Прошу вважати це моїм відкритим зверненням до влади і до п. В.О. Зеленського особисто. Прошу репост! Всім бажаючим пропоную вільне цитування з обов'язковим посиланням на автора.
На публічні і документарні протокольні звернення з цього приводу українська влада вже роками ніяк не реагує.
Тут мене підбурюють і закликають у двох абзацах викласти те, що сотні доцентів та професорів не змогли зрозуміти в цілих параграфах... Так, щоб навіть в Офісі Президента України все зрозуміли. Ну що ж, — давайте! Для тих, кому важко читати більше двох абзаців, — поїхали!
У десятках тисяч підручників логіки (наука про правильне мислення) зараз в Україні учням і студентам розповсюджується псевдо-приклад псевдо-правильного псевдо-мислення, під виглядом «суворого виводу» і «доведення»:
«(Усі люди є смертними.) + (Сократ — людина.) -> (Сократ є смертним.)»
Цей приклад вже десятки років від московського совка наводиться у темі про «дедукцію», один з двох найголовніших фундаментальних інструментів правильного мислення людини.
Пояснюю жорстку логіку-спростування: немає такої людини Сократ, тобто Сократ це — не людина! (Він лише був колись давно людиною.) Сократ не є живою істотою, тому він не може вмерти, він не є смертним.
Пояснюю педагогічний кретинізм: В педагогіці приклад має бути наочним і очевидним, ну і етичним, щоб учні могли впевнитися у твердженнях. Навіщо таке пропонувати дітям і як їм впевнитися що всі люди смертні??? Намагатися вбити когось??? Як дітям впевнитися що Сократ не може вмерти??? Діти ніяк не можуть впевнитися що Сократ це — людина, його немає серед людей.
Цим кретинським прикладом закаламучується одна з найголовніших основ правильного мислення людини, повністю підривається авторитет навчальних закладів та системи освіти.
Тільки з того що я описав і оприлюднив в освіті у чотирьох надважливих науках поточений самий фундамент аналогічними дурницями, які лишилися від совка. Тільки там ще, — не на рівні тупеньких прикладів, а навіть на рівні неправильних визначеннь базових понять.
Скріншоти з теперішніх наявних підручників логіки: