Сьогодні, 3 лютого оператор мобільного зв'язку «Київстар» заявив про глобальний збій. У користувачів виникають проблеми зі зв'язком та перевіркою коштів на рахунку. Про це повідомляє пресслужба оператора.

 

«Шановні абоненти, сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі „Київстар“ та 466», — йдеться в повідомленні.

 

Компанія також повідомляє, що станом на 10:30 ранку зв'язок відновлено. Там також повідомлено, що для абонентів, які зіткнулися з труднощами передбачено компенсації, які нараховуватимуться автоматично. 

 

«Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично», — додають у повідомленні.

 

У пресцентрі додають, що наразі гаряча лінія підтримки «Київстару» перевантажена, клієнтам обіцяють відповісти найближчим часом на всі запитання в соцмережах.

 

За даними компанії «Київстар», оператор обслуговує 26,3 мільйона абонентів. Також 1 мільйон абонентів отримують доступ в Інтернет за допомогою послуг компанії.