Спочатку я викрив повну антиконституційність і незаконність цього указу стосовно неадекватного обмеження прав людини.
Це можна прочитати тут.
https://site.ua/serhiy.grigorovich/takii-ukaz-ne-mozna-zalisati-diyucim-i74ezvq  
 
АЛЕ ЦЕ ДАЛЕКО НЕ НАЙГІРШЕ ЩО Є В ЦЬОМУ УКАЗІ!!!
Я нижче відділ прокоментував відповідні міста з указу, читайте, впевнюйтесь.
Цей указ начебто складали на лубянці, він дуже небезпечний.
Пишу в декількох реченнях чим цей указ злочинний і  небезпечний далі читайте коментарі та виділення по самому указу. Хто не знає, — цей свіжий ось-ось указ приписує у цей тривожний час повідомляти/запитувати_дозвіл МЗС на широченний коло міжнародних контактів для широченного кола суб'єктів, ледве не кожний чих, при чому не тільки виконавчу владу президентської чи кабміновської гілки влади...
1. Це указ абсолютно неадекватним обсягом паперової роботи обвалює і дезорганізує діяльність Міністерство закордонних справ. Моя попередня оцінка по довіднику Стеля що Міністерству закордонних справ для виконання цього указу потрібного раз в 30-100 більше людей і бюджету... Це майже як «продублювати» в МЗС всі відділи всіх міністерств, які займаються міжнародними питаннями. Воно просто ніяк не зможе виконати указ і захлинеться паперовими хвилями. Купа співробітників МЗС які виконують важливу для країни роботу будуть відірвані від цієї роботи .  Купа нормальних людей наказаний звільнені за невиконання. Купа нормальних людей просто самі звільняється від такого неадекватного валу роботи за копійчану зарплату (масовий саботаж) .
2. Такий самий паперовий колапс настане в будь-якому міністерстві, яке активно співпрацює з міжнародними організаціями Міністерство оборони, енергетики, транспорту, спорту, культури... 
Коли про кожен міжнародний чих треба буде  писати листи і чекати відповіді/дозволи МЗС, коли МЗС навіть прочитати все не буде здатне.
3. Нестача «представників МЗС на зустрічі» і вищих посадових осіб українських амбасад викличе стопор зупинку і саботаж незвичайної кількості ВАЖЛИВИХ і ТЕРМІНОВИХ міжнародних заходів. Це саботаж міжнародної діяльності українських організацій у теперішній складний тривожний час. Це все при злиденності наших амбасад у світі. 
4. Представники і співробітники закордонних представництв живуть на мізерну українську зарплату, і ... історично виходять з організацій щільно пов'язаних з КДБ СРСР,... Важко вербувати кремлю таких людей з принизливо низькою зарплатнею? І ще, це — люди, які повинні мати значну освіту і значне володіння іноземними мовами... Це каторжна робота, майже військова, напружена за копійки значно кваліфікованих розвинених і підготовлених людей. У нас он кімната президента прослуховується ким завгодно як завгодно. Електронну пошту високопосадовців США зламують ... А уявіть собі, що діється у наших посольствах по всьому світі ??? В українських злиденних... І от цей, не побоюся прямо сказати, ДУРАЧКУВАТИЙ указ пропонує спрямувати через це діряве відро вагони документації З УСІХ-УСІХ міжнародних контактів і перемовин, ... Там багато СЕКРЕТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ по лінії відомств, багато непідйомної технічної інформації і питань, військово-технічних, енергетичних, транспортних, ядерних, логістичних, гостро-критичних...  Це майже гарантований доступ кремля до всього цього валу інформації. Ситуація коли Зеленський буде пропонувати людям в МЗС 
копійчану зарплату + неміряну працю, ...
 а кремль буде їм пропонувати 
неміряні гроші + копійчану роботу. 
Зеленський проти Путіна, ... хто кого?
Цей указ, це просто проект, активний захід, по зливу/контролю всієї секретної інформації по міжнародним зв'язках України. Та ще й такий який не має НІЯКОЇ серйозної користі Україні. Чи в нас такий працьовитий президент, що буде обробляти перечитувати піввагону бумаг кожен тиждень??? Цей указ прямо зливає купу-купу осіб, які ведуть міжнародні контакти... Без серйозної причини і користі вразливо для «зливу» збирає всі ці данні в одне місце через відому ворогам мережу дип.представництв. А такі працівники це — дуже кваліфіковані рідкі люди з потрібною величезною довірою на злиденній зарплаті... Навіть, якщо їх не вербувати, їх просто легко переманити з користю на іншу роботу...
Підкреслюю, — при нинішніх потужностях МЗС немає абсолютно ніякої можливості фізично хоч якось сенсовно обробити ці додаткові вагони паперів. Цей указ це — чисті шкідництво+дурачкізм.
5. Що працівники МЗС якось автоматично-масово отримали від «95 кварталу» найвищі допуски до секретної інформації в усіх галузях і питаннях уряду??? У військових, ядерних, енергетичних, транспортних, економічних??? Це просто звіхнута маячня. У нас в МВС, СБУ, РНБО інформаційна безпека на рівні 60-х років минулого тисячоліття ... перевірено.
 
https://web.archive.org/web/20211222152100/https://www.president.gov.ua/documents/6712021-41005 
https://www.president.gov.ua/documents/6712021-41005 
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №671/2021  


1. Установити, що з офіційними заявами та коментарями з питань зовнішньої політики України та з ініціативами міжнародного характеру можуть виступати лише Президент України, Прем'єр-міністр України і Міністр закордонних справ України. ...

2) інформують Міністерство закордонних справ України про діяльність у сфері зовнішніх зносин, зокрема щодо участі в роботі міжнародних організацій та їх органів, виконання міжнародних договорів України; [цікаво як часто і детально  — С.Г.]

...

У випадках, передбачених законодавством, Міністерство закордонних справ України із зазначених питань подає відповідні пропозиції Президентові України або Кабінету Міністрів України.

[Тут ми вже вийшли з преамбули пункту «3. Державні органи під час здійснення зовнішніх зносин» і подальше стосується всіх  - С.Г.]

4. Посадові особи та державні органи інформують Президента України, Міністерство закордонних справ України про зміст службових контактів з питань, що стосуються реалізації державної політики у сфері зовнішніх зносин, з представниками іноземних держав, міжнародних організацій протягом десяти днів після проведення таких контактів, а в разі одержання особливо важливої інформації — невідкладно.

5. [Тут ми повернулись в особливу преамбулу  - С.Г.] Офіційне листування державних органів з питань, пов'язаних з реалізацією державної політики у сфері зовнішніх зносин, з іноземними державами, міжнародними організаціями, їх органами та посадовими особами, акредитованими в Україні іноземними дипломатичними представництвами, консульськими установами, представництвами міжнародних організацій здійснюється через Міністерство закордонних справ України, крім випадків, передбачених законом або міжнародним договором України.

Офіційне листування із зовнішньополітичними відомствами іноземних держав здійснює виключно Міністерство закордонних справ України.

6. [Тут знов вийшли з преамбули  і подальше стосується всіх  - С.Г.] Під час організації та проведення міжнародних переговорів, зустрічей, бесід посадових осіб має бути забезпечено:

1) ... 2) ...

3) обов'язкове включення до складу учасників з української сторони:

а) в разі проведення в Україні міжнародних переговорів, зустрічей, бесід:

Прем'єр-міністра України — першого заступника або заступника Міністра закордонних справ України;

Першого віце-прем'єр-міністра України, Віце-прем'єр-міністра України — керівника відповідного структурного підрозділу апарату Міністерства закордонних справ України;

міністра України, керівника іншого центрального органу виконавчої влади, державного органу — представника Міністерства закордонних справ України, який обіймає посаду дипломатичного радника у відповідному органі або визначений за рішенням Міністра закордонних справ України;

посадових осіб міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державних органів з главами та співробітниками акредитованих в Україні іноземних дипломатичних представництв, консульських установ, представництв міжнародних організацій [Тут забули поставити тире як в попередніх пунктах і все йде у родовому відмінку  — С.Г.] представника Міністерства закордонних справ України, який обіймає посаду дипломатичного радника у відповідному органі або визначений за рішенням Міністра закордонних справ України; [уявіть собі, — зустріч простого співробітника з  простим співробітником, треба присутність представника МЗС  — С.Г.]

б) у разі проведення за кордоном міжнародних переговорів, зустрічей, бесід Прем'єр-міністра України, Першого віце-прем'єр-міністра, віце-прем'єр-міністрів, міністрів, керівників інших центральних органів виконавчої влади, державних органів (!!!)керівника закордонної дипломатичної установи України у відповідній іноземній державі або при міжнародній організації, або посадової особи, на яку покладено виконання обов'язків керівника відповідної закордонної дипломатичної установи України. [уявіть собі, — зустріч простого керівника управління, треба присутність керівника(!!!!) закордонної дипломатичної установи України  — С.Г.]

7. Участь делегацій та представників України [сумнівний термін - С.Г.] у міжнародних заходах, що проводяться за кордоном, зокрема в рамках міжнародних організацій, передбачає, що:

загальне керівництво, координацію та контроль за діяльністю посадових та інших осіб, членів делегацій України, які перебувають в іноземній державі, з метою виконання посадових або службових обов'язків, у тому числі для участі у заходах міжнародних організацій, здійснює керівник закордонної дипломатичної установи України [!!! Уявіть собі цю інфантильну маячню - С.Г.]   у відповідній іноземній державі або при міжнародній організації, або посадова особа, на яку покладено виконання обов'язків керівника відповідної закордонної дипломатичної установи України;

до складу делегацій України, які беруть участь у заходах міжнародних організацій, засіданнях міжурядових комісій, інших двосторонніх і багатосторонніх органів з питань двостороннього та багатостороннього співробітництва, обов'язково включаються представники Міністерства закордонних справ України або відповідних закордонних дипломатичних установ України;  [!!! Уявіть собі цю інфантильну маячню - С.Г.]

державні органи повідомляють закордонні дипломатичні установи України [сплутано падеж — С.Г.] про прибуття делегацій та представників України до відповідних іноземних держав виключно через Міністерство закордонних справ України; [штучна саботажна тяганина,... замість відсилання копії повідомлення у міністерство - С.Г.] 

делегації та представники України, у тому числі делегації та представники державних організацій і підприємств, зобов'язані поінформувати закордонну дипломатичну установу України у відповідній іноземній державі про мету візиту, одержані директиви, вказівки, технічні завдання, погоджувати з такою установою діяльність під час візиту;

делегації та представники України керуються письмовими директивами, вказівками, технічними завданнями, що визначають позицію України. Керівники делегацій та представники України несуть персональну відповідальність за неухильне виконання директив, вказівок, технічних завдань, що даються делегаціям та представникам України. Директиви, вказівки, технічні завдання готуються за формою, визначеною Міністерством закордонних справ України, державним органом, який безпосередньо бере участь у заході міжнародного характеру, та після погодження з Міністерством закордонних справ України затверджуються не пізніше ніж за три дні до початку заходу відповідним державним органом. Директиви на переговори з особливо важливих питань міжнародного співробітництва, а також щодо укладення міжнародних договорів від імені України або Уряду України затверджуються відповідно Президентом України, Кабінетом Міністрів України. Міністерство закордонних справ України надає методологічну допомогу державним органам з питань підготовки директив, вказівок, технічних завдань для участі у заходах міжнародного характеру, опрацювання проектів міжнародних договорів, інших документів з питань двостороннього та багатостороннього співробітництва; ...
12. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.

Президент України В.ЗЕЛЕНСЬКИЙ  22 грудня 2021 року