Тіньова узурпація влади публічно не обраними особами без конституційних повноважень. Особами які помічені у не патріотичних, анти-демократичних справах. Йде консолідація цієї узурпації, узурпації впливу на конституційних посадовців.
Навряд чи можна придумати щось тупіше і сумнівніше ніж, підозрюючи масову зраду у силових відомствах, знімати начальників,... і призначати виконувати їх посади їх же заступників. Чисто — 95-й квартал.
Зрозуміло що Президент не мав таких широких зв'язків/знайомств серед людей силових відомств, щоб призначати величезну необхідну кількість посадовців. Але зараз люди, які йому просували кандидатів,... після великого відсотку зрад,... ще й будуть «реформувати» і «чистити» силові відомства.
Треба розуміти, що все стається не на тому фоні що СБУ чи прокуратура САМА виявила у себе багато кротів-зрадників! Просто багато з цих кротів відкрито перейшли на сторону ворога і публічно зрадили присягу і країну.
Навряд чи можна придумати щось тупіше і сумнівніше ніж, підозрюючи масову зраду у силових відомствах, знімати начальників,... і призначати виконувати їх посади їх же заступників. Чисто — 95-й квартал.
Зрозуміло що Президент не мав таких широких зв'язків/знайомств серед людей силових відомств, щоб призначати величезну необхідну кількість посадовців. Але зараз люди, які йому просували кандидатів,... після великого відсотку зрад,... ще й будуть «реформувати» і «чистити» силові відомства.
Треба розуміти, що все стається не на тому фоні що СБУ чи прокуратура САМА виявила у себе багато кротів-зрадників! Просто багато з цих кротів відкрито перейшли на сторону ворога і публічно зрадили присягу і країну.
Вирішив написати, бо багато людей помилково говорять про начебто узурпацію влади, начебто Президентом. Він дійсно має право визначати і переназначати відповідні посади. А багато коментаторів відчувають «зраду», але не можуть її правильно викласти, сформулювати.
Підкреслюю: мова йде про осіб, на яких недостатньо матеріалів, судових рішень, щоб звинувачувати їх у злочинах. Але їх біографії і діяння абсолютно достатні для того, щоб підпадати під люстрацію, чи підпадати під недопуск до влади і до секретної державної інформації за сукупністю дуже сумнівних діянь та зв'язків. Контррозвідка, СБУ і загальні базові принципи державної безпеки не мають, не можуть пропускати таких людей у владу, в управління і у державні таємниці високого рівня. Яскравим прикладом наслідків такого є: «У нас все під контролем. Нінада панікі.„,... а через три доби ворожі війська вже стоять під столицею і у 7-ми областях. Або фабрикація цілими великими колективами прокурорів фіктивних кримінальних справ проти опозиційних державних діячів, які ще і офіційно судами розвінчані як «справи» виковиряні з носу. А потім ще ніхто і не несе відповідальності за таке, навіть підвищуються на посадах.