Вийшло непогано. Коли я у минулій статті буквально одним реченням спростував загальноприйняту десятки років в підручниках  «істину», ще декілька людей приєдналася до цього розуміння! Але є велика проблема! Воно більшості здається, що от Григорович, — такий якийсь заскорузлий дивак... Тут війна йде, а він там про якусь помилочку у якомусь підручнику, по якомусь екзотичному для більшості предмету... А воно, — не так. Тут реально — ціла драма. Величезна драма! Якась розумова пастка-драма для цілих народів. Коротко. Поїхали!

1. Логіка, це — не екзотичний предмет, це наука про правильне мислення, збірка конкретних методів правильного мислення. Зараз, багато де його дилетантськи  замінюють якимись просто задачками на кмітливість. В Україні абсолютно немає викладачів для компетентного викладання цього предмету.
2. Я вам у минулий статті розповів не про якийсь там випадок неправильного пояснення прикладу... В тому прикладі закладається саме фундамент логіки. Дедукція це — методи і засоби правильного виводу і доведення тверджень. Можна взагалі забути про це іноземне слово «дедукція», мова йде саме про «ДОВЕДЕННЯ» і «ЛОГІЧНИЙ ВИВІД». 
3. І ми бачимо, що якась частина професорів «викладачів» цього предмета у підручниках взагалі не розібралися та  неправильно дають визначення «дедукції». І ДУЖЕ БАГАТО ВИКЛАДАЧІВ під цим викладають абсолютно неправильний приклад «правильного мислення», де З НЕПРАВИЛЬНИХ ПОСИЛОК «виводиться» НЕПРАВИЛЬНИЙ ВИСНОВОК. Тобто, вони абсолютно не розуміють основ предмета. 
4. Такі підручники масово СХВАЛЕНІ МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ УКРАЇНИ, тобто урядом.
5. Отже маємо десятки тисяч підручників, сотні професорів і викладачів, які абсолютно не розуміють сам фундамент з предмету «Логіка»,... це СХВАЛЕНО урядом. 
6. Далі ми маємо саме-саме жахливе! Ми маємо сотні тисяч фахівців і «викладачів», які пройшли предмет і не зрозуміли, що їм просто вішають оболванюючу  локшину на вуха, ЗАМІСТЬ ФУНДАМЕНТУ ПРАВИЛЬНОГО МИСЛЕННЯ ФАХІВЦЯ і людини. Далі ми маємо, що ніхто-ніхто** з тих сотень тисяч фахівців та викладачів не підняв за десятки років це питання про хибні уявлення і некомпетентність і не виправили його...
7. За усім цим стоїть СТРАШНА ІСТИНА,  що в країні майже немає людей, які розуміються на правильному мисленні,... як на свідомому академічному рівні, так і у життєвій практиці,  де логіка потрібна для побудови будь-яких складних систем... *** Тому у нас навіть ІТ  сировинне! 
8. Так, у нас є і багато всяких кулібіних механіки, математики, зварки, ... але там, де потрібне абстрактно-логічне системне мислення, складна концептуальність, ... — нічого там не можливо без якісного викладання і розуміння основ сучасного мислення людей. 
І САМЕ, НАЖАЛЬ, У ТАКИХ УМОВАХ НЕ МОЖЛИВА ПОБУДОВА ЦИВІЛІЗОВАНОГО СУСПІЛЬСТВА. Без зміни цієї ситуації, ослаблена війною Україна підійде нажаль неодмінно до ситуації: коли «ми не тягнемо»,... «краще було бути приліпленими до сировинно-мародерського тупенько-жлобського великого вічно-мерзлотного відсталого „брато-ненависника“, ... розумні емігрують. Без змін ніяка реальна інтеграція в західний світ неможлива абсолютно. Тільки мити туалети чи водити фури з вивченням іншої мови і забуттям своєї.

Отака справжня сила реальної масової ідіотизації і оболванення народу. Ось чому країни СРСР за 30 років від технологічної „супер-держави“ скотилися до сировинних колоній і взаємної різні. У путінский росії взагалі з масового оболванення зробили біснуватий „державний“ культ. От така сила масового оболванення!

** — Фактично талановиті фахівці у нас є, але в повальній більшості це тримається на геніальній пам'яті та на  трудоголічному навчанні, а не на сучасно розвиненому абстрактно-логічному мисленні. 

*** — Фактично у нас діє масова система  обструкції, видавлення і недопуску до посад людей здатних думати самостійно.
.

В самому низу є ще ця сама стаття докладно в деталях з майбутніми наслідками... печальними нажаль для всіх оболванених країн минулого СРСР.
.
.
.

-----------------------------------------------
ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ

ІНШІ ВАЖЛИВІ АКТУАЛЬНІ СТАТТІ ЦЬОГО АВТОРА. 


(Попередня стаття наслідки якої тут розбираються. Ця тема у мене в блозі викладена багатьма статтями.)

Репост статті „Українська пост-совкова влада продовжує масово системно оболванювати український народ. Шорт.“

Прошу вважати це моїм відкритим зверненням до влади і до п. В.О. Зеленського особисто. Прошу репост! Всім бажаючим пропоную вільне цитування з обов'язковим посиланням на автора.

На публічні і документарні протокольні звернення з цього приводу українська влада вже роками ніяк не реагує.
Тут мене підбурюють і закликають у двох абзацах викласти те, що сотні доцентів та професорів не змогли зрозуміти в цілих параграфах... Так, щоб навіть в Офісі Президента України все зрозуміли. Ну що ж, — давайте! Для тих, кому важко читати більше двох абзаців, — поїхали! 

У десятках тисяч підручників логіки (наука про правильне мислення) зараз в Україні учням і студентам розповсюджується псевдо-приклад псевдо-правильного псевдо-мислення, під виглядом „суворого виводу“ і „доведення“:
„(Усі люди є смертними.) + (Сократ — людина.) -> (Сократ є смертним.)“ 
Цей приклад вже десятки років від московського совка наводиться у темі про „дедукцію“, один з двох найголовніших фундаментальних інструментів правильного мислення людини.

Пояснюю жорстку логіку-спростування: немає такої людини Сократ, тобто Сократ це — не людина! (Він лише був колись давно людиною.) Сократ не є живою істотою, тому він не може вмерти, він не є смертним.
Пояснюю педагогічний кретинізм: В педагогіці приклад має бути наочним і очевидним, ну і етичним, щоб учні могли впевнитися у твердженнях. Навіщо таке пропонувати дітям і як їм впевнитися що всі люди смертні??? Намагатися вбити когось??? Як дітям впевнитися що Сократ не може вмерти??? Діти ніяк не можуть впевнитися що Сократ це — людина, його немає серед людей.
Цим кретинським прикладом закаламучується одна з найголовніших основ правильного мислення людини, повністю підривається авторитет навчальних закладів та системи освіти.
Тільки з того що я описав і оприлюднив в освіті у чотирьох надважливих науках поточений самий фундамент аналогічними дурницями, які лишилися від совка. Тільки там ще, — не на рівні тупеньких прикладів, а навіть на рівні неправильних визначеннь базових понять.
============ 
Скріншоти з теперішніх наявних підручників логіки:

Репост статті „Неминуча погибель України (розгорнуто і детально).“

Вийшло непогано. Коли я у минулій статті буквально одним реченням спростував загальноприйняту в підручниках  „істину“, ще декілька людей приєдналася до цього розуміння! Але є велика проблема! Воно більшості здається що от Григорович, — такий якийсь заскорузлий дивак... Тут війна йде, а він там про якусь помилочку у якомусь підручнику, по якомусь екзотичному для більшості предмету... А воно, — не так. Тут реально — ціла драма. Величезна драма! Якась розумова пастка-драма для цілих народів.
1. Логіка, це — не екзотичний предмет, це наука про правильне мислення, збірка конкретних методів правильного мислення. Московські безбожники відмінили на 100 років викладання цього предмету в школах. Зараз багато де його заміняють якимись просто задачками на кмітливість. В Україні абсолютно немає викладачів для компетентного викладання цього предмету.
2. Я вам у минулий статті розповів не про якийсь там випадок неправильного пояснення прикладу... В тому прикладі закладається саме фундамент логіки. Дедукція це — методи і засоби правильного виводу і доведення тверджень. Можна взагалі забути про це іноземне слово „дедукція“, мова йде саме про „доведення“ і „логічний вивід“. І ми бачимо що якась частина професорів „викладачів“ цього предмета у підручниках одобрених Міністерством освіти України неправильно дає визначення „дедукції“. І ДУЖЕ БАГАТО ВИКЛАДАЧІВ під цим викладають абсолютно неправильний приклад „правильного мислення“, де з неправильних посилок „виводиться“ неправильний висновок. Тобто, вони абсолютно не розуміють основ предмету. У пост-совку це — реально ідіотична масова ситуація. Це стосується „логіків“ і „філософів“.
3. Саме страшне, що ця ситуація неправильного викладення і неправильного пояснення, „як з неправильного вивести неправильне“ ТРИВАЄ ДЕСЯТКИ РОКІВ І НІХТО СОТЕНЬ ВИКЛАДАЧІВ З ТИСЯЧ СТУДЕНТІВ ВИПУСКНИКІВ, ФАХІВЦІВ ТАК І НЕ ЗРОЗУМІВ ЦЮ МАЯЧНЮ! Не викрив, не спростував. Це — реально дуже страшний діагноз для всього суспільства для всієї країни. Це реальний діагноз масової розумової неповноцінності стосовно розвиненого мислення.
4. І тут вже абсолютно марно апелювати до „інтелігенції“ до „викладачів“ тут вже потрібно апелювати до народу. Вас дурять!!! Інтелігенція буде до нескінченності белькотати про свою невинність, непричетність, про свою „правоту“ у дурі, про свою компетентність у дебілізмі. І в нашому випадку, це — не якась звіхнута заколотна ідея фікс, це — багаторазово підтверджений життям факт. Совок і леніноїди створили країну де кожні 30 років викидали всі книжки з бібліотек, визнавали що всі гуманітарні професори — дурні, а от нові казали, що вони — самі реально розумні насправді... А через 30 років це все повторилося знову і знову. 
Не може бути в країні  ніяких розумних людей, якщо вони не розуміють основ логіки, основ правильного мислення, якщо вони на цьому саме прикладі не бачать, як викладачі намагаються втюхати студентам дебілізм замість фундаменту мислення людини. Так, у нас є і багато всяких кулібіних механіки, математики, зварки, ... але там, де потрібне абстрактно-логічне системне мислення, складна концептуальність, ... — нічого там не можливо без якісного викладання і розуміння основ сучасного мислення людей. 
І САМЕ, НАЖАЛЬ, У ТАКИХ УМОВАХ НЕ МОЖЛИВА ПОБУДОВА ЦИВІЛІЗОВАНОГО СУСПІЛЬСТВА. Без зміни цієї ситуації, ослаблена війною Україна підійде нажаль неодмінно до ситуації: коли „ми не тягнемо“,... „краще було бути приліпленими до сировинно-мародерського тупенько-жлобського великого вічно-мерзлотного відсталого «брато-ненависника», ... розумні емігрують. Без змін ніяка реальна інтеграція в західний світ неможлива абсолютно. Тільки мити туалети чи водити фури з вивченням іншої мови і забуттям своєї.

=============================

P.S. Підкреслюю, треба не просто замінити цей дурковатий анти-приклад анти-мислення у підручниках правильного мислення. Майже вся логіка загалом у постсовку викладається у непридатному вигляді. Я просто навів приклад дурні у самому фундаменті з такого, що можна пояснити широкій публіці. А треба добитися і побудувати, щоб у нас існувала нормальна система викладання ПРАВИЛЬНОГО МИСЛЕННЯ починаючи зі школи і далі у вишах (трьома-чотирьма курсами-вкрапленнями до математики-філософії-суспільствознавства-прикладних_наук). Це реально потрібно і абсолютно всім, масово! Але, — небагато, по 5-10 академічних годин раз у 3-4 роки навчання. Це легко зможуть поєднувати викладачі математики/фізики чи інформатики. Треба створити необхідну кількість викладачів, які реально будуть на цьому розумітися і не будуть чіплятися за своє дурачкувато-"логічне“ кретинське минуле з намаганнями його виправдовувати. І сьогодні це зробити реально і легко, швидко і не коштовно. Є шанс. Буквально за 3 місяці майже без додаткових посад. Десь 5-10 людей з повноваженнями перевиховання/допідготовки вчителів потрібно на країну.  

P.S.2. Зараз українське суспільство знову реально під ризиком того, що впаде (як і москалі після полонених німецьких вчених та інженерів у 1945-му) в дурацький самообман власної псевдо-розумності. У нас зараз є багато успіхів,... але вони побудовані на іноземній військовій техниці, яка вироблена від нашого науково-виробничого відставання на 2-4 покоління вперед, і на іноземних виробничих потужностях та технологіях.