На минулому тижні Національною радою з питань телебачення і радіомовлення було надано дві ліцензії новоствореному телеканалу «Ми — Україна». Канал отримав можливість транслювати сигнал на супутник і у цифрі Т2 на період військового стану. Також з 8 листопада телеканал став партнером і учасником телемарафону «Єдині новини».
Хоча власниками нового телеканалу «Ми — Україна» офіційно є вісім журналістів, приналежність їх до пулу Рината Леонідовича є безсумнівною. Усі працювали у медіа-групі Ахметова. Керівниками каналу також є відомі на каналах «Україна» і «Україна 24» Юрій Сугак і Людмила Добровольська. Сам Юрій Сугак, а також Олег Панюта, Людмила Добровольська, Олена Цинтила, Ігор Пупков, Володимир Коваленко, Вталій Тарасов стали співвласниками компанії з часткою по 3,4-3,5% у кожного. Статутний капітал каналу, згідно з реєстром, — одна тисяча гривень. Тобто кожен із засновників, окрім бенефіціара Ігоря Петренка, вніс по 34-35 гривень. Про це пишуть на ТГ-каналі «ПолітБавовна».
Заналом, до команди нового каналу долучилося близько двох сотень колишніх працівників медіа-групи «Україна». Попри вихід SCM Ахметова у липні цього року із медіа-бізнесу (канали медіа-групи «Україна»), журналісти «закритих» каналів «викупили» обладнання і залишились працювати в рамках ютуб-каналу «Фабрика Новин», перейменованого новинного інтернет-ресурсу «Україна 24», із 2,7 млн. підписників.
У реєстрі товариство з обмеженою відповідальністю «Ми — Україна» з'явилось у кінці вересня. Ініціатори проекту не засновували нову компанію, а придбали «ІТ Інновації». На початку вересня компанію купив Ігор Петренко, який також став її директором (76% оформлено на Петренка). Петренка також пов'язують із діяльністю телеканалу «Апостроф», де співвласником був політтехнолог Кость Бондаренко. Ймовірно, формальним, оскільки фінансування приписують Вадиму Новінському, бізнес-партнеру Рината Ахметова.
З липня формально у Рината Леонідовича у власності немає жодного каналу, що виводить його з-під дії закону про олігархів, однак по суті він отримав новий потужний медіа-інструмент, що є вкрай важливим у перспективі чергових виборчих кампаній.