Військові прокурори прокурорських військ України під керівництвом #ТоліПТРС продовжують тупо і самовпевнено перевищувати свої повноваження, що визначені їм законодавством і більше того – вони намагаються перешкоджати діяльності Збройних Сил.

Де аргументи з доказами? Ось вам аргументовані докази.

Один мій хороший друг з Генерального штабу передав мені цікавий лист, який нещодавно надійшов туди з військової прокуратури. Це писулька заступника #ТоліПТРСа. Такого собі Короля (Військової прокуратури). Ну неможливо його назвати інакше як писулька. В ній, означена вище посадова особа цікавиться телеграмою ГШ, яка в кінці березня відправлена у війська, і в якій чітко роз’яснюється як командир (начальник), БЕЗПЕРЕЧНО ДОТРИМУЮЧИСЬ ЗАКОНІВ УКРАЇНИ, повинний здійснювати допуск до військової частини (об’єкту) представників військової прокуратури.

А то ж вони, бідні військові прокурори, не можуть без роботи, пахарі і борцуни із законністю. Лізуть за справами і без прав на те у всі щілини до військових частин. Мабуть їх старші начальники створили для них якийсь черговий “План боротьби із законністю у ЗСУ”. І премії пообіцяли для тих, хто краще побореться з тим дотриманням правопорядку. Тому двері зачиняєш, а вони у вікна лізуть, вікна зачиняєш – вони в димар пруть….

Дійшло до того що в ЗМІ стало популярно показувати новини про те, що військові прокурори перевірили обладнання військового містечка на одному з полігонів ЗСУ. Наприклад, на Тучинському полігоні.

Перевіряльники твою мать!!!

Маразм борцунів-прокурорів у військах вже шкалить не по-дєцки.

Вони повсякчас демонструють командирам військових частин свою зверхність, пихатість за принципом: “Всєм стоять бояться! Ми з прокуратури”. І тиць свою посвідку в очі.

Коли вже ваші прокурорські мізки зміняться, щоб ви нарешті усвідомили, що нехрен наїзжати і "брати на понт” тих офіцерів, хто повоював. Дотримуйтеся самі законності у своїх повноваженнях і тоді вас будуть хоча б трохи поважати. Але ж ні, військовий прокурор – це поки діагноз.

Що ж цікавило в ГШ Короля з Військової прокуратури? Однак, він же без команди #ТоліПТРСа навіть не дихає. В писульці цікавило таке: “встановлення наявності чи відсутності у діях військових службових осіб СКЛАДУ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВОПОРУШЕННЯ, також інших обставин, що мають значення для ВСТАНОВЛЕННЯ ВИННИХ ОСІБ в порушенні законодавства”.

У зв’язку з цим, Король Військової прокуратури просить ще надати такі документи: завірені копії доручення (тобто телеграми у війська), якесь письмове доручення НГШ, яке стало підставою для надання такого письмового доручення (тобто телеграми у війська), посадові обов’язки осіб, хто його готував і навіть положення про структурний підрозділ і наказ про призначення на посаду начальника. При чому ще й дату встановлено в категоричному тоні – “відповідь необхідно надати” до такого-то терміну. Дивись закони, прокурор! Там вказано, коли тобі нададуть відповідь. Але не так як і коли вам заманеться.

Іншими словами, прокурори шукають в ГШ крайнього, хто відправив таку розумну телеграму, що на законних підставах пояснює і захищає командирів військових частин від їхнього свавілля.

Прокурори “глибокого буріння” БЛД!!!

Суууукааааа!!! На якій підставі тобі надати документи? Де ти будеш їх використовувати ті документи??? Де провадження? Стосовно якої особи???

Як на рахунок ПРАВА ОСОБИ ознайомлюватися з матеріалами провадження???

У чому ж військова прокуратура перевищує свої повноваження?

А тепер докази і аргументи в студію.

ПУНКТ 1.

Конституція України

Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи ЗОБОВ'ЯЗАНІ ДІЯТИ ЛИШЕ НА ПІДСТАВІ, В МЕЖАХ ПОВНОВАЖЕНЬ ТА У СПОСІБ, ЩО ПЕРЕДБАЧЕНІ КОНСТИТУЦІЄЮ ТА ЗАКОНАМИ УКРАЇНИ.

ПУНКТ 2.

З 21 листопада 2017 р. органи прокуратури, зокрема й військової, втратили право здійснювати досудове розслідування (окрім тих, які станом на вказану дату уже перебувають на стадії досудового розслідування. Вони продовжують його здійснювати, але не більше 2-х років).

Іншими словами, з кінця листопада 2017 року військові прокурори не повинні проводити ніякого розслідування у військових частинах. Крім тих, що вже проводять але не більше 2-х років.

З 15 липня 2015 р. в Законі про прокуратуру визначено, що прокуратура позбавлена ФУНКЦІЇ НАГЛЯДУ за додержанням і застосуванням законів. Вони повинні наглядати за своїми колегами, які проводять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство. Крім того, наглядати за тими, хто здійснює заходи примусового характеру, що пов’язані з обмеженням свободи громадян. Роботи не початий край!

Стаття 3 цього Закону чітко вказує борцунам-прокурорам: “На прокуратуру не можуть покладатися функції, не передбачені Конституцією України” і цим Законом.

Відповідно до п. 7 частини першої статті 3 Закону про прокуратуру, її діяльність ґрунтується на засадах недопустимості незаконного її втручання в діяльність органів виконавчої влади.

Отже, жодна з функцій не передбачає повноважень прокуратури щодо контролю або нагляду за діяльністю ОРГАНІВ ВІЙСЬКОВОГО УПРАВЛІННЯ.

ПУНКТ 3.

Але коли представники військової прокуратури перевищують свої повноваження (а в писульці Короля військової прокуратури є явні ознаки цього) то тут вже "к расчету становись!” – підлягаєте панове під дію статті ККУ 114-1. ПЕРЕШКОДЖАННЯ ЗАКОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ТА ІНШИХ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАНЬ

І до чого це може довести деяких військових прокурорів?

Правильно – до суду і тюремного строку:

1. Перешкоджання законній діяльності Збройних Сил України та інших військових формувань в особливий період – карається позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років.

2. Те саме діяння, яке призвело до загибелі людей або інших тяжких наслідків, – карається позбавленням волі на строк від восьми до п'ятнадцяти років.

Я вже не кажу про статтю 356 ККУ “Самоправство” (там штраф або трохи малувато дадуть строку. Якщо дадуть) і стаття 357. “Викрадення, привласнення, ВИМАГАННЯ ДОКУМЕНТІВ, штампів, печаток, заволодіння ними ШЛЯХОМ шахрайства чи ЗЛОВЖИВАННЯ СЛУЖБОВИМ СТАНОВИЩЕМ або їх пошкодження”.

Там також передбачені для тупих прокурорів відповідні штрафи і тюремні строки покарання.

ПУНКТ 4.

Виходячи з зазначеного, командир військової частини чітко і, головне законно може допускати представників військової прокуратури на об’єкти ЗСУ тільки для виконання слідчих (процесуальних) дій або для здійснення процесуального керівництва у ході досудового розслідування кримінальних проваджень, у порядку, що передбачений КПК України.

У всіх інших випадках, а саме: попити чаю (кави, капучіно), ознайомитися з облаштуванням таборового містечка, подивитися об’єкт, вивчити стан (ХЗЧого), показати документи (менітребаці) тощо – сміливо показувати їм куди йти в напрямку НАХ…!

ВАРІАНТ 1.

Якщо представник прокуратури не пред’являє разової перепустки встановленого взірця (тут треба знати, що дозвіл на їх видачу видає командування вищестоящого органу військового управління за попереднім погодженням з органами військової прокуратури), але дуже хоче потрапити на об’єкт – то командиру військової частини знову сміливо показувати їм куди йти в напрямку НАХ…!

ВАРІАНТ 2.

Якщо прокурор хоче щось обшукати на військовому об’єкті без УХВАЛИ СУДУ – то командир військової частини черговий раз (не забувати посміхатися :)) показує куди йти в напрямку НАХ…!

ВАРІАНТ 3.

Допустимо, що така ухвала суду є. Тоді прокурору необхідно забезпечити належне виконання вимог КПК України і нагадати представникам прокуратури, що при здійсненні обшуків необхідно їх фіксувати засобами відеозапису. Якщо в них немає таких засобів – тоді командир військової частини (просто ржучи :))) показує їм куди йти в напрямку НАХ…!

ВАРІАНТ 4.

Будь-які документи можливо надавати представникам прокуратури тільки після того як командир ознайомиться з ухвалою суду, де буде вказано про здійснення зазначеної процесуальної дії (тобто виїмки). Не вказано – НАХ!..

Крім того, обов’язково отримати в прокурора примірник протоколу про результати виїмки. І не забувайте проводити цю виїмку в присутності учасників кримінального провадження. Не допускати вилучення ними оригіналів наказів та інших документів організаційно-розпорядчого характеру. Якщо щось з вказаного порушено прокурором – командир впевнено показує їм куди йти в напрямку НАХ…!

ВАРІАНТ 5.

Хоче прокурор здійснити тимчасове вилучення компів, їх частин, мобілок, інших пристроїв і носіїв для накопичення та опрацювання електронної інформації (флешок, дисків т.ін). Будь ласка…. АЛЕ якщо у прокурора є ПІДТВЕРДЖУВАЛЬНІ ДОКУМЕНТИ, що їх надання (разом з інформацією, яка на них міститься) є НЕОБХІДНОЮ УМОВОЮ експертного дослідження або НАЯВНА ІНФОРМАЦІЯ, що такі об’єкти ОТРИМАНІ В РЕЗУЛЬТАТІ ВЧИНЕННЯ КРИМІНАЛЬНОГО ПРАВОПОРУШЕННЯ чи є ЗАСОБОМ або ЗНАРЯДДЯМ ЙОГО ВЧИНЕННЯ.

В іншому випадку – командир показує їм куди йти в напрямку НАХ…!

Якщо ж командир в хорошому гуморі і настрої, то у разі ну зовсім крайньої необхідності, він може дозволити слідчому чи прокурору (але за участю спеціаліста, який тямить в цьому) здійснювати копіювання інформації, що міститься на вказаних носіях інформації та їх системах. Звісно, якщо у них є підтверджувальні документи (див. вище).

І крайнє.

Командири військових частин, не забувайте подавати заяви на порушення кримінальних проваджень стосовно тих, хто перевищує, на вашу думку, свої повноваження за статтею ККУ 114-1. ПЕРЕШКОДЖАННЯ ЗАКОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ТА ІНШИХ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАНЬ.

Чим далі командир або начальник від криміналу, тим сміливіше його поведінка і погляд в очі будь-якому прокурору. А в багатьох прокурорів очі відразу починають “бігати”. Мабуть є за що.

Експериментуйте, побратими. Переконаєтесь.

І показуйте їм: НАХ! – це туди ….

Коментарі доступні тільки зареєстрованим користувачам

вхід / реєстрація