У роботі Приват24 у другій половині дня 15 лютого стався збій. При спробі увійти в мобільний додаток і в веб-версію система видає помилку. Є інформація, що це можлива атака на ПриватБанк. Про це повідомив Олександр Дубинський у Facebook.
Він заявив, що ПриватБанк піддається масованій ДДОС-атаці вже протягом кількох годин.
«Не працює Приват24, є проблеми з платежами. Проблеми посилюються потоком клієнтів, які намагаються зняти гроші в банкоматах та відділеннях через інформаційну істерію навколо військового вторгнення РФ», – написав він.
Це вже другий збій на день, перший зафіксували близько другої години дня 15 лютого. Клієнти Приватбанку масово почали отримувати фейкові смс-повідомлення, що банкомати Приватбанку не працюватимуть з технічних причин.
За словами спікера ПриватБанку Олега Серги, вони до підозрілих повідомлень жодного стосунку не мають. Він зазначив, що це елемент атаки і нічого спільного із дійсністю не має.
«Ймовірно, це є одним з елементів інформаційної війни та нагнітання істерії», – зазначив Олег Серга.
За словами прессекретаря установи, жодних підстав для паніки поки що немає, а ПриватБанк продовжує у штатному режимі обслуговувати клієнтів.
Також збій відбувається у Ощадбанку. Клієнти скаржаться на проблеми з «Ощад 24/7» та онлайн-сервісами.
Як повідомляє Мінфін, банкомати Ощадбанку не працюють по всій Україні. Також не працюють термінали самообслуговування, спостерігаються проблеми з оплатою в POS-терміналах, робота програми «Ощад 24/7» та електронних сервісів банку.