей дурковатий анти-приклад анти-мислення у підручниках правильного мислення. Майже вся логіка загалом у постсовку викладається у непридатному вигляді. Я просто навів приклад дурні у самому фундаменті з такого, що можна пояснити широкій публіці. А треба добитися і побудувати, щоб у нас існувала нормальна система викладання ПРАВИЛЬНОГО МИСЛЕННЯ починаючи зі школи і далі у вишах (трьома-чотирьма курсами-вкрапленнями до математики-філософії-суспільствознавства-прикладних_наук). Це реально потрібно і абсолютно всім, масово! Але, — небагато, по 5-10 академічних годин раз у 3-4 роки навчання. Це легко зможуть поєднувати викладачі математики/фізики чи інформатики. Треба створити необхідну кількість викладачів, які реально будуть на цьому розумітися і не будуть чіплятися за своє дурачкувато-"логічне" кретинське минуле з намаганнями його виправдовувати. І сьогодні це зробити реально і легко, швидко і не коштовно. Є шанс. Буквально за 3 місяці майже без додаткових посад. Десь 5-10 людей з повноваженнями перевиховання/допідготовки вчителів потрібно на країну.
P.S.2. Зараз українське суспільство знову реально під ризиком того, що впаде (як і москалі після полонених німецьких вчених та інженерів у 1945-му) в дурацький самообман власної псевдо-розумності. У нас зараз є багато успіхів,... але вони побудовані на іноземній військовій техниці, яка вироблена від нашого науково-виробничого відставання на 2-4 покоління вперед, і на іноземних виробничих потужностях та технологіях.