Блогери-мільйонники вирішили «оригінально» відзначити день народження колеги Олександра Заліска, влаштувавши у День пам'яті жертв Голодомору у Львові вечірку, яку назвали «Голодная туса».

Вечірку влаштували в комунальній установі — Львівському будинку вчених.

На святкуванні Заліска зібрались інфлюенсери Наталі Литвин (1 мільйон підписників), Таня Самбурська (1,5 мільйона), Валерія Юрченко (1,3 мільйона), Саша Бо (1,9 мільйона) та інші.

На вечірку запросили еротичних танцівниць.

Впродовж всього свята інфлюенсери активно висвітлювали свій відпочинок.

Ведучий «туси», телеведучий Володимир Остапчук запостив у Instagram фото вечірки.

Пізніше Остапчук видалив фото та вибачився. 

В одному з пізніших дописів іменинник, блогер-мільйонник Заліско написав: 

«Це було так кайфово. Дякую кожному, хто був вчора☺️ Настільки емоційно, щиро, відверто і по-справжньому😈 Як це було КРУТООООО🙈Відсвяткувати своє 29-ти річчя вийшло гучно. Наскільки гучно, що всі раптово стали супер правильними і блогери винні у всіх проблемах світу

Він додав, що День пам'яті жертв Голодомору — важливий день.

Проте, за його словами, засудження вечірки — це лицемірство, а людей, які запалюють свічку він поважає. Проте не тих, які це роблять у Instagram.

Втім, українців не задовольнили слова інфлюенсера, а радше обурила наруга над днем пам'яті. 

Реакцію на наругу інста-блогерів організували силами фейсбуку. Зокрема, за розкрутку інциденту взялись Віктор Дацко та Сергій Стерненко, який присвятив цьому випуск на YouTube.

Пізніше телеведучий Остапчук вибачився, що приймав у ньому участь.

Однак деякі блогери відреагували по-іншому. Наприклад, Таня Самбурська вибачилася перед українцями та сказала, що не знала про існування Дня пам'яті жертв Голодомору.

Святкування викликало обурення не лише серед блогерів.

Так, заступник міського голови Львова Андрій Москаленко повідомив, що Львівська міська комісія ТЕБ і НС вирішила призупинити діяльність Будинку вчених, де відбувалося святкування. Причиною такого рішення він назвав порушення карантинних вимог.

Заступник директора Будинку вчених Василь Мастикаш розповів, що в орендарів просили дотримуватися карантину, щоб потім у керівництва приміщення не було проблем із перевірками. Ті запевнили, що відповідальність беруть на себе.

Проте від цього святкування постраждав не лише Будинок вчених. Користувачі почали позначати у своїх постах бренди й закликати їх не співпрацювати з блогерами.

Зрештою на це відреагували низка компаній.

Зокрема, мережа супермаркетів METRO та український бренд чоловічого одягу Andreas Moskin вирішили припинити співпрацю з інфлюенсерами, присутніми на вечірці.

«Нова пошта» та «Фокстрот» зазначили, що не мають контрактів із блогерами, але тепер співпрацю й не починатимуть. А маркетплейс ROZETKA та оператор Kyivstar пообіцяли переглянути співпрацю з учасниками вечірки.