Не піду я до «Велюру»,
не стрижуть там шевелюру
Шукаю відповідь на питання ...
Скільки грошей депутат від СН Микола Тищенко сплатив "Bihus info" за рекламну кампанію?
Поміркуйте самі, чи багато киян, і тих хто «понаїхали», знали про існування ресторану «Велюр» на Льва Толстого всього 2 (два!) дні тому. Припустимо, 1000, ну нехай 10000, або навіть 100000. Я, наприклад, не знав. Правда знав, що в Києві існують ресторани, в яких чай-кава коштує 500 грн, а, щоб повечеряти, треба залишити місячну зарплатню.
Але ні адреси, ні назви цих ресторанів не знав.
Як і про депутата Тищенка чув кілька разів. На слуху дещо інші «слуги», наприклад, Бужанський або Дубинський. Завдяки креативній рекламній кампанії в Інтернет, Фейсбуці та на деяких каналах телебачення, всього за 2 дні про Тищенка і його «штаб» дізналися мільйони (500К переглядів тільки на "Bihus info"). Ця рекламна кампанія переплюнула навіть аналогічну рік тому, тоді розкручували інше прізвище «слуги».
Я зателефонував декільком знайомим фахівцям з маркетингу і запитав: скільки може коштувати швидка всеукраїнська рекламна кампанія, що підвищує впізнаваність бренду в тисячі разів. Всі зійшлися на думці, що необхідно витратити цифру з 6 нулями і в доларах.
Отже, скільки витратив Тищенко та чи відображені такі гроші в його декларації?